Alle activiteit
Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt
- Afgelopen uur
-
ckmartkar is lid geworden van de gemeenschap
- Vandaag
-
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Tomega in Bijbelstudie
Ok, zeg het maar: Wie heeft in jouw opinie de kinderen vermoord? -
Flawless victory reageerde op een bericht in een discussie: Moet een gelovige werken in deze wereld?
-
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van sjako in Bijbelstudie
Het is allemaal niet zo moeilijk. Als je in dit tijdperk sterft kom je net als de rest van de mensheid in Sjeool of het Grieks Hades. Daar wacht je op een opstanding in het volgende tijdperk. Als je gezalfd bent dan krijg je een eerste opstanding die in de hemel is. Niet gezalfde christenen krijgen allereerst een opstanding in het toekomende tijdperk. Mensen die Armageddon overleven en dus goedgekeurd zijn door Christus, hoeven helemaal niet te sterven en gaan zo het 1000 jarig Rijk binnen. De rest van de mensheid krijgt gelijk een opstanding gedurende het 1000jarige Rijk. Aan het eind zal er -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van sjako in Bijbelstudie
Omdat hij naar de Naam van God refereert en dat weet jij ook wel. Maar je probeert een respons los te krijgen. Mee ophouden. -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Dat beloof ik in Bijbelstudie
Er is geen verschil: de kinderen worden vermoord. Daar mag iedereen over oordelen als hij wil, dus jij en ik ook. -
Moet een gelovige werken in deze wereld?
discussie antwoordde op een Monachos van sjako in Studeren en werken
Er valt niet tegenop te modereren en ik wil zo min mogelijk ingrijpen. Alleen als het echt uit de hand loopt. Als ik jou was zou ik me niet zo op laten hitsen. Zwijgen helpt soms beter dan er tegenin gaan want daar zijn ze op uit. Dus nogmaals, elkaar niet ophitsen. Ik laat het nog even staan, maar ik ga het gebekvecht wel opruimen. -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Tomega in Bijbelstudie
Nee dank u beleefd. -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Monachos in Bijbelstudie
Dat is verstandiger. -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Tomega in Bijbelstudie
o.k. Ik zal jou minder serieus nemen. -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Monachos in Bijbelstudie
Moet dat echt? Doe dat maar in je privé omgeving. -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Tomega in Bijbelstudie
Dat geef ik graag toe. Ik neem hier mijzelf net zo serieus als jou, hoewel je geen enkele aanleiding, reden, of nut geeft om dat te blijven doen, behalve dan natuurlijk jouw eigen historie van zelfdisrespect en vuiligheid vastleggen. Voel je vrij om daarin verandering aan te brengen. -
Onder het pseudoniem Kronkel publiceerde Simon Carmiggelt bijna veertig jaar vrijwel dagelijks een cursiefje in dagblad Het Parool, waarin hij gewone zaken op verrassende wijze omschreef, met oog voor humor in het verschil tussen ideaal en werkelijkheid.
-
Jezus Christus is de mensen gelijk geworden.
discussie antwoordde op een Jahu van Margaretbea in Theologie
"Ваш компас в мире выборов" - это ваш надежный гид Kak-vibrat.net, когда дело подходит до приобретения. Независимо от того, ищете ли вы топовый гаджет, свежайший фрукт , надежный инструмент или топовые вещи, у нас есть всесторонние, объективные и полезные советы для вас. Здесь вы найдете всё, чтобы принять твердое решение. Перестаньте гадать, начните выбирать с уверенностью. Добро пожаловать в ваш мир осознанных выборов! [url=https://kak-vibrat.net/][img]https://i122.fastpic.org/big/2023/0714/65/427145f1e1df9f2f0bc25629bd545065.jpg[/img][/url] "Выбор мастера" - это ваш личный проводник -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Monachos in Bijbelstudie
Jouw uitingen lijken in eerste instantie altijd heel erg intelligent vanwege de woordkeuze maar komen uiteindelijk neer op ijdel gelul vanwege de leegte ervan. Kun je buiten Credible überhaupt iets met dit domme gelul? Ik vind dit soort opmerkingen niet kunnen. Je loopt hier al een tijd de boel te verstieren. Ik geef je hierbij een laatste waarschuwing. -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Tomega in Bijbelstudie
En het konijn staart verstard in de felle koplamp, absoluut overtuigd dat hij het nu nog veel beter ziet. Wees niet verbaasd dat een ander jou niet volgt. Maar wees verbaasd dat je zelf geen spat voorbij je emotionele staat van verstarring komt. -
Een muur van verzet tegen fanatiek gefrunnik aan de knoppen van tijd en ruimte, vermag meer objectiviteit, dan onwaarschijnlijk hoge percentages van nieuwe objectief golvende muren. Dat is zo. Maar wat je verder zegt, ontgaat me.
-
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Monachos in Bijbelstudie
Sommigen gebruiken veel woorden, zij lullen recht wat neerkomt op moorden. -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Tomega in Bijbelstudie
De bla valt zo weinig ver van de hoon, dat het vooral een verstoring is van de eigen toon. -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Figulus in Bijbelstudie
Je veronderstelt dat ik kindermoord goedkeur, terwijl ik nergens beweer dat het om moord gaat. Daarmee vecht je tegen een karikatuur van mijn standpunt, niet tegen mijn werkelijke woorden. -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Tomega in Bijbelstudie
Het is nooit o.k. dat de mens oordeelt over hetgeen niet zijn oordeel past. Moord is naar de wet verboden op straffe des doods. En naar de christelijke leer is het oordeel aan de overheid en aan God. Niet omdat er geen oordeel en geen straf meer is, maar omdat de christelijke leer aan de christenen een andere rol en taak toebedeelt. Inhoudelijk is de dood van de 42 kinderen een zaak tussen God en Bethel. Kaalkop, is een spottende verwijzing naar Elisa als profeet van God. Het zegt iets. Bethel is een stad van goddeloosheid. Daarover Hosea 4:14-15,' waar staat dat het volk dat geen verstan -
Objectieve kennis vervaagt nogal snel wanneer golven zich als muren opwerpen door willekeurig aan percentages te fruniken.
-
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Monachos in Bijbelstudie
Wat is eigenlijk de moraal van het verhaal? Dat de één blijkbaar een boek (een externe moraal) nodig heeft en de ander niet. M.i. is de laatste gewoon een beter mens want die heeft een moraal in zichzelf. Degene die zonder boek/externe moraal geen flauw idee heeft wat goed en wat niet goed is, is een beklagenswaardig mens. "In dit boek staat een belachelijk verhaal met een belachelijke moraal maar omdat het in dat boek staat moet het wel goed zijn." -
Mattheus 25:46 is het afsnijding, pijn of straf
discussie antwoordde op een sjako van Dat beloof ik in Bijbelstudie
Uiteraard vind ik mijn morele oordeel juist. Het zou raar zijn als ik mijn morele oordeel niet als juist beschouw. Dat is dus niet opvallend. Wat mij oordeel voor mij meer waard is dan een ander, is dat het mijn oordeel is. Ik begrijp dat dit voor anderen uiteraard anders ligt. Ik zeg nergens dat je voor kindermoord bent. Ik zeg wel dat je moord van 42 kinderen in de bijbel moraal ok vindt, juist wel gekoppeld aan de context, tekst en theologische uitleg. Dat is toch zo, je vindt die moord toch rechtvaardig? -
Hoe iets wordt genoemd, maakt voor het gehalte van blijvendheid niet uit, hoewel de term modern wel heel expliciet afstand neemt van een claim op blijvendheid, zoals de term klassiek zich er mee vereenzelvigt. Punt van blijvendheid is hier, dat hetgeen blijkbaar blijft, niet nodig heeft dat het wordt geformuleerd door iemand met gezag. Want het verstand onderwerpt zichzelf graag aan het gezag van het blijvende. Gewoon, omdat het bedenksel van nature niet blijvend is. Omgekeerd, is een stem van waarheid of gezag of kennis of zicht altijd gezaghebbend, omdat immers gesteund wordt op ni
-
De uitvinders van het doemdenken, de absurdisten achterna. Beetje humor kan nooit kwaad in de duisternis, wat rest volgt.