*nath* 0 Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Zullen we er een mini-piercingmeet van maken? Kom ik ook langs. Ik mis ook wel wat dingen hoor, bij AOP, bij tunnels en plugs ontbreekt vaak de voor mij goede maat. En die bolletjes voor m'n piercing zijn ook lang op geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Doendoendoen! Annz: welke piercers raad je aan? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Ik ben maar bij 1 piercer geweest zelf en die zit in Leiden Maar der zit hier in Apeldoorn 1tje waar ik wel goede verhalen over heb gehoord, kan alleen zo gauw niet op de naam komen Wat voor wil je dan? En Nath, wil jij dan ook nog een piercing? Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Dan denk ik ook nog even na over die navelpiercing Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Whaha, grote piercingmeet in Leiden/Apeldoorn @Hinata: al die rare verhalen over ontstoken en etterende navelpiercings zijn alleen maar waar als je je navel niet goed schoonhoudt, dus daar hoef je je geen zorgen voor te maken als je jezelf goed wast Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ik wil een so-called cleavage piercing. Zoek zelf maar een foto, deze lijken me niet geschikt voor credible -edit- Deze foto lijkt me nog redelijk fatsoenlijk. @Crew: If not, verwijder maar. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ohh, dat, das mooi! En dan met een classic surface piercing of met een microdermal? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Gewoon surface. Microdermal vind ik wel mooi, maar vertrouw ik nog niet. Kan me nog iets te veel verkeerd gaan... Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Waarom vertrouw je dat niet? Het grootste risico is dat je erachter blijft hangen en datie uitscheurt, maar dat heb je ook met oorbellen en een gewone surface. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Aan de ene kant vrees ik dat met een MD meer, het is niet zo'n groot stukje wat onderhuids komt... Maar dat kan gewoon mijn idee zijn. Punt twee is dat het met titanium wordt gezet, en ik me afvraag of ik daar tegen kan. Tot nu toe kan mijn lichaam alleen vriendjes worden met zilver, chirurgisch staal ging wel aardig, maar bleef altijd een beetje vocht afscheiden. (Jaren, zeg maar) En met iets wat écht onder mijn huid zit (ipv dat ik het er zelf nog uit kan halen wanneer mogelijk) vind ik dit wel beetje scary. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Je kunt op de webshop van AOP wel twee oorbelletje kopen van titanium. Gewoon 1,2mm 6 mm lengte labretjes met twee bolletjes, dan kan je in je oren kijken hoe je lijf ermee omgaat. Alhoewel dat natuurlijk een genezen piercing is, en een verse nog wel wat anders is. Je hebt trouwens ook verschillende soorten chirurgisch staal. Sommige mensen kunnen wel tegen de ene soort, maar niet tegen de andere. Het loont ws de moeite om ook wat labretjes/ringetjes in verschillende soorten chrirurgisch staal te kopen om te testen welke je wel en niet tegen kan als je in de toekomst meer piercings wil laten zetten. En een surface zit ook écht onder je huid, en die haal je er ook niet zomaar ff uit zoals met een helix ofzo wel kan. Verder denk ik dat een microdermal wel de kans op uitgroeien verminderd, omdat er eenvoudigweg een kleiner wondje is. Als jouw huid al gevoelig reageert op bepaalde metalen, zou ik persoonlijk het liefst zo min mogelijk contactoppervlak hebben. En zeg nu zelf, het contactoppervlak van een MD is toch stukken kleiner dan van een gewone piercing. Dat wat ik nu verkondig is allemaal geen vaststaand feit ofzo hoor, gewoon beredeneerd met mijn gezonde verstand. Ik weet er zelf net zoveel vanaf als jij denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik zit nu wel serieus een MD (of twee ) te overwegen... Zit wel wat in w.b. uitgroeien... Nu ben ik een hele rits ervaringen aan het lezen en schijnt dat (en de surface ook trouwens) niet echt een succes te zijn als je grote borsten hebt. Al schijnt het minder erg te zijn als ie wat hoger zit... Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ah ja tuurlijk, dat beweegt en zit klem en geeft irritatie enzo.. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 En het verhaal van wondvocht bij m'n tepelpiercing schijnt dus ook heel vaak voor te komen, ook na een aantal jaar Dus zo'n ramp is het nou ook weer niet XD * zit pagina s vol ervaringen te lezen, er zijn zo veel mooie piercings! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Die cleavage piercing ziet er eng uit. Suuuus, wat moet je man er wel niet van denken? Vroeger zat ik wel eens te denken aan een wenkbrauwpiercing, maar dan heb ik toch liever een tattooage. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik wil een so-called cleavage piercing.Zoek zelf maar een foto, deze lijken me niet geschikt voor credible -edit- Deze foto lijkt me nog redelijk fatsoenlijk. @Crew: If not, verwijder maar. Haha, je kan ook zo'n piercing laten zetten in de bovenkant van je bilnaad, ik vind de wereld weer een beetje gekker. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Die cleavage piercing ziet er eng uit. Suuuus, wat moet je man er wel niet van denken? Vraag hem dat Alhoewel, hij is nog niet op de hoogte van mijn idee om extra gaten in mijn lijf te creëren Dat komt wel wanneer er concrete plannen zijn... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 @AndereJas: Na het lezen over mannen die hun geslachtsdeel hebben laten splijten vind ik -in vergelijking met dat hier voor- deze piercing bijna burgerlijk Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 WAT?!?!?! Geslachtsdeel laten splijten??!?!! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Yep... Dacht ik bij de gespleten tong dat je daarvoor wel knetter moest zijn... Krijg je dit Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 je moet wel erg diep zijn gezonken om je piemel te splijten... die body modificaties gaan echt te ver... maar aan de andere kant is besnijdenis en zeker vrouwlijke besnijdenis een soort van vorm ervan... maar dat is dan gedwongen. en dan heb je nog afrikaanse vrouwen met uitgerekte lippen tja dat is cultuur. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Mensen met uitgerekte lippen heb je hier ook wel, zei het minder extreem dan in Afrika, maar dingen als scarification (littekens laten maken), brandmerken en implants (een 3d figuurtje onder je huid laten plaatsen) en lichaamsdelen laten splijten gaat mij ook veeeeeeel te ver. Sowieso, hoe kun je nog plassen/seks hebben met een gespleten piemel? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Met een gespleten piemel kun je er met twee tegelijk seks hebben Maar brandmerken en implants en zo gaan mij ook veel te ver. Snap niet wat mensen daar mooi aan vinden, maar dat snappen anderen ook weer niet van tunnels en tatoages. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Seks hebben gaat niet meer... Brrr Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Seks hebben gaat niet meer... Brrr Piercing erdoorheen om hem weer heel te maken: Klaarrrrr. "Zo is tie stuk, zo doet tie het weer." Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten