rupsje 0 Geplaatst 16 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2007 Quote: Op woensdag 13 juni 2007 16:03:16 schreef h-a-n-n-a het volgende: (ik heb niet alles gelezen) Ik denk echt niet dat het erg is om te doen wat jezelf leuk vindt! je laat toch geen piercing zetten om God te kwetsen ofzo!? als je sober wil leven, dan moet je dat zeker doen, maar of het nodig is betwijfel ik! Ik ben het met je eens dat piercings niet erg zijn, maar je onderbouwing vind ik niet echt kloppen. Dus als je iets niet doet met de intentie om God te kwetsen is het niet fout? Dan kan je dus eigenlijk al je zonden gaan goedpraten omdat je het toch niet deed om God te kwetsen? Samengevoegd: Quote: Op woensdag 13 juni 2007 16:47:43 schreef netjuuuh het volgende: keb een tepelpiercing, en wil een tongpiercing wat ik nei durf XD Ik heb een tongpiercing, is niks engs aan... Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 16 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2007 maar, bij netjuuuh is dat wel eng... Link naar bericht Deel via andere websites
netjuuuh 0 Geplaatst 16 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2007 whaha...kvind t eng om te doen, maar wat me tegenhoud zijn de risico's Link naar bericht Deel via andere websites
h-a-n-n-a 0 Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2007 Quote: Op zaterdag 16 juni 2007 09:11:58 schreef MartineV het volgende: [...] Ik ben het met je eens dat piercings niet erg zijn, maar je onderbouwing vind ik niet echt kloppen. Dus als je iets niet doet met de intentie om God te kwetsen is het niet fout? Dan kan je dus eigenlijk al je zonden gaan goedpraten omdat je het toch niet deed om God te kwetsen? zoals jij het omschrijft klopt mijn uitspraak idd niet helemaal, ik was waarschijnlijk niet echt duidelijk . kwetsen is niet echt het juiste woord. hoe ik het zie; als je iets doet en je vraagt je af of God het erg zal vinden en je denkt van niet, dan is het in mijn ogen idd niet fout. mocht God het wel "fout" vinden, dan heeft het nog steeds niets te maken met zonden goedpraten, want je weet dan immers niet dat het een zonde is! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2007 Hoe weet jij dat dit geen zonde is Link naar bericht Deel via andere websites
h-a-n-n-a 0 Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2007 dat weet ik niet, dat denk ik! Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 Samengevoegd: Quote: Op donderdag 14 juni 2007 15:44:54 schreef Mystique het volgende: [...] Waarom niet? Ordinair (punt) Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 Quote: Op zaterdag 16 juni 2007 01:26:48 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Hoezo dan niet? Onderbouwing gewenst. Geldt dat voor mannen en vrouwen? Word even wakker ja, het was een joke Link naar bericht Deel via andere websites
*Roos* 0 Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Zelf houd ik niet van piercings en tattoo's,alleen oorbellen vind ik wel erg mooi(heb ze zelf ook). Hetgeen wat ik me afvraag na deze topic gelezen te hebben is wel: Mogen we onszelf mooier vinden met piercings,make-up ect.? Niet dat ik mijn indentiteit of tevreden zijn met mijn uiterlijk hier vanaf laat hangen,maar met een beetje make-up ect. vind ik mezelf toch wel mooier... Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Puur natuur is toch altijd mooier. Dit is trouwens een beter topic link om je vraag te stellen. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Quote: Op dinsdag 17 juli 2007 15:07:53 schreef RawRanX het volgende: Puur natuur is toch altijd mooier. Nee jij vindt puur natuur mooier. Link naar bericht Deel via andere websites
*Roos* 0 Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Deze link heb ik gevonden link er staat heel goed onderbouwd beschreven wat we ongeveer in de bijbel kunnen vinden over piercings Kan me erg goed vinden in de uitleg dat persoonlijke versiering ok is zolang je die versiering maar niet nodig hebt om jezelf waardevol te vinden Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Quote: Op dinsdag 17 juli 2007 19:40:39 schreef TamarM het volgende: [...] Nee jij vindt puur natuur mooier. Wat bedoel je? Link naar bericht Deel via andere websites
*Roos* 0 Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Quote: Op woensdag 18 juli 2007 08:17:26 schreef RawRanX het volgende: [...] Wat bedoel je? Je schreef in je vorige bericht: Puur natuur is toch altijd mooier Maar dat is een mening geen feit,ik neem aan dat TamarM dat bedoelt Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Ja, maar nu geef jij antwoord voor TamarM. Ik wil van TamarM weten wat ze ermee bedoeld… Puur natuur kan ook betekenen vrouwen met okselhaar en andere plekken die het daglicht niet kunnen verdragen – met haar. Dus, wat bedoel je? Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Quote: Op woensdag 18 juli 2007 09:05:56 schreef RawRanX het volgende: Ja, maar nu geef jij antwoord voor TamarM. Ik wil van TamarM weten wat ze ermee bedoeld… Ik ging er bij puur natuur vanuit: zonder piercings. vandaar mijn dat vindt jij omdat het een mening is en geen vaststaand feit. Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Quote: Op woensdag 18 juli 2007 10:40:21 schreef TamarM het volgende: [...] Ik ging er bij puur natuur vanuit: zonder piercings. vandaar mijn dat vindt jij omdat het een mening is en geen vaststaand feit. Ik heb niet gezegd dat ik vrouwen met een piercing minder aantrekkelijk vind… Mijn reactie komt voort uit de make-up maakt me mooier post. De schoonheid van een vrouw zit hem niet in de make-up, maar in wat zij uitstraalt. En dan zeg ik: puur natuur vind ik mooier. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Quote: Op woensdag 18 juli 2007 11:50:15 schreef RawRanX het volgende: En dan zeg ik: puur natuur vind ik mooier. Dat hoeft natuurlijk ook niet altijd zo te zijn.. Er zijn heel veel vrouwen (waaronder ik) die zich opmaken zonder dat je er als een make up pop uit ziet, maar toch een sprekendere blik hebt. Maargoed, het gaat over piercings Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Quote: Op dinsdag 17 juli 2007 22:42:49 schreef *Roos* het volgende: Deze link heb ik gevonden link er staat heel goed onderbouwd beschreven wat we ongeveer in de bijbel kunnen vinden over piercings Kan me erg goed vinden in de uitleg dat persoonlijke versiering ok is zolang je die versiering maar niet nodig hebt om jezelf waardevol te vinden het grappige aan al die links vind ik dat een groot deel daarvan het heeft over piercings als eigendoms-teken ofzo. Op zich heb ik niets tegen piercings... Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Quote: Op woensdag 18 juli 2007 11:54:16 schreef Liset het volgende: [...] Dat hoeft natuurlijk ook niet altijd zo te zijn.. Er zijn heel veel vrouwen (waaronder ik) die zich opmaken zonder dat je er als een make up pop uit ziet, maar toch een sprekendere blik hebt. Maargoed, het gaat over piercings Ja, dat begrijp ik, maar toch vind ik zonder mooier, wat ik ook tegen mijn wederhelft zeg. Die overigens ook niet te werk gaat als Dali, maar het lichtjes aanbrengt. (ook tijdens het boodschappen doen wat ik nog steeds vreemd vind.) Ik heb een piercing – brace – al een jaar of 8. Heet zo een ding eigenlijk brace onder je lip? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 brace heeft er in ieder gevalwel een Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 @ RawRanX: dat heet een labret Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Ik zou er ook wel één willen, maar m'n ouders maken me dan af Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Dit had ik echt nog nooit gezien.. Ik vind het wel apart, maar mooi? Kweenie.. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Collega van mij heeft er zo 1 in z'n nek, die vind ik wel gaaf.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten