Spring naar bijdragen

Doorgedraaide actie van Britney


Aanbevolen berichten

Volgens mij heeft het ook helemaal niets met Kabbalah te maken.

Het is gewoon een feit dat Britney zo onbenullig veel geld heeft dat ze vervolgens niet weet wat ze er mee moet doen. Ook algemeen bekend is dat er in dat wereldje drugs genoeg voor handen is voor degene die geld hebben. En dat drugs algemeen geacepteerd is bij beroemdheden.

Tel dat bij elkaar op + een meisje wat altijd krijgt wat ze wil... En je hebt een nieuwe drugsverslaafde.

Dat zal ze al wel een tijdje zijn, maar zolang je het binnen het wereldje kan houden en je hebt genoeg geld om te bekostigen heeft niemand er last van. Nu is ze echter te ver doorgeschoten en komt het openbaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Volgens mij heeft het ook helemaal niets met Kabbalah te maken.

Het is gewoon een feit dat Britney zo onbenullig veel geld heeft dat ze vervolgens niet weet wat ze er mee moet doen. Ook algemeen bekend is dat er in dat wereldje drugs genoeg voor handen is voor degene die geld hebben. En dat drugs algemeen geacepteerd is bij beroemdheden.

Dat kind is gewoon al vanaf het begin van haar leven gek gemaakt. Mickey Mouse-club, audities en weet ik veel wat. Het lijkt allemaal leuk om zo populair te zijn maar ik denk dat het je emotionele ontwikkeling behoorlijk kan dwarsbomen. Ze is kapot gemaakt door haar opvoeding en gesloopt door haar eigen populariteit.

Heel erg jammer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Dat kind is gewoon al vanaf het begin van haar leven gek gemaakt. Mickey Mouse-club, audities en weet ik veel wat. Het lijkt allemaal leuk om zo populair te zijn maar ik denk dat het je emotionele ontwikkeling behoorlijk kan dwarsbomen. Ze is kapot gemaakt door haar opvoeding en gesloopt door haar eigen populariteit.

Heel erg jammer.

Heel erg jammer idd. Maar ze is niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn die er aan kapot gaat. Morele waarden zijn volgens mij sowiezo al minder bij beroemdheden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Lekker onafhankelijk artikeltje zeg. Door de eeuwen heen zijn de er duizenden orthodoxe joden intensief bezig geweest met Kabbalah zonder gestoord te worden. Alsof de religie die ze aanhangt ook maar iets te maken heeft met haar verslavingsproblematiek.
hamer.gif

Hoi Tom, het is idd geen objectief artikel smile.gif Maar dat betekent niet dat ik het er helemaal mee eens ben hoor. Ik denk zelf dat het een opeenstapeling van alles is wat ze vanaf haar 4e al meemaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Heel erg jammer idd. Maar ze is niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn die er aan kapot gaat. Morele waarden zijn volgens mij sowiezo al minder bij beroemdheden.

Ik ben bang van niet. Ik denk dat het rijtje met succesvolle kindsterren die er nu ze volwassen zijn, nog steeds gezond zijn van lijf en leden, niet te maken hebben gehad met verslaving of psychische problemen, een stuk korter is dan beroemdheden die compleet verknipt zijn (geweest).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik ben bang van niet. Ik denk dat het rijtje met succesvolle kindsterren die er nu ze volwassen zijn, nog steeds gezond zijn van lijf en leden, niet te maken hebben gehad met verslaving of psychische problemen, een stuk korter is dan beroemdheden die compleet verknipt zijn (geweest).

verbaasd.gif Je bedoeld dus dat het lijstje van gezonde beroemdheden een stuk langer is eem ik aan. Je schrijft nu het tegenover gestelde namelijk dat er minder gezonde mberoemdheden zijn dan verslaafde. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

verbaasd.gif
Je bedoeld dus dat het lijstje van gezonde beroemdheden een stuk langer is eem ik aan. Je schrijft nu het tegenover gestelde namelijk dat er minder gezonde mberoemdheden zijn dan verslaafde.
knipoog_dicht.gif

lees maar nog eens goed dan knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

dan is dat bij deze ook weer duidelijk smile.gif

Misschien zou het handig kunnen zijn om, als je de volgende keer misschien eventueel een lange lastige doch niet onleesbare zin voor je kiezen krijgt, de zin dan misschien eventueel dan maar anders twee keer lezen knipoog_dicht.gifengel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

dan is dat bij deze ook weer duidelijk
smile.gif

als je volgende keer een lastige zin zin moet je em miss maar twee keer lezen
knipoog_dicht.gifengel.gif

Ik heb hem zelfs 4 keer gelezen rofl.gif

Maar als iknog eens moeite met lezen heb dan zal ik je een PM sturen, dan kun je het uitleggen. flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Populair bij velen, vertrapt door sommigen. Feit blijft dat het niet goed gaat met Britney de laatste tijd. Ze is nogal verward, en verblijft momenteel in de kliniek Promises om af te kicken. Een tijd geleden schoor ze haar hoofd al kaal.

Maar afgelopen week bereikte dit alles een hoogtepunt, ze krastte zij het getal 666 op haar hoofd en rende wild in het rond en zat het personeel achterna terwijl ze een demonische schreeuw uitslaakte "Ik ben de anti-christ". Even later ging dit geschreeuw over in "I'm a fake, I'm a fake", het personeel wist niet wat ze moesten doen.

Later op die avond probeerde Britney zelfmoord te plegen door een laken aan een lamp vast te binden en om haar nek, deze poging is mislukt en ze is ongedeerd. Een tijd lang heeft ze zich samen met madonna bezig gehouden met de occulte Kabbalah (een mystieke joodse leer) wat mogelijk sporen heeft achtergelaten in haar leven. Want zoals bekend kun je je niet met dat soort zaken bezig zijn zonder je vingers te branden.

Deze actie die absoluut niet typerend is voor de zangeres is niet een losstaand geval, een tijd geleden werd zij ook plots agressief toen zij fotograven te lijf ging met een paraplu. Ook de zelfmoordpoging is niet iets unieks, het is haar derde poging. Ze heeft al geprobeerd de snelweg op te rennen om overreden te worden, of om een pot anti-depressiva tot zich te nemen om hieraan te sterven.

Voorlopig zijn de problemen nog niet uit het zicht, wel schijnt ze inmiddels weer gekalmeerd te zijn.

Bron:

Mijn vraag:
Een meisje dat vanaf haar 4e al wordt gebruikt als entertainmentpopje..denken jullie dat het daar aan ligt?

Denk eerder dat ze bezeten is geraakt

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Meen je dat nu? Ik had nou nooit verwacht dat jij zoiets zou denken.
puh2.gif

Als dat zo zou zijn dan moet ze niet naar een afkickkliniek, maar moet ze een exorcist opzoeken. Om de satan te verdrijven en het goede te laten overwinnen!

Maar persoonlijk geloof ik niet zo snel in bezeten mensen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het wel lief van Kevin dat hij haar zo hard steunt

ohja en dit stond vandaag in de krant "het nieuwsblad"

Ook Kevin scheert hoofd kaal

AMSTERDAM - Ook Kevin Federline heeft zijn hoofd kaalgeschoren. Hij deed dat om te laten zien dat hij zijn aanstaande ex-vrouw Britney Spears steunt, zegt een vriend van de 28-jarige danser in de Britse krant The Sun. ,,Kevin zegt dat hij de moeder van zijn twee kinderen terug wil.''

Britney schoor vorige maand haar haar af vlak voordat ze werd opgenomen in een afkickkliniek. Aan haar opname in de instelling in Malibu ging een roerige week vooraf, waarin de 25-jarige popzangeres zich twee keer eerder in een ontwenningskliniek liet opnemen om die een dag later weer te verlaten.

Spears vroeg in november de scheiding aan na een huwelijk van twee jaar. Federline heeft, nu Britney aan het afkicken is, de voogdij over hun kinderen Sean Preston (1) en Jayden James (5 maanden).

Link naar bericht
Deel via andere websites

zijn ze daarom malloten :S ik zou me nogal gekwetst voelen moest iemand dat zeggen als ik in een serieuze crisis zit

ze zijn hun greep idd verloren en dat is iets ergs, zoals hiervoor al werd gezegd, zit ze al van haar kinderleeftijd in dat wereldje.

God alleen weet wat er allemaal bijdraagt aan de persoon die ze nu is

Link naar bericht
Deel via andere websites

helemaal niet

het is niet zo dat ze zich gewoon dwaas aanstelt:S Het gaat ook om de lading die dat woord heeft, die de hele zin had

Ik heb het woord malloot al veel horen gebruiken, en nooit wat het opbouwend bedoeld

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

helemaal niet

het is niet zo dat ze zich gewoon dwaas aanstelt:S Het gaat ook om de lading die dat woord heeft, die de hele zin had

Ik heb het woord malloot al veel horen gebruiken, en nooit wat het opbouwend bedoeld

Moet alles opbouwend bedoeld zijn dan? mag het beestje niet gewoon bij de naam genoemd worden? Ik zie het hele probleem niet zo hoor, volgens mij is er nog steeds een vrijheid van meningsuiting en zo zwaar is de term nou ook weer niet die Tom gebruikt heeft. Jullie doen net of hij het hele westelijk halfrond bij elkaar gevloekt heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid