Spring naar bijdragen

Doorgedraaide actie van Britney


Aanbevolen berichten

als jullie het niet erg vinden ok, maar ik persoonlijk vindt dat het een heel negatieve lading heeft.

Allesinds als ik ooit zo wordt, gelieve me geen malloot te noemenpuh2.gif al denk ik niet dat ik zo meteen mijn hoofd ga kaalscheren en 666 op mijn voorhoofd ga schrijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik denk idd niet dat het allemaal zomaar goed komt... de enige oplossingen zouden zijn om (tijdelijk) te stoppen met al die drukte en haar laten behandelen in een kliniek ofzo, of dat ze een ontmoeting met de echte God krijgt, wat mij persoonlijk de beste maar helaas meest onwaarschijnlijke oplossing lijkt...

alhoewel wat mij betreft Lucas 1:37 hier ook wel van toepassing is... knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Als dat zo zou zijn dan moet ze niet naar een afkickkliniek, maar moet ze een exorcist opzoeken. Om de satan te verdrijven en het goede te laten overwinnen!

Maar persoonlijk geloof ik niet zo snel in bezeten mensen...

Het komt uit de Bijbel en ik geloof wel zeker dat mensen bezeten kunnen raken, ik kan niet echt makkelijk herkennen welke mensen bezeten zijn en hoe snel iemand bezeten kan raken, maar er als iemand puur voor satan bezig is denk ik dat diegene makkelijk bezeten kan wezen.

En Britney Spears is altijd al bezig geweest mensen te verleiden met haar lichaam en verkeerde muziek denk ik ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En Britney Spears is altijd al bezig geweest mensen te verleiden met haar lichaam en verkeerde muziek denk ik ook.

Sterke argumenten rofl.gif Een verschijnsel als Madame Spears kan alleen bestaan bij de gratie van een grote kudde trouwe volgelingen die bereid is om te betalen voor dat lichaam en die muziek. Als Britney Spears bezeten geraakt zou zijn als gevolg van haar werk, zouden de duizenden mensen die dat werk mogelijk maken net zo bezeten moeten zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Deze meid behaalde succes en ging zoals zo veel van dit soort mensen zich te buiten in extra vagant leven en vooral drugs.

mensen die aan de drugs gaan, zetten in hun geest de poort open die zonder drugs normaal gesproken op slot zou zitten. Onreine geesten die binnenlopen of je van buitenaf beinvloeden, zijn niet zelden erop uit om je zelfmoord te laten plegen. Een bekend verschijnsel bij drug gebruikers. Herman Brood....Curt Corbain....etc.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid