Sacerdos 0 Geplaatst 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2008 Een ieder moet zelf weten of men staal door de neus of oor wil hebben,zoniet door navel of kuitbeen,maar eenvoud siert de mens. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2008 piercings sieren ook de mens Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2008 De oorbel is eigenlijk een mannen sieraad en om een heel practische reden,met name de mannen die zeeman waren.Voor de rest kan men zelf invullen waarom en waarvoor. Of piercings de mens sieren is een kwestie van smaakt,maar totaal zonder en ook zonder inkt onder de huis is toch van een eenvoudige schoonheid waar het opgebrachte niet tegen op kan totaal niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Quote: Op woensdag 23 januari 2008 17:58:21 schreef Sacerdos het volgende: De oorbel is eigenlijk een mannen sieraad en om een heel practische reden,met name de mannen die zeeman waren. Voor de rest kan men zelf invullen waarom en waarvoor euh nee...vertel Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Quote: Op woensdag 23 januari 2008 17:13:24 schreef TamarM het volgende: piercings sieren ook de mens zeker...^^ ik vind het echt mooi als ik iemand zie met mooie piercings in het gezicht of in tepel... Link naar bericht Deel via andere websites
Arusselgorn 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op maandag 05 maart 2007 21:19:42 schreef Rainbow6 het volgende: [...] het prikken deed totaal geen pijn. na het prikken ging onze lieve piercester pas vertellen dat ik niet meer mocht roken/blowen/zuipen/zoenen/en zuivel drinken pfff toen zattie er al in dus maargoed de 5 dagen daarna heb ik redelijk last gehad. gezwolle tong dus alleen appelmoes eten. maar voor de rest was het best coowl een piercing te hebben Ghe, die van mij zei dat dat allemaal onzin was. Roken raadde hij het eerste halfuur niet aan wegens verhoogd adrenaline-gehalte (dan wordt het sneller opgenomen en kan je flauw vallen oid) en zoenen is gewoon praktisch onmogelijk, maar voor de rest kan je alles doen. En dat heb ik dus ook gedaan, zonder negatieve gevolgen. Juist in je mond hoef je het niet extra te verzorgen, omdat je mond een extreem zelfreinigende omgeving is. Voor andere lichaamsdelen geldt dat niet, die moet je dan ook 2x per dag reinigen als hij er net inzit. Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 30 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 ik hoorde dat je in principe best wat alcohol mag drinken, maar als je op een festival bent en daar straalbezopen een tongpiercing laat zetten, het wel gevaarlijk kan zijn, omdat je bloed dan verdunt is en het mogelijk is dat het dan niet stopt met bloeden. Maarja, je moet ten eerste ook niet straalbezopen zijn, en ten tweede nooit je piercing laten zetten op een festival Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op donderdag 24 januari 2008 08:08:42 schreef TamarM het volgende: [...] euh nee...vertel Van oorsprong was dat geloof ik om ervoor te zorgen dat, als een zeeman overboord viel en ergens dood aanspoelde, de oorbel genoeg opbracht om een begrafenis te kunnen regelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Arusselgorn 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 12:45:54 schreef MartineV het volgende: ik hoorde dat je in principe best wat alcohol mag drinken, maar als je op een festival bent en daar straalbezopen een tongpiercing laat zetten, het wel gevaarlijk kan zijn, omdat je bloed dan verdunt is en het mogelijk is dat het dan niet stopt met bloeden. Maarja, je moet ten eerste ook niet straalbezopen zijn, en ten tweede nooit je piercing laten zetten op een festival Ja, het is een verschil of je alcohol in je bloed hebt tijdens het piercen of dat je een dag erna weer gaat drinken. Mijn piercer vergeleek het met op je tong bijten. Dan zou je een scheur(tje) in je tong hebben en blijf je ook gewoon alles doen en geneest het vanzelf. Terwijl je bij een piercing gewoon een rond gaatje hebt. Nu heb ik van die piercing wel wat langer ongemak gehad dan even op m'n tong bijten dus helemaal gaat het niet op, maargoed. Oh en wbt het doorprikken van een bloedvat, daar checken ze wel op. Als die in je tong verkeerd zitten kan je er gewoon geen nemen, aldus die kerel. Link naar bericht Deel via andere websites
Snow 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 12:53:30 schreef Arusselgorn het volgende: [...] Oh en wbt het doorprikken van een bloedvat, daar checken ze wel op. Als die in je tong verkeerd zitten kan je er gewoon geen nemen, aldus die kerel. klopt inprincipe, als je je tong piercing eruit haalt is het gat altijd binnen 24 uur dicht. opzich heel prettig, sinds ik 'm ook niet forever in wil hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 14:38:12 schreef Snow het volgende: [...] klopt inprincipe, als je je tong piercing eruit haalt is het gat altijd binnen 24 uur dicht. opzich heel prettig, sinds ik 'm ook niet forever in wil hebben. raar dat ik hem na 3 maanden weer in kon doen dan Link naar bericht Deel via andere websites
Snow 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 15:28:08 schreef Rainbow6 het volgende: [...] raar dat ik hem na 3 maanden weer in kon doen dan inderdaad Link naar bericht Deel via andere websites
Arusselgorn 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Dat is inderdaad behoorlijk raar ja. Dan duurde het bij jou zeker ook erg lang voordat het genezen was na het piercen? Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 eehm mja wel behoorlijk last gehad jah Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 15:28:08 schreef Rainbow6 het volgende: [...] raar dat ik hem na 3 maanden weer in kon doen dan Vraag niet hoé meneer hem er weer doorheen gejaagd heeft Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
Arusselgorn 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Aha, dat verklaart het een en ander. Je hoort namelijk vaak genoeg van mensen die hem na 1 of 2 dagen al niet meer fatsoenlijk inkrijgen. Hoelang heb je er na het piercen nog last van gehad dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 Stel je voor dat je vol met piercing zit, je loopt 's nachts in een groot weiland, en dan, dan, dan begint het ineens te onweren en te bliksemen. Nou als je weet dat bliksem door ijzer enz. aangetrokken wordt, nou, nou dan ben je waarschijnelijk niet meer zo heel erg blij met je piercing(s), toch ? Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 Quote: Op maandag 07 april 2008 00:06:44 schreef Flipper het volgende: Stel je voor dat je vol met piercing zit, Of stel, je hebt er gewoon 1 of 2... Quote: je loopt 's nachts in een groot weiland,, Of stel je slaapt gewoon, net zoals bijna alle andere mensen, of je begeeft je op elke andere plek dan een weiland.. Quote: en dan, dan, dan begint het ineens te onweren en te bliksemen. , Dat kan niet.. dat zie je altijd aankomen. Quote: Nou als je weet dat bliksem door ijzer enz. aangetrokken wordt, , Ja, en door bomen en koeien en struiken lantarenpalen op de weg langs het weiland enz die hoger zijn dan ik die plat op de grond lig met m'n neus in de koeien stront.. Quote: nou, nou dan ben je waarschijnelijk niet meer zo heel erg blij met je piercing(s), toch ? Flipper Jewel.. hij blijft mooi..!! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Quote: Op maandag 07 april 2008 00:36:49 schreef Feebs het volgende: Dat kan niet.. dat zie je altijd aankomen. [...] link m'n trainster was erbij. Van het een op het andere moment was het er. Er was maar één bliksem + knal. Overigens lijkt hetgeen Flipper zegt toch wel wat overdreven. Of je moet helemaal behangen zijn met piercings, maar dat heb ik nog nooit gezien . Wat ik niet zo mooi vind is zo'n piercing rechts of linksboven je lip, dat lijkt dan net een grote moedervlek van een afstandje Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 12:47:24 schreef NienkeJ het volgende: [...] Van oorsprong was dat geloof ik om ervoor te zorgen dat, als een zeeman overboord viel en ergens dood aanspoelde, de oorbel genoeg opbracht om een begrafenis te kunnen regelen. Klopt. Zie ook dit artikel op Anno. Volgens mij was ook aan de oorbel soms te herleiden uit uit welke plaats de visser kwam, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Link naar bericht Deel via andere websites
Snow 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Quote: Op maandag 07 april 2008 00:36:49 schreef Feebs het volgende: [...] Of stel je slaapt gewoon, net zoals bijna alle andere mensen, of je begeeft je op elke andere plek dan een weiland.. dat was ook mijn eerste reactie 'What de Heck doe ik in een weiland??' Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Quote: Op maandag 07 april 2008 12:27:09 schreef Karin het volgende: [...] link m'n trainster was erbij. Van het een op het andere moment was het er. Er was maar één bliksem + knal. Overigens lijkt hetgeen Flipper zegt toch wel wat overdreven. Of je moet helemaal behangen zijn met piercings, maar dat heb ik nog nooit gezien . Wat ik niet zo mooi vind is zo'n piercing rechts of linksboven je lip, dat lijkt dan net een grote moedervlek van een afstandje Ik wist dat iemand dit wel zou zeggen . Tuurlijk kan het wel, maar hoe groot is de kans?? En als het er echt zomaar ineens is, en er is niets hoger in de buurt dan jijzelf, dan ben je sowieso de sjaak, piercing of niet..! Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Nou ja, ik kan natuurlijk legio andere voorbeelden noemen natuurlijk. Dit is er maar eentje... uit duizenden hoor ! Kortom: piercings ??? Neen, bedà nkt ! Wég ermee ! Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 bijbels gezien deden vrouwen ook een ring in de neus om mooi te zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten