Spring naar bijdragen

Doorgedraaide actie van Britney


Aanbevolen berichten

Populair bij velen, vertrapt door sommigen. Feit blijft dat het niet goed gaat met Britney de laatste tijd. Ze is nogal verward, en verblijft momenteel in de kliniek Promises om af te kicken. Een tijd geleden schoor ze haar hoofd al kaal.

Maar afgelopen week bereikte dit alles een hoogtepunt, ze krastte zij het getal 666 op haar hoofd en rende wild in het rond en zat het personeel achterna terwijl ze een demonische schreeuw uitslaakte "Ik ben de anti-christ". Even later ging dit geschreeuw over in "I'm a fake, I'm a fake", het personeel wist niet wat ze moesten doen.

Later op die avond probeerde Britney zelfmoord te plegen door een laken aan een lamp vast te binden en om haar nek, deze poging is mislukt en ze is ongedeerd. Een tijd lang heeft ze zich samen met madonna bezig gehouden met de occulte Kabbalah (een mystieke joodse leer) wat mogelijk sporen heeft achtergelaten in haar leven. Want zoals bekend kun je je niet met dat soort zaken bezig zijn zonder je vingers te branden.

Deze actie die absoluut niet typerend is voor de zangeres is niet een losstaand geval, een tijd geleden werd zij ook plots agressief toen zij fotograven te lijf ging met een paraplu. Ook de zelfmoordpoging is niet iets unieks, het is haar derde poging. Ze heeft al geprobeerd de snelweg op te rennen om overreden te worden, of om een pot anti-depressiva tot zich te nemen om hieraan te sterven.

Voorlopig zijn de problemen nog niet uit het zicht, wel schijnt ze inmiddels weer gekalmeerd te zijn.

Bron: link

Mijn vraag: Een meisje dat vanaf haar 4e al wordt gebruikt als entertainmentpopje..denken jullie dat het daar aan ligt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wow nosmile.gif echt creepy. Dan te bedenken dat het eerst een vroom meisje was dat bekend werd met haar 'ik blijf maagd tot het huwelijk'-statement.

Ik denk dat zo belachelijk veel aandacht (en dan letterlijk elk uur van de dag) en al die torenhoge verwachtingen een enorme invloed op je hebben. Het is niet de eerste artiest die van gekkigheid niet meer weet waar hij/zij het zoeken moet...

Toevoeging: je zult het maar zien als ouder, broer/zus, partner of kind zijnde... in en in triest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn vraag:
Een meisje dat vanaf haar 4e al wordt gebruikt als entertainmentpopje..denken jullie dat het daar aan ligt?

Dat zal er zeker aan meespelen ja dat ze zich zo gedraagd.

Feit is wel dat het een ontspoord meisje/moeder van 2 kinderen is die mijns inziens ook een flinke ram nodig heeft met de mededeling dat ze normaal moet gaan doen en haar verantwoordelijkheid maar eens op zich moet nemen.

Afkicken, en dus niet na 1 dag de kliniek verlaten hoort daar zeker ook bij.

Over haar zelfmoordpogingen...Tsja, het lijkt me meer een schreeuw om aandacht dan een echte zelfmoordpoging, van een pot anti-depressiva ga je namelijk niet dood.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn vraag:
Een meisje dat vanaf haar 4e al wordt gebruikt als entertainmentpopje..denken jullie dat het daar aan ligt?

Ik denk het niet alleen, ik weet het wel zeker.

Iemand die vanaf haar 4e al wordt 'gebruikt' voor dit soort doeleinden heeft nooit de kans gehad om een normale jeugd te hebben en zich dus te ontwikkelen.

Bij Michael Jackson is het niet anders.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik denk het niet alleen, ik weet het wel zeker.

Iemand die vanaf haar 4e al wordt 'gebruikt' voor dit soort doeleinden heeft nooit de kans gehad om een normale jeugd te hebben en zich dus te ontwikkelen.

Bij Michael Jackson is het niet anders.

Goed, maar Justin Timberlake had hetzelfde. Die zat in hetzelfde Disneygroepje als Britney op die leeftijd en hij is niet helemaal ontspoord. Het gaat juist (naar wat de media zegt) goed met hem.

Dan denk ik, ligt het ook aan het feit of het een man of een vrouw is? Maarja, dan kom jij weer met een voorbeeld als Michael Jackson..het zal wel per persoon verschillen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik denk het niet alleen, ik weet het wel zeker.

Iemand die vanaf haar 4e al wordt 'gebruikt' voor dit soort doeleinden heeft nooit de kans gehad om een normale jeugd te hebben en zich dus te ontwikkelen.

Bij Michael Jackson is het niet anders.

Ik weet het niet hoor, volgens mij zijn dit gewoon mensen die er niet mee om kunnen gaan. Er zijn waarschijnlijk tegen de twee genoemden massa's sterren die in dezelfde schoenen stonden maar er wel normaal mee weg kwamen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

(naar wat de media zegt)

je pakt het puntwidegrin.gif

stel, als je vanaf je 4e zoveel aandacht hebt gehad, dat is neit gezond voor je! echt niet!

Drugs maken je kapot, aandacht ook, zie dit maar!

Bedn wel even: ze heeft een jonger zusje, ouders, en een KIND. dit wil je toch niet zien als dichtbijstaande familie? nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Tamar: ik bedoel daarmee dat Britney niet ineens normaal kan doen aangezien ze dat hele ster-verleden en haar huidige imago heeft. smile.gif

@Liset: Ik denk dat Britney haar hele leven toch meer op de huid gezeten is dan Justin. Maar misschien is het inderdaad ook een kwestie van aanleg en omgeving. Ik weet het niet.

Maar ja, kijk naar Michael Jackson, Elvis, Courtney Love, Anna Nicole Smith, Kurt Cobain, etc, etc, etc. Ik denk echt dat beroemdheid gekke dingen met je kan doen en dat het niet alleen een kwestie van karakter is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

je pakt het punt
widegrin.gif

stel, als je vanaf je 4e zoveel aandacht hebt gehad, dat is neit gezond voor je! echt niet!

Drugs maken je kapot, aandacht ook, zie dit maar!

Bedn wel even: ze heeft een jonger zusje, ouders, en een KIND. dit wil je toch niet zien als dichtbijstaande familie?
nosmile.gif

Aandacht is iets anders dan drugs, met aandacht is het maar net hoe je ermee omgaat, drugs helpt je wel omzeep, of je er nou mee omgaat of niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Aandacht is iets anders dan drugs, met aandacht is het maar net hoe je ermee omgaat, drugs helpt je wel omzeep, of je er nou mee omgaat of niet.

Misschien is het drugsgebruik in veel gevallen wel een gevolg van te veel aandacht krijgen en daar niet mee om kunnen gaan smile.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

@Liset: Ik denk dat Britney haar hele leven toch meer op de huid gezeten is dan Justin. Maar misschien is het inderdaad ook een kwestie van aanleg en omgeving. Ik weet het niet.

Ja ok, Justin heeft eerst in een boyband gezeten, misschien is die overstap voor hem kleiner geweest. Bij haar was het meteen raak toen ze haar eerste single uitbracht.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja en als vrouw heb je denk ik ook nog meer te maken met dat zieke schoonheidsideaal... ik heb het idee dat dat bij mannen toch iets minder extreem is. Bovendien heeft Britney 2 kinderen op de wereld gezet, waardoor wordt gesuggeerd dat ze een postnatale depressie zou kunnen hebben. Zou kunnen natuurlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

The Mickey Mouse show, the root of all evil.

rofl.gif

En toch heb ik met haar te doen... Zelfs al vind ik haar muziek goed voor in het haardvuur en uitermate geschikt als laxeermiddel.

Ik vind het zielig voor haar, haar kinderen, haar familie en vrienden. Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid