Spring naar bijdragen

50 Cent Goed Of Slecht?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 66
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik vind al die rappers niets eigenlijk. Ze kunnen geen rap zingen zonder te schelden of te vloeken, altijd naakte vrouwen die slechts gekleed in een lapje stof om hen heen dansen enz. Ze geven het idee dat je leven alleen maar een succes is als je enorm gespierd bent, sieraden ter waarde van huizen om hun nek en waarom? Omdat ze snel kunnen praten...

nooo.gif

Bovendien kan ik me bont en blauw ergeren aan celebs die God ergens bij halen, maar waar je het verder aan hun levensstijl totaal niet kan zien. Ook dat vind ik Gods naam ijdel gebruiken persoonlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik van zijn teksten vind.... Ze zijn eigenlijk bijzonder slecht verstaanbaar en in een vrij vreemd soort Engels dialect. Dus dan zou ik daadwerelijk de moeite moeten nemen en mijn best doen om er naar te luisteren. Maar aangezien ik niet van rap muziek hou zet ik dit soort muziek bij voorbaat al af.

Waar ik me wel aan erger is de rap cultuur die tentoongespreid en verheerlijkt wordt in de clips, op tv enz enz. Een cultuur waarin geweld verheerlijkt wordt, waar geld op de eerste plaats gezet wordt en waar vrouwen als gebruiksvoorwerpen gebruikt worden (en zich laten misbruiken). In 1 woord: walgelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is tamelijk beroerde muziek eigenlijk, het jochie kan geen maat houden, lispelt, praat binnensmonds z'n teksten gaan eigenlijk nergens over en origineel zijn ze ook niet.

Wat zal ik zeggen, wie als 50 cent wordt geboren zal nooit een dollar worden? (beetje afgezaagd, ik weet het, maar dat past dan wel weer goed bij het onderwerp. widegrin.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

50cent & Olivia - Candy shop

Yeah

Uh huh

Zo verleidelijk

Ik neem je mee naar de snoepwinkel

Ik zal je aan de lolly laten likken

Ga door meisje, stop niet

Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah)

Ik zal je meenemen naar de snoepwinkel

Jongen, een voorproefje van wat ik heb

Ik zal je alles laten uitgeven wat je hebt

Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah)

Hier is de rest...http://nedtlyrics.nl/50-cent-olivia/candy-shop

lijkt me duidelijk??!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:30:56 schreef Feebs het volgende:

50cent & Olivia - Candy shop

Yeah

Uh huh

Zo verleidelijk

Ik neem je mee naar de snoepwinkel

Ik zal je aan de lolly laten likken

Ga door meisje, stop niet

Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah)

Ik zal je meenemen naar de snoepwinkel

Jongen, een voorproefje van wat ik heb

Ik zal je alles laten uitgeven wat je hebt

Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah)

Hier is de rest...http://nedtlyrics.nl/50-cent-olivia/candy-shop

lijkt me duidelijk??!!

Vrij onschuldig lijkt me. Eens snoepwinkel waar je lolly's consumeerd totdat de lolly op is...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:39:06 schreef Thorgrem het volgende:

Vrij onschuldig lijkt me. Eens snoepwinkel waar je lolly's consumeerd totdat de lolly op is...

Wil je een stukje verder lezen??

Ik denk alleen niet dat het erg gewaardeerd wordt als ik het hier postknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:40:38 schreef Gorthaur het volgende:

Ik vind een tekst over de consumptie maatschappij niet echt onschuldig.
nooo.gif

JUIST! Aardse geneugten, daar gaat het om!

Samengevoegde post 23-2-2007 22:39:11:

Quote:

Op vrijdag 23 februari 2007 21:45:23 schreef Feebs het volgende:

[...]

Wil je een stukje verder lezen??

Uiteraard is zijn opmerking ironisch bedoeld...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, kijk, Eminem is iets heel anders. Die kan ook behoorlijk schelden, kan geweldig geweld in zijn teksten hebben en dan nog is hij geweldig. Als je maar genoeg naar hem luistert hoor je dat hij zijn stem echt geniaal gebruikt. En zijn teksten hebben toch inhoud, het gaat over de dingen die hij als kind meemaakte, de hypocrisie om hem heen, vrijheid van meningsuiting, de liefde-haat relatie met zijn vrouw, etc. Dat is bij 50 echt niet het geval. Het enige wat 50 aan zijn hoofd heeft, is feesten en seks hebben, volgens mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid