Mr. Emilio 0 Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Ik heb erg met haar en andere voormalige kindsterretjes te doen. Kijk maar naar oa Drew Barrymore. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Quote: Op woensdag 07 maart 2007 00:00:24 schreef Mr. Emilio het volgende: Kijk maar naar oa Drew Barrymore. Dat is er één die dan wel vrij goed terecht is gekomen Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 uiteindelijk wel maar toen ze negen jaar oud was, werd ze al een alcoholiste. Toen ze 10 was, was ze verslaafd aan marihuana en toen ze twaalf was, snoof ze al cocaïne. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Waarom moet nu ook Credible vervuild worden met een Britney Spears topic? Et tu, Credible? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op woensdag 07 maart 2007 01:10:13 schreef The Black Mathematician het volgende: Waarom moet nu ook Credible vervuild worden met een Britney Spears topic? Et tu, Credible? Ik kwam er ook pas achter dat ik er ook in postte na 3 post ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 snap best dat het erg is, maar waarom komt dit uitgebreid in het nieuws? waarschijnlijk alleen maar omdat ze zo bekend is. Dit gebeurd bij zoveel andere mensen ook en daar wordt vaak niet eens naar omgekeken.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Wat ik mij afvraag waarom 'Kaballah' als 'occult' wordt genoemd.. weet iemand dat? Het is mystiek, volgens mij geen occultisme Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op woensdag 07 maart 2007 09:08:55 schreef Raido het volgende: Wat ik mij afvraag waarom 'Kaballah' als 'occult' wordt genoemd.. weet iemand dat? Het is mystiek, volgens mij geen occultisme No even los van de echte Kaballah, dat centrum van Philip Berg in Los Angeles waar Britney en ook Madonna zich mee afficieerde, is in de ogen van de Joden ook meer een new age uitvinding dan dat het echt wat met de Kaballah heeft te maken. En of het voor Christenen occult is, tja, de verChristelijkte Kaballah is op punten wél vaak veroordeeld geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Maar denk je dat Britney's akties komen doordat ze aan kaballah heeft gedaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 7 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op woensdag 07 maart 2007 01:10:13 schreef The Black Mathematician het volgende: Waarom moet nu ook Credible vervuild worden met een Britney Spears topic? Et tu, Credible? Britney Spears blijft nog steeds een mens.. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Mooie beelden. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen.... Link naar bericht Deel via andere websites
Roos* 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Ik heb eigenlijk zo iets van, eigen schuld dikke bult.. Ik heb geen medelijden met haar.. ze kiest zelf voor dit beroep, ze kiest zelf voor het geld, ze kiest zelf voor drugs, alcohol enzo en ze kiest zelf ook voor die kale knikker.. Maar ja, ik hoop wel voor dr dat ze eruit komt.. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op woensdag 07 maart 2007 11:46:32 schreef Roos* het volgende: Ik heb eigenlijk zo iets van, eigen schuld dikke bult.. Ik heb geen medelijden met haar.. ze kiest zelf voor dit beroep, ze kiest zelf voor het geld, ze kiest zelf voor drugs, alcohol enzo en ze kiest zelf ook voor die kale knikker.. Maar ja, ik hoop wel voor dr dat ze eruit komt.. Mwa als jij geindoctrineerd wordt vanaf dat je drie bent dat je beroemd moet worden en sexy moet zijn, dan lijkt het me toch niet alleen 'eigen schuld dikke bult'. Meer een samenkomst van persoonlijke en omgevingsfactoren. Natuurlijk moet ze haar verantwoordelijkheden nemen, alleen een beetje jammer dat er vroeger niemand dat voor haar deed. Beroemd zijn is waardeloos, dat blijkt maar weer Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 ik heb veel medelijden met haar we kunnen niet in haar hoofd kijken en weten ook niet wat ze allemaal heeft meegemaakt Ik hoop dat ze snel beter wordt iedereen kan fouten maken en verkeerde keuzes, mensen moeten de kans krijgen te beteren Link naar bericht Deel via andere websites
Mind 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Het is inderdaad erg triest voor haar kinderen en andere familie leden. De Mickey Mouse show heeft tot nu toe natuurlijk alleen maar meer talent en blije kindertjes opgeleverd dan slachtoffers. Ik gok dat ze is blijven hangen in een trip en daardoor zichzelf heeft proberen te beschadigen. Ben erg benieuwd waarom jullie Kabbala occult vinden? Komt dit door de esotherische insteek of omdat de Sefer Yatzirah een onduidelijke historische oorsprong heeft? Trouwens denk ik niet dat het Kabbalah Center van Philip Berg in LA een ware vorm van Kaballa nastreeft maar dat het meer een combinatie is van een mengeling van Kabbalistische terminologie en new age-invloeden, maar het heeft weinig te maken hebben met de echte Kabbala. Link naar bericht Deel via andere websites
Roos* 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Hmm ik had de beginpost niet gelezen, dan is het wel heel heftig ja, arme schat.. Ik hoop dat het iig goed komt met haar! Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 7 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op woensdag 07 maart 2007 11:53:02 schreef Roos* het volgende: Hmm ik had de beginpost niet gelezen Das wel handig voordat je reageert Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op dinsdag 06 maart 2007 23:08:17 schreef Taam het volgende: [...] Dat zal er zeker aan meespelen ja dat ze zich zo gedraagd. Feit is wel dat het een ontspoord meisje/moeder van 2 kinderen is die mijns inziens ook een flinke ram nodig heeft met de mededeling dat ze normaal moet gaan doen en haar verantwoordelijkheid maar eens op zich moet nemen. Eigenlijk kan ik me heel goed vinden in de post van Taam, Tamar, xx-taam-xx Artiesten worden veel te vaak omgeven door ja-knikkers, kont likkers en meer onfris gespuis. Het is leuk om altijd bevestigd te worden in je opvattingen en/of gedragingen, maar het is nog veel beter om af en toe eens flink op je donder te krijgen. Daar krijg je veel meer ruggengraat van en daar wordt je hopelijk vanzelf een verstandig zelfdenkend individu die de consequenties van de eigen daden in kan zien. Bij Britney is het al helemaal fout gegaan bij de muziek die ze maakt Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op woensdag 07 maart 2007 11:46:32 schreef Roos* het volgende: Ik heb eigenlijk zo iets van, eigen schuld dikke bult.. Ik heb geen medelijden met haar.. ze kiest zelf voor dit beroep, ze kiest zelf voor het geld, ze kiest zelf voor drugs, alcohol enzo en ze kiest zelf ook voor die kale knikker.. Nu wil ik niet heel wannabe-vroom overkomen, maar zei Jezus dat ook tegen de tollenaar, de hoer, de moordenaar,etc? Het maakt niet uit hoe iemand zo geworden is, het gaat niet om het verleden maar om de toekomst. Link naar bericht Deel via andere websites
Mind 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 @ Hester: In dit geval gaat dat zeker op. Mensen doen dingen nou eenmaal fout en het is beter te kijken naar de toekomst. Maar denk jij dat dit voor iedereen moet gelden (pedofielen) of ben je bereid daar een nuance in aan te brengen? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Ik denk dat bovenstaande post uitnodigt tot offtopicheid en zélfs wel een eigen topic waard is Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op woensdag 07 maart 2007 12:06:24 schreef Groninger het volgende: [...] Eigenlijk kan ik me heel goed vinden in de post van Taam, Tamar, xx-taam-xx Artiesten worden veel te vaak omgeven door ja-knikkers, kont likkers en meer onfris gespuis. Het is leuk om altijd bevestigd te worden in je opvattingen en/of gedragingen, maar het is nog veel beter om af en toe eens flink op je donder te krijgen. Daar krijg je veel meer ruggengraat van en daar wordt je hopelijk vanzelf een verstandig zelfdenkend individu die de consequenties van de eigen daden in kan zien. Bij Britney is het al helemaal fout gegaan bij de muziek die ze maakt soms soms niet. Bij de ene werkt dat tegendraads. bvb bij mij zou dat zo zijn. Maarja er is natuurlijk niks wat ik opzettelijk fout doe ofzo, ik denk ook niet dat Britney het opzettelijk doet...ja dat weet ik allemaal niet maar als je bvb depressief bent dan moeten mensen niet afkomen met grove kommentaar of dingen zoals "doe normaal en herpak je" maar dat bedoelde je wsch niet Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Nee dat bedoelde ik niet. Britney heeft direct vanaf het moment dat ze beroemd werd een goede coach oid moeten inhuren. Iemand die ervoor zorgde dat alle aandacht niet zou uitmonden in absurd gedrag (zie begin post). Als je beroemd bent zijn veel mensen snel geneigd om alles maar goed te vinden wat een beroemheid doet en ze remmen zo iemand dus niet af op de momenten dat dit wel zou moeten. Dus voordat het echt uit de hand loopt en je depressief wordt hoor je al gecorrigeerd te worden. Ze heeft al veel eerder een schop onder haar kont moeten krijgen, hopelijk is het niet te laat en kunnen we nog lang genieten van haar wanstaltige muziek Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op dinsdag 06 maart 2007 23:02:57 schreef Liset het volgende: Een tijd lang heeft ze zich samen met madonna bezig gehouden met de occulte Kabbalah (een mystieke joodse leer) wat mogelijk sporen heeft achtergelaten in haar leven. Want zoals bekend kun je je niet met dat soort zaken bezig zijn zonder je vingers te branden. Lekker onafhankelijk artikeltje zeg. Door de eeuwen heen zijn de er duizenden orthodoxe joden intensief bezig geweest met Kabbalah zonder gestoord te worden. Alsof de religie die ze aanhangt ook maar iets te maken heeft met haar verslavingsproblematiek. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten