Spring naar bijdragen

50 Cent Goed Of Slecht?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 66
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

widegrin.gif

Quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:54:12 schreef Rafox het volgende:

@Leidenschaft: Ik zoek dat topic nog van die gast die achter willekeurig welk liedje dan ook een diepere boodschap zag. Dat was pas echt lachen. En daar moest ik aan denken toen ik dit topic las en jouw post sloot daar zo bij aan.. geweldig

Waar is dat "%% topic...

Deze?

link

Of deze?

link

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Ik vind 50 cent een beetje raar, als je hem op TV ziet zegt hij, "God inspireert mij, ik hou van Hem, Ik neem mijn bijbel mee als ik op tour ben" En toch maakt hij zulke clips, 50 cent moet een een keuze maken voor wie hij nou kiest. Maar weet je mensen wij mogen niet oordelen, dat zal God wel doen. big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind 50 cent een beetje raar, als je hem op TV ziet zegt hij, "God inspireert mij, ik hou van Hem, Ik neem mijn bijbel mee als ik op tour ben" En toch maakt hij zulke clips, 50 cent moet een een keuze maken voor wie hij nou kiest. Maar weet je mensen wij mogen niet oordelen, dat zal God wel doen.
big-smile.gif

Ach.. alle 'sterren' zijn 'christelijk'.

Ik weet het, ik mag niet oordelen!! Maarja, in Amerika is het geloof nog een algemeen goed, en is iedereen het. Alleen de inhoud en betekenis zijn bij veel mensen ver te zoeken. Beyonce is toch net zo'n type, en Britney Spears.. iedereen zit daar zondagochtend in de kerk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waarom zou je dat willen? Niet dat ik iets tegen de gekleurde medemens heb...)

Of blanke middenklasse jongens die een Marokkaans accent gebruiken..ver-schrik-kel-lijk

niet dat ik een hekel heb aan Marokanen als volk, maar ik snap niet waarom je zo graag een ander volk wil nadoen

Link naar bericht
Deel via andere websites

De meeste rap muziek vind ik niks aan ik luister ook rock/metal enzo.. 2 pac t nummer Changes is nog wel vet, en t gaat te minsten ergens over.. De stijl van de amerikanse rap zuigt gewoon..

Osdorp posse is pas vet het gaat meestal ergens over,

Chek de clip mr echt een vet nummer devil.gif ..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

50 cent heeft die lisp doordat hij door zijn mond is geschoten tijdens een aanslag op hem.Daarom praat hij soms ook een klein beetje onverstaanbaar.Die deukje bij zijn mond aan de linkerkant dat is die kogelwond.Verder zijn eerste album was goed ook zijn teksten.Zijn tweede was meer een dans album.Het klonk goed maar zijn teksten nee niet echt.Eentonig en hoe vaak kun je nou over de kont van een vrouw praten totdat het verveeld.Verder dat hij God prijst.Dat moet je zien vanuit zijn perspectie.Hij beroofde,dealde en schoot op mensen.Nu hoeft hij dat niet meer te doen en hij heeft allemaal mooie vrouwen om hem heen.En 50 miljoen dollars op zijn bankrekening.Vergeleken met zijn ouwe leven leeft hij nu een goed leven.En daar dankt hij God voor,zoals het hoort.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid