Spring naar bijdragen

Doorgedraaide actie van Britney


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

snap best dat het erg is, maar waarom komt dit uitgebreid in het nieuws? waarschijnlijk alleen maar omdat ze zo bekend is.

Dit gebeurd bij zoveel andere mensen ook en daar wordt vaak niet eens naar omgekeken..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat ik mij afvraag waarom 'Kaballah' als 'occult' wordt genoemd.. weet iemand dat? Het is mystiek, volgens mij geen occultisme

No even los van de echte Kaballah, dat centrum van Philip Berg in Los Angeles waar Britney en ook Madonna zich mee afficieerde, is in de ogen van de Joden ook meer een new age uitvinding dan dat het echt wat met de Kaballah heeft te maken.

En of het voor Christenen occult is, tja, de verChristelijkte Kaballah is op punten wél vaak veroordeeld geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb eigenlijk zo iets van, eigen schuld dikke bult.. Ik heb geen medelijden met haar.. ze kiest zelf voor dit beroep, ze kiest zelf voor het geld, ze kiest zelf voor drugs, alcohol enzo en ze kiest zelf ook voor die kale knikker.. Maar ja, ik hoop wel voor dr dat ze eruit komt..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb eigenlijk zo iets van, eigen schuld dikke bult.. Ik heb geen medelijden met haar.. ze kiest zelf voor dit beroep, ze kiest zelf voor het geld, ze kiest zelf voor drugs, alcohol enzo en ze kiest zelf ook voor die kale knikker.. Maar ja, ik hoop wel voor dr dat ze eruit komt..

Mwa als jij geindoctrineerd wordt vanaf dat je drie bent dat je beroemd moet worden en sexy moet zijn, dan lijkt het me toch niet alleen 'eigen schuld dikke bult'. Meer een samenkomst van persoonlijke en omgevingsfactoren. Natuurlijk moet ze haar verantwoordelijkheden nemen, alleen een beetje jammer dat er vroeger niemand dat voor haar deed.

Beroemd zijn is waardeloos, dat blijkt maar weer smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb veel medelijden met haar

we kunnen niet in haar hoofd kijken en weten ook niet wat ze allemaal heeft meegemaakt

Ik hoop dat ze snel beter wordt

iedereen kan fouten maken en verkeerde keuzes, mensen moeten de kans krijgen te beteren

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is inderdaad erg triest voor haar kinderen en andere familie leden. De Mickey Mouse show heeft tot nu toe natuurlijk alleen maar meer talent en blije kindertjes opgeleverd dan slachtoffers. Ik gok dat ze is blijven hangen in een trip en daardoor zichzelf heeft proberen te beschadigen.

Ben erg benieuwd waarom jullie Kabbala occult vinden? Komt dit door de esotherische insteek of omdat de Sefer Yatzirah een onduidelijke historische oorsprong heeft? Trouwens denk ik niet dat het Kabbalah Center van Philip Berg in LA een ware vorm van Kaballa nastreeft maar dat het meer een combinatie is van een mengeling van Kabbalistische terminologie en new age-invloeden, maar het heeft weinig te maken hebben met de echte Kabbala.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat zal er zeker aan meespelen ja dat ze zich zo gedraagd.

Feit is wel dat het een ontspoord meisje/moeder van 2 kinderen is die mijns inziens ook een flinke ram nodig heeft met de mededeling dat ze normaal moet gaan doen en haar verantwoordelijkheid maar eens op zich moet nemen.

Eigenlijk kan ik me heel goed vinden in de post van Taam, Tamar, xx-taam-xx verbaasd.gif

Artiesten worden veel te vaak omgeven door ja-knikkers, kont likkers en meer onfris gespuis. Het is leuk om altijd bevestigd te worden in je opvattingen en/of gedragingen, maar het is nog veel beter om af en toe eens flink op je donder te krijgen. Daar krijg je veel meer ruggengraat van en daar wordt je hopelijk vanzelf een verstandig zelfdenkend individu die de consequenties van de eigen daden in kan zien.

Bij Britney is het al helemaal fout gegaan bij de muziek die ze maakt dood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb eigenlijk zo iets van, eigen schuld dikke bult.. Ik heb geen medelijden met haar.. ze kiest zelf voor dit beroep, ze kiest zelf voor het geld, ze kiest zelf voor drugs, alcohol enzo en ze kiest zelf ook voor die kale knikker..

Nu wil ik niet heel wannabe-vroom overkomen, maar zei Jezus dat ook tegen de tollenaar, de hoer, de moordenaar,etc? Het maakt niet uit hoe iemand zo geworden is, het gaat niet om het verleden maar om de toekomst.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Eigenlijk kan ik me heel goed vinden in de post van Taam, Tamar, xx-taam-xx
verbaasd.gif

Artiesten worden veel te vaak omgeven door ja-knikkers, kont likkers en meer onfris gespuis. Het is leuk om altijd bevestigd te worden in je opvattingen en/of gedragingen, maar het is nog veel beter om af en toe eens flink op je donder te krijgen. Daar krijg je veel meer ruggengraat van en daar wordt je hopelijk vanzelf een verstandig zelfdenkend individu die de consequenties van de eigen daden in kan zien.

Bij Britney is het al helemaal fout gegaan bij de muziek die ze maakt
dood.gif

soms soms niet. Bij de ene werkt dat tegendraads. bvb bij mij zou dat zo zijn. Maarja er is natuurlijk niks wat ik opzettelijk fout doe ofzo, ik denk ook niet dat Britney het opzettelijk doet...ja dat weet ik allemaal niet

maar als je bvb depressief bent dan moeten mensen niet afkomen met grove kommentaar of dingen zoals "doe normaal en herpak je"

maar dat bedoelde je wsch niet

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee dat bedoelde ik niet. Britney heeft direct vanaf het moment dat ze beroemd werd een goede coach oid moeten inhuren. Iemand die ervoor zorgde dat alle aandacht niet zou uitmonden in absurd gedrag (zie begin post). Als je beroemd bent zijn veel mensen snel geneigd om alles maar goed te vinden wat een beroemheid doet en ze remmen zo iemand dus niet af op de momenten dat dit wel zou moeten. Dus voordat het echt uit de hand loopt en je depressief wordt hoor je al gecorrigeerd te worden.

Ze heeft al veel eerder een schop onder haar kont moeten krijgen, hopelijk is het niet te laat en kunnen we nog lang genieten van haar wanstaltige muziek flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Een tijd lang heeft ze zich samen met madonna bezig gehouden met de occulte Kabbalah (een mystieke joodse leer) wat mogelijk sporen heeft achtergelaten in haar leven. Want zoals bekend kun je je niet met dat soort zaken bezig zijn zonder je vingers te branden.

Lekker onafhankelijk artikeltje zeg. Door de eeuwen heen zijn de er duizenden orthodoxe joden intensief bezig geweest met Kabbalah zonder gestoord te worden. Alsof de religie die ze aanhangt ook maar iets te maken heeft met haar verslavingsproblematiek. hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid