annzie 1 Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Edit: domme fout (van mij) of rare bug ofzo.. Iig niet meer van toepassing.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Nouja zeg, da's ook niet zo aardig voor nath. Ik ken het trouwens ook op die manier (wel oppassen dat je het metaal niet beschadigt met die tang, krasjes in je piercing leiden heel makkelijk tot ontstekingen), maar het is en blijft een vervelend prutswerkje, eigenlijk is het het makkelijkste om het even te vragen aan je piercer, juweeltjes verwisselen doen ze normaal gezien gratis. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ik dacht: ik zeg maar niets. Als je een dun doekje, al is het een stukje toiletpapier om het bekje van het tangetje doet, dan beschadig je het metaal ook niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ik ben zelf helemaal niet zo van de piercings. Een navelpiercing vind ik bij sommige meiden nog wel mooi staan, maar zelf zou ik geen piercing willen hebben. Heb niks met dingen die je in een lichaam prikt . Bij bloedprikken keert mijn maag al om Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ik heb ook echt niks met dat prikken hoor, het schijnt dat sommige mensen dat een kick vinden ofzo maar zelf vind ik het best eng (bloedprikken trouwens ook), maar ik vind het er zo mooi uitzien dat ik die prik er dan wel voor over heb. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Quote: Op maandag 27 december 2010 13:12:51 schreef Iriacynthe het volgende: Nouja zeg, da's ook niet zo aardig voor nath. Oh die had ik niet gezien! In de AT stond wel dat Nath gereageerd had maar in het topic kon ik de reactie niet zien, toen stonden mijn reacties onder elkaar.. Maar nu zie ik hem wel.. Sorry! En met tangetje heb ik al geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet En ik ga vandaag maar een staafje kopen, die kan ik als het goed is wel zelf verwisselen.. Nogmaals: sorry Nath! Link naar bericht Deel via andere websites
muymchick 0 Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 ik heb zelf een tong piercing maar ik wil zelf ook nog een lippiercing en 1 in mijn neus ma dat laat mijn weekend baan niet toe helaas Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Ik ben nu ook mijn tweede oor op gaan rekken. Links heb ik nu 8mm en rechts zit ik nu op de 4mm. Volgende week naar de 6 en over een maand rechts ook op de 8 zitten. En ik ben nog steeds aan het twijfelen over die neuspiercing. Heb een plek gevonden waar ze nog wel schieten en dat vind ik toch wel erg interessant. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Vandaag heb ik een oorpiercing laten zetten In m'n rechteroor, bovenin. Het is een knopje, over twee weken komt er een knopje met een korter staafje in. 't Is nu de bedoeling dat ik 't ding goed beweeg enzo. Dat kortere staafje (stud noemde de piercer het) heeft ook 'bling' erop, nu is het gewoon zo'n saai ding. Het viel me wel mee met de pijn, even een gemene prik en de rest van de dag een warm oor. Het duurde wel een tijdje voor het stopte met bloeden, uiteindelijk heeft de piercer het geseald. Voor mij was het wel apart om naar een tattoo/piercingzaak te gaan, ik was nog nooit in zo'n zaak geweest. Maar die gasten weten volgens mij wel wat ze doen en deze was ons aangeraden. De piercer nam in elk geval goed de tijd om de juiste plek voor de piercing te vinden. Ik wou het al een tijdje laten doen en nu is het er dus eindelijk van gekomen Ik vind het er leuk uitzien en manlief is er ook blij mee! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Quote: Op zaterdag 12 februari 2011 12:31:26 schreef Esther het volgende: Vandaag heb ik een oorpiercing laten zetten In m'n rechteroor, bovenin. Het is een knopje, over twee weken komt er een knopje met een korter staafje in. 't Is nu de bedoeling dat ik 't ding goed beweeg enzo. Dat kortere staafje (stud noemde de piercer het) heeft ook 'bling' erop, nu is het gewoon zo'n saai ding. Het viel me wel mee met de pijn, even een gemene prik en de rest van de dag een warm oor. Het duurde wel een tijdje voor het stopte met bloeden, uiteindelijk heeft de piercer het geseald. Voor mij was het wel apart om naar een tattoo/piercingzaak te gaan, ik was nog nooit in zo'n zaak geweest. Maar die gasten weten volgens mij wel wat ze doen en deze was ons aangeraden. De piercer nam in elk geval goed de tijd om de juiste plek voor de piercing te vinden. Ik wou het al een tijdje laten doen en nu is het er dus eindelijk van gekomen Ik vind het er leuk uitzien en manlief is er ook blij mee! Het valt inderdaad wel mee En je moet hem alleen bewegen als je hem ff hebt geweekt met warm water met ongeparfumeerde ontsmettende zeep. Geen sterilon want dat droogt uit (dat kun je later wel gebruiken om je stud mee te ontsmetten als je hem wilt verwisselen). Ik moest zelf 6 weken lang 2x per dag met unicura en verder mocht ik er niet aanzitten en het is helemaal perfect gegaan Geen ontstekingen, geen bloemkooloren of wat dan ook. Keurig genezen en nu kan ik een week zonder piercing lopen zonder datie dicht gaat en das ook een teken datie heel mooi en netjes genezen is Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat gaan En verkopen ze daar eigenlijk wel unicura zeep? Of heeft unilever bij jullie niet zo'n grip op het land? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Geloof het of niet, maar Unilever staat hier op een heleboel producten! Net of ik thuis ben De tattoeerder zei dat ik het beste Bepanthen kon gebruiken, volgens mij gebruiken ze dat voor babybilletjes. En inderdaad, aan de piercing draaien als ik onder de douche sta en er water over laat lopen. Gaat prima! Het genezen gaat geloof ik wel goed, zaterdag is de piercing erin gegaan en die dag gloeide m'n oor nogal, zondag was het al een stuk beter en vandaag heb ik 'm eigenlijk niet gevoeld. Behalve toen manlief iets te enthousiast m'n hoofd in z'n handen nam, auwie Ik kan zelfs alweer op dat oor slapen als ik m'n hoofd een beetje in het holletje van m'n kussen leg, niks te klagen dus! Vind het wel fijn dat het zo goed geneest, ik heb die verhalen over bloemkooloren wel gehoord en dat zag ik niet zo zitten, lol. Tadaaa: Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Quote: Op maandag 14 februari 2011 12:46:20 schreef Esther het volgende: Geloof het of niet, maar Unilever staat hier op een heleboel producten! Net of ik thuis ben De tattoeerder zei dat ik het beste Bepanthen kon gebruiken, volgens mij gebruiken ze dat voor babybilletjes. En inderdaad, aan de piercing draaien als ik onder de douche sta en er water over laat lopen. Gaat prima! Het genezen gaat geloof ik wel goed, zaterdag is de piercing erin gegaan en die dag gloeide m'n oor nogal, zondag was het al een stuk beter en vandaag heb ik 'm eigenlijk niet gevoeld. Behalve toen manlief iets te enthousiast m'n hoofd in z'n handen nam, auwie Ik kan zelfs alweer op dat oor slapen als ik m'n hoofd een beetje in het holletje van m'n kussen leg, niks te klagen dus! Vind het wel fijn dat het zo goed geneest, ik heb die verhalen over bloemkooloren wel gehoord en dat zag ik niet zo zitten, lol. Cool, gaat bij jou dan net zo snel als bij mij En ik ken dat spul niet, maar als het ook voor babybilletjes gebruikt wordt zal het wel goed zijn En een klassiek knopje ook, dat je hebt En klopt het dat je oor nog een beetje rood lijkt op de foto? Kan wel natuurlijk, en bij mij wordtie nu ook nog steeds snel rood als het koud is buiten, want metaal geleidt warmte/kou natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 M'n oor is inderdaad nog een beetje rood op die foto, die is gemaakt op de dag dat ik de piercing liet zetten Dat is nu helemaal weg en het is bijna niet meer gevoelig. Kan niet wachten tot er een stud met wat meer bling in kan Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Quote: Op dinsdag 15 februari 2011 09:58:43 schreef Esther het volgende: M'n oor is inderdaad nog een beetje rood op die foto, die is gemaakt op de dag dat ik de piercing liet zetten Dat is nu helemaal weg en het is bijna niet meer gevoelig. Kan niet wachten tot er een stud met wat meer bling in kan Hihi, ik heb gisteren nu eindelijk een foto van mijn oor gemaakt, maar nu kan ik het kabeltje van mijn telefoon niet meer vinden. En ik zag gisteren iemand op tv met een hele mooi lippiercing en nou zit ik te twijfelen of ik ook een lippiercing zal nemen... Nadeel is wel dat een lippiercing veel minder algemeen geaccepteerd is dan een knopje bovenin je oor en ik dus minder makkelijk een baantje vind straks na school. Maar als ik hem nú neem kan hij er in de zomer uit als dat zou moeten voor een baantje. Al blijft er één probleem onopgelost: ik heb er het geld niet voor Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Ja, lippiercing is mooi! Waar zou je hem precies willen? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Ik denk aan de zijkant, ik hou van asymmetrisch, want perfect symmetrisch kan niet en daar ga ik me dan aan ergeren En ohja: zo'n lippiercing tikt natuurlijk de hele dag tegen de tand aan die erachter zit dus das ook niet zo goed.. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Ah, ja. Dat wilde ik vroeger ook. En stiekem nog steeds. Alleen lijkt gewoon in het midden we ook wel wat. En stiekem wil ik heel veel piercings(en tatoeages..). Ouders worden daar alleen niet blij van. M'n vriend zal ook niet met alles even blij zijn, denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Mijn vriend vind een piercing wel mooi, maar hij riep er ook gelijk achteraan dat ik het niet voor hem moest doen En mijn vader kan het absoluut niet schelen en mijn moeder vindt alleen oorbellen mooi Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Mijn ouders hebben moeite met mijn tunnels.. En kunnen na veel moeite wel leven met een neuspiercing(die er nog steeds niet in zit). Alleen een lip- of tongpiercing zullen ze niet waarderen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Tunnels vind ik ook een beetje eng hoor. Daar kan ik nog steeds niet aan wennen Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Tunnels vind ik echt de meest geweldige dingen. Moet alleen mijn rechter oor nog een stuk oprekken om ervoor te zorgen dat ze even groot zijn. Links is 8mm nu en rechts 4mm. Zit alleen te twijfelen of ik mijn tweede oorbellen ook in houd, want soms zit 'ie links al in de weg. Ligt aan het soort plug/tunnel dat erin zit. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Quote: Op dinsdag 15 februari 2011 21:50:46 schreef *nath* het volgende: Tunnels vind ik echt de meest geweldige dingen. Moet alleen mijn rechter oor nog een stuk oprekken om ervoor te zorgen dat ze even groot zijn. Links is 8mm nu en rechts 4mm. Zit alleen te twijfelen of ik mijn tweede oorbellen ook in houd, want soms zit 'ie links al in de weg. Ligt aan het soort plug/tunnel dat erin zit. Een kennis van mij heeft ook tweede gaatjes en 4 mm tunnels. Die doet dan door haar tweede gaatje een ringetje en dat ringetje dan ook door haar tunnel Ziet er altijd wel grappig uit. Maar over die lippiercing ben ik nog wel echt aan het twijfelen.. Sowieso heb ik er nog geen geld voor natuurlijk, maar ik vraag me ook af hoe slecht het nu eigenlijk écht voor je tanden is. Ervanuitgaand dat je er natuurlijk ook niet de hele tijd mee moet gaan spelen enzo.. Van die oorpiercing heb ik iig nog totaal geen spijt gehad. Ik kan nu zelfs de hele dag mijn drakensieraad in terwijl die behoorlijk zwaar is Gelukkig rekt kraakbeen niet uit Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Iedere keer als je praat, of lacht schuurt ie langs je tand(en) hè.. En bij een vriendin van me trok het tandvlees terug. En dat groeit niet meer gewoon als je hem er uit haalt. Waar eventueel je tanden ls van kunnen gaan zitten. Hóeft niet, zij heeft haar tanden ook nog prima zitten. (de piercing is er onderhand wel uit) Maar ik vind het wel heel mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Teruggetrokken tandvlees heb ik al onderaan (inclusief een beetje loszittende tanden). Misschien moet ik mijn tandarts er maar eens over bellen dan. Als het goed is moet je nu hieronder de foto zien van mijn piercing^^ Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Leuk!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten