Justidee 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Maar ik hou het dus op een vrouw, die in alle opzichten veel wegheeft van Beyonce Knowles of Easther Bennett! Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 13:27:42 schreef Justidee het volgende: Maar ik hou het dus op een vrouw, die in alle opzichten veel wegheeft van Beyonce Knowles of Easther Bennett! Succes met zoeken. Ik help je hopen dat ze innerlijk ook wat te melden heeft of maakt je dat niks uit? Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 13:32:02 schreef TamarM het volgende: [...] Succes met zoeken. Ik help je hopen dat ze innerlijk ook wat te melden heeft of maakt je dat niks uit? Ik zeg toch, 'in alle opzichten' ? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Maar wie zegt dat Beyonce veel inhoud heeft? Je kent alleen haar kop van de media. Je kent haar niet eens. Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Dat is iets intuitiefs Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 13:34:33 schreef Ol Moth het volgende: Maar wie zegt dat Beyonce veel inhoud heeft? Je kent alleen haar kop van de media. Je kent haar niet eens. Dat is mijn tekst Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Als ik jou was zal ik maar erg voorzichtig zijn met je kieskeurigheid. Want het kan maar zo dat God je een enorm lesje nederigheid wil leren dat niet uit gaat komen met je huidige standaard. Of misschien zelfs met niemand. Ik hoor je nog wel over 20 jaar. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 en bovendien zouden veel vrouwen het niet leuk vinden aan het ideaal van beyonce knowles te moeten voldoen. Het zou voor mij een reden zijn geen relatie te beginnen met iemand. Ik ben ik, en als een man vind dat ik aan het ideaal van beyonce moet voldoen dan kan hij lekker buiten gaan spelen, maar niet met mij. Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Ik moet toch eerlijk zijn? Er wordt gevraagd wat mijn ideale vrouw is, moet ik dan liegen ofzo? Ik weet ook wel dat ik niet de ideale man ben voor menig vrouw, daar was ik ook al een tijd lang achter hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 13:42:40 schreef marliesje het volgende: Ik ben ik, en als een man vind dat ik aan het ideaal van beyonce moet voldoen dan kan hij lekker buiten gaan spelen, maar niet met mij. Amen sistah Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 13:46:06 schreef Justidee het volgende: Ik moet toch eerlijk zijn? Er wordt gevraagd wat mijn ideale vrouw is, moet ik dan liegen ofzo? Ik weet ook wel dat ik niet de ideale man ben voor menig vrouw, daar was ik ook al een tijd lang achter hoor. Natuurlijk mag je eerlijk zijn, maar vraag eens aan jezelf, hoe goed ken jij Beyonce eigenlijk? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 en is beyonce echt de ideale vrouw voor jou? Zou ze bij jou passen? Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Ik begrijp je wel hoor, ik ben ook geen fan van Enrique Iglesias of Justin Timberlake... Ik vind Beyonce nou eenmaal enorm mooi en ze heeft een stem die mij een goed gevoel geeft, wat is dara verkeerd aan? Dat heb ik bij een heleboel vrouwen totaal niet, Britney Spears, Mariah Carey of Jessica Simpson... Mijn ideale vrouw is nou eenmaal OOK uiterlijk aantrekkelijk, maar dan wel in Zijn Naam... Natuurlijk ken ik Beyonce niet maar ze geeft me wel een 'goed gevoel'... Maar toegegeven: De vrouw die De Heer voor mij heeft bestemd is nog veeeeeeeel mooier en houd enorm van De Heer, en dus ook van mij! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 13:46:06 schreef Justidee het volgende: Ik moet toch eerlijk zijn? Er wordt gevraagd wat mijn ideale vrouw is, moet ik dan liegen ofzo? Ik weet ook wel dat ik niet de ideale man ben voor menig vrouw, daar was ik ook al een tijd lang achter hoor. Dat jij zegt dat een dergelijke vrouw als haar je ideale vrouw is, is niet erg. Maar dat je het als de mening en wil van God gaat verhullen/verkopen vind ik te ver gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 13:53:36 schreef Ol Moth het volgende: [...] Dat jij zegt dat een dergelijke vrouw als haar je ideale vrouw is, is niet erg. Maar dat je het als de mening en wil van God gaat verhullen vind ik te ver gaan. Als je al zijn berichten volgt zie je dat God aardig de tijd neemt Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Maar je zei net "Maar ik hou het dus op een vrouw, die in alle opzichten veel wegheeft van Beyonce Knowles of Easther Bennett!" terwijl je het innerlijk dus niet kent. Je hoeft er niet meer op in te gaan hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Ik heb het ook altijd gedaan he... snik snik Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 13:55:51 schreef Justidee het volgende: Ik heb het ook altijd gedaan he... snik snik nee joh, God heeft vast die prachtvrouw voor je in gedachten. Misschien heeft Hij gewoon wat veel tijd nodig om haar daar nog van te overtuigen? Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 13:55:51 schreef Justidee het volgende: Ik heb het ook altijd gedaan he... snik snik Nee hoor, alleen als je iets zegt wat je niet hard kunt maken kun je daar soms commentaar op krijgen. Denk je dat mij dat nooit overkomt? (Wanneer overkomt het me niet ) Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Ja zo is het, waar een wil is is een weg, een des te moeilijker het gevecht en de weg des te groter de overwinning! Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 En niets zo charmant als een tegeltje aan de wand! Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 13:13:45 schreef Justidee het volgende: Je mist het woordje God denk ik... inderdaad... Quote: Maar ja, dat weet ik zeker... Hij heeft een plan met me! En ik geloof ook dat ze bloed- en bloedmooi is, en ja, zat mensen die mij dat niet gunnen (vooral mannen ) maar gelukkig ook mensen die ook de Wil van God doen en mij doorzien en bidden voor mij. Zijn Wil geschiedde! Ja ben ik met je eens, maar wat als God geen vrouw voor je in petto heeft maar een eenzame weg om Hem te volgen? Natuurlijk mag je eerlijk zijn in dit topic, dat zijn er meer Maar je manier van God daarin betrekken verbaasd me een beetje, je bent overtuigd dat God je een vrouw gaat geven, maar wat als dat nu net niet Zijn idee is? Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 O God, als ik nou geen politiek correct antwoord geef wordt ik zeker nog meer aangevallen? Samengevoegd: I stand alone in Him, and that is The Secret Place of The Most High, dan moet ik verstandig zijn als een slang en onschuldig als een duif. Maar spirituele hoogmoed is een gevaar waar ik niet in wil verdwalen, dus satan ga weg van mij! Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 @Diana: "getrouwd zijn" en "eenzaam zijn" zijn, helaas vaak, niet elkaars tegengestelden. Ik denk dat er heel veel gronden zijn om te geloven dat God voor niemand eenzaamheid in petto heeft, ook al kan de wereld iets als eenzaamheid bezien. Ik heb kluizenaars gesproken die zich het minst eenzaam voelen als er niemand om hen heen is, en ik ken gehuwden die eenzaam zijn tot het bot. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 @ Diakio: weet ik wel, maar over het algemeen denken mensen dat je eenzaam bent zonder partner, vandaar die woordkeuze... Een huwelijk kan als een gevangenis zijn/ worden, vaak merk ik dat mensen denken dat wanneer ze getrouwd zijn, alles wel goed komt. Maar dan is denk ik juist het handen uit de mouwen steken, want houden van is een werkwoord... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten