de vegaloog 0 Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Quote: Op zondag 23 september 2007 20:00:12 schreef Liedewij het volgende: 50 puch-up's en dan klaaaar Een Puch is een brommer Als kind zat de vegaloog op voetbal, verschillende keren, een les lang op judo, enkele jarenlange op wandelen (in clubverband, iedere zaterdag) en op school moest ik natuurlijk meedoen met gym, waarin ik een van de slechtsten wat door mijn autisme. Ik heb altijd veel gefietst, had mooie, stevige beenspieren, goede conditie, ging 2 of 3x per weer hardlopen (joggen heet dat tegenwoordig...) heb stijl gedanst, square gedanst, line gedanst (heb in die discipline ook nog een certificaat als instructeur) en sinds de jaren '90 doe ik aan... Aikido. Weliswaar geen sport, maar een krijgskunst, maar toch... De laatste jaren doe ik dit als levenswijze, maar heb geen tijd meer om te trainen. Door mijn drukke bestaan heb ik geen tijd voor sport, dus mijn spieren zijn tanende. De spijkerbroek (natuurlijk het model Texas van Wrangler!) die vroeger strak om mijn bovenbenen zat, zit nu errug ruim. Ik denk, dat mijn bovenbeenspieren in totaal zo'n 8 cm in omvang kwijt zijn geraakt. Bovendien heb ik voor mijn studie nogal wat interessante dingen gelezen. Bijvoorbeeld over de Universiteit Essen, waar ze een onderzoek hebben gehouden over de invloed van sport op het menselijk lichaam. Zulke onderzoeken hebben ze ook in Kopenhagen en nog een aantal andere uni's gedaan, en die gegevens hebben ze in verschillende artikelen gecombineerd. Gevolg is, dat ik mij afgelopen maandag een paar hele dure Adidas schoenen heb gekocht; Adistar cushion 5. Ik heb ze ook al aangehad. In de winkel... Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 nou ik op het moment niks behalve elke dag 15 km naar school fietsen en weer terug op het moment ook wel genoeg Maar tot een paar wwekjes terug kan ik me ook aansluiten bij het badminton clubje! wel jammer dat ik gestopt ben want ik speelde net een jaartje competitie wat ik superleuk vond! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Quote: Op dinsdag 04 november 2008 22:22:51 schreef Mister_L het volgende: Na 14 jaar ga ik naar een andere club.. even slikken hoor,, Verlaat nu toch wel 'mijn cluppie' Gelukkig ook mn keuze nu kunnen maken welke club het wordt.. kon kiezen tussen 2 opties. Kan nu hoger niveau spelen, iets wat voor mn ontwikkeling natuurlijk niet verkeerd is * Mister_L kan niet wachten totdat ie weer op het veld staat! Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Ik zeik graag op fora. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 En je bent er goed in Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Quote: Op woensdag 05 november 2008 19:20:53 schreef Karin het volgende: En je bent er goed in Je vleit me. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Ik zit vanaf maandag op Schermen Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Admod note: Offtopic posts verwijderd onder andere wegens doorgaan. Mister_L, de wegen van kritiek op de crew zijn je bekend. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 * Dagmar is op zoek naar een sport Een die m'n enkels aan kunnen (nog een keer erdoorheen en ik kan ze afschrijven) én die m'n longen aankunnen. Vallen af: Meeste balsporten Zwembadsporten Andere sporten waarbij je zelf geen controle hebt over wat je met alles onder je knieën doet. Dus ik ga binnenkort een keertje meekijken en wellicht meedoen met schermen, en ik ga eens een roeivereniging met een bezoekje vereren. Iemand nog meer tips toevallig? (Oja, wellicht handig: Ik houd niet van hardlopen enzo, en fitness ook niet..) Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Wat is er mis met zwemmen? Is een bijzonder blessure-ongevoelige sport. Te weinig conditie? Dat is op te bouwen meis Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Nee, mijn longen kunnen de chloordampen niet aan Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Quote: Op donderdag 06 november 2008 16:46:51 schreef Dagmar het volgende: Iemand nog meer tips toevallig? (Oja, wellicht handig: Ik houd niet van hardlopen enzo, en fitness ook niet..) Ouwe wijven gym? Dat moet ik doen voor m'n nek enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Quote: Op donderdag 06 november 2008 21:01:26 schreef Cornelius van Wijck het volgende: aikido! Moedig hoor! Durf dan gewoon te schelden in het Nederlands, bruut! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 doe ik speciaal mijn best om niet te reageren... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Ik doe aan 100 meter grashappen. Verder doe ik niks. Link naar bericht Deel via andere websites
Taquoriaan 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Ik doe aan zeilen, 's zomers. En aan aerobics/steps 's winters. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Quote: Op donderdag 06 november 2008 16:46:51 schreef Dagmar het volgende: * Dagmar is op zoek naar een sport Een die m'n enkels aan kunnen (nog een keer erdoorheen en ik kan ze afschrijven) én die m'n longen aankunnen. Vallen af: Meeste balsporten Zwembadsporten Andere sporten waarbij je zelf geen controle hebt over wat je met alles onder je knieën doet. Dus ik ga binnenkort een keertje meekijken en wellicht meedoen met schermen, en ik ga eens een roeivereniging met een bezoekje vereren. Iemand nog meer tips toevallig? (Oja, wellicht handig: Ik houd niet van hardlopen enzo, en fitness ook niet..) En iets als fietsen dan? Wielrennen/moutainbiken? Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Quote: Op zondag 01 juli 2007 18:23:39 schreef Nynthe het volgende: Maar goed, ik ga dus maar eens opzoek naar een sportschool waar ze aan paaldansen doen. Dat lijkt me nog wel een sport waar ik dan met plezier heen zou gaan. Is inmiddels gevonden en ben nu zo'n 5 maand bezig Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk? Als je het op een sportieve manier beoefent zeg maar? Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst 6 november 2008 Ongeveer net zo, als dat je het op een sexy manier beoefent zeg maar. allen zijn er geen hitsige heren bij die toekijken, gaat er regelmatig iets hilarisch mis en kun je er ook veel bij lachen Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Ik zat ooit op kickboksen. Maar toen kreeg ik het erg druk, dus nu even niet. Wellicht weer in de toekomst. Link naar bericht Deel via andere websites
de vegaloog 0 Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Gisternacht, om één uur precies, ben ik begonnen met het opbouwen van mijn conditie. Ik heb een paar dure loopschoenen gekocht; Adistar Cushion 5, en die zijn zó duur, dat ik nu wel móet lopen! (Ook een manier om een stok achter je eigen deur te zetten...) Ik was gisteren de straat uit, krap an 200 m, en bekaf. Maar... ik heb het zo'n anderhalve km volgehouden, en afgelopen nacht om 1.00 uur liep deze kerel alweer zijn anderhalve km. En zelfs nog zo'n 50 m extra. Want ja - je moet het natuurlijk uitbreiden. Nu heb ik gehoord en gelezen, dat je het op gegeven moment ook leuk zou moeten gaan vinden. Ik vind er na deze tweede keer nog steeds geen donder aan. Kan iemand van jullie ervaren sportkanonnen mij verraden hoe vaak ik nog moet voor ik het leuk vind? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten