Dostojevski 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Ik heb laatst ook met m'n vrouw zitten lachen om topictitels op Credible, die vaak in de vorm "X, mag dat??" zijn gegoten. Ik vind de muziek van 50 cent ook bagger. Slecht dus, lijkt me duidelijk, heel zwartwit ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Even een vraagje aan WonderfulStar en Dostojevski.Houden jullie wel van hip hop?Of vinden jullie het wel eens een muziekvorm? Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Slecht. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Quote: Op woensdag 16 mei 2007 17:36:58 schreef Leonardo80 het volgende: Even een vraagje aan WonderfulStar en Dostojevski.Houden jullie wel van hip hop?Of vinden jullie het wel eens een muziekvorm? Nee, daarom vind ik 50 Cent ook bagger. Overigens niet alleen daarom: zijn stijl, zijn clips bijvoorbeeld, en zijn teksten staan me niet aan. Bij Eminem is dat af en toe al een stuk beter, maar de muziek blijft bagger. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Quote: Op woensdag 16 mei 2007 11:10:45 schreef Dostojevski het volgende: heel zwartwit ook. racist. Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Ik hoor veel van:50cent beeld vrouwen slecht af in zijn clips.Maar zijn die vrouwen die spelen in zo'n soort clips net zo schuldig?Je kunt niet zo'n clip maken als vrouwen het niet willen doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Mee eens, maar dat bv de Afrikanen zelf meewerkten aan de slavernij maakt slavernij nog niet tot een goed iets. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Ach, wie voor vijftig cent is geboren, wordt nooit een hele dollar. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Volgens mij begin je te dementeren, want dit had je al een keer gezegd. Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 21:13:31 schreef Pius_XII het volgende: Wat zal ik zeggen, wie als 50 cent wordt geboren zal nooit een dollar worden? Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 21:30:56 schreef Feebs het volgende: 50cent & Olivia - Candy shop Yeah Uh huh Zo verleidelijk Ik neem je mee naar de snoepwinkel Ik zal je aan de lolly laten likken Ga door meisje, stop niet Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Ik zal je meenemen naar de snoepwinkel Jongen, een voorproefje van wat ik heb Ik zal je alles laten uitgeven wat je hebt Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Hier is de rest...http://nedtlyrics.nl/50-cent-olivia/candy-shop lijkt me duidelijk??!! Dan vind ik Led Zeppelin nog explicieter met de Lemon Song. Quote: Squeeze my lemon, until the juice runs down my legs. Maar over Led Zeppelin hoor je tegenwoordig nooit meer iets van dat het Slecht voor Christenen is. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Quote: Op donderdag 17 mei 2007 18:04:08 schreef Dostojevski het volgende: Volgens mij begin je te dementeren, want dit had je al een keer gezegd. Ja toch wel he? Die zoekfunctie doet het niet goed. Quote: Op donderdag 17 mei 2007 18:05:05 schreef The Black Mathematician het volgende: Maar over Led Zeppelin hoor je tegenwoordig nooit meer iets van dat het Slecht voor Christenen is. Ehm... zou dat niet komen omdat je tegenwoordig überhaupt niets meer hoort van Led Zeppelin? Stof genoeg overigens, Jimmy Page schijnt een satanist te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Over Led Zeppelin hoor je relatief veel hoor: genoeg orthodoxe christenen die er flink mee bezig zijn om te bewijzen dat al die dinosaurussen uit de hippietijd hartstikke fout waren. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Zeker. Stairway to heaven zou je achterste voren kunnen draaien waar vervolgens een duivels tekst dan in te horen is. Genoeg verhalen... Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Ik heb het een keer gehoord dat van Led Zeppelin ik verstond er geen drol van. Vond het pure suggestie. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Wat mij betreft valt er genoeg af te dingen op Led Zeppelin, maar dat is niet waar dit topic over gaat. Voor wat betreft 50 cents, behalve per ongeluk, heb ik nog nooit iets van hem geluisterd of gezien. Ik denk dat ik dat maar zo houdt, ten eerste staat de stijl mij al niet heel erg aan. En ten tweede heb ik geen behoefte aan clips/muziek die toch een heel behoorlijke seksistische uitstraling hebben (van wat ik hoor). Link naar bericht Deel via andere websites
Mar10 0 Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 ik vind 50 cent leuke muziek om naar te luisteren het is voor mij entertainment, dus ik lig er niet wakker om van wat die zegt. Ik ben zelf ook heel groot fan van Rap muziek. Vooral 2Pac, Ice Cube en Nas vind ik erg goed. Bij die rappers kan je horen dat ze toch ook veel gelezen hebben, aangezien ze vaak dingen in hun teksten stoppen waarbij ik geprikkeld wordt om dingen te lezen. Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 50 Cent hangt zijn microfoon in de wilgen. Einde discussie Quote: 50 Cent brengt, als alles volgens zijn eigen plan verloopt, in 2008 zijn laatste studio-album uit. Eerst brengt ie deze zomer nog Curtis uit ? zijn echte naam ? en dan moet op 4 februari 2008 Before I Self-Destruct in de winkels liggen. Dan volgt er nog een Greatest Hits album en dan is het afgelopen met 50 Cent. Dat wil hij ons althans doen geloven. Voor het zelfde geld is het een slimme marketingtruc om NOG meer albums en concertkaarten te kopen. En mogen we je even helpen herinneren aan die andere rappers die de afgelopen jaren met veel bombarie met ?pensioen? gingen, om vervolgens een jaar later met een flink gehypt comeback-album te komen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten