Spring naar bijdragen

Fitness topic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 827
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Tussendoor een week wel getraind knipoog_dicht.gif

Heheh ik denk sowieso dat ik er vanavond wat harder voor ga dan normaal gesproken, ik heb toch het idee in mijn achterhoofd dat ik wat in te halen heb. Hoewel ik in de regel altijd wel fanatiek ben als ik sport.

Vroeger op het irritante af. Heb een keer een tennisracket 2 banen verder gegooid toen het ECHT niet wilde lukken en er een keer 1 kapot gemept. Bij tafeltennis verloor ik eigenljik vrijwel nooit, maar ALS ik een keer dik achterstond ging ik expres alle ballen mis meppen om mijn tegenstanders overwinning alsnog te verpesten. Bah, wat een vervelend ventje was ik.

Wat trowuens echt amazing is, is dat ik 5 maanden lang dusdanig geblesseerd ben geweest dat ik alleen maar kon strompelen en later wandelen, doordat ik de laatste 2 maanden daarvan op snelheid/explosiviteit mijn benen heb getraind heb ik geen snelheid ingeleverd. Het vreemde is dat ik zelfs nauweljiks conditie heb ingeleverd. Dat laatste begrijp ik niet. Het is toch een hele andere manier van bewegen...

Ben jij nog een beetje aan het trainen weg2? En train jij op kracht of om slank te worden (EDIT: of blijven naturlijk) hopeloos?

Link naar bericht
Deel via andere websites

hehe puh2.gif ik heb geen rustweek, nouja ik ga nu wel anar shcool dus kan maar 2-3 keer in de week ipv 5 , maar ik doe geen krachttraining ofzo.

en fiets wel nog elke dag naar school 20-30 minuten heen en nog eens hetzelfde terug

kheb ook nog vage dingen, we hebben sinds kort een weegschaalpuh2.gifheb nog nooit een weegschaal gehad in huis. en dus ging ik eens wat testen en het is ehct vaag...... op een nacht tijd verlies ik altijd 1 kilo

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heyho medefanatiekelingen widegrin.gif

khad ff een (open) vraagje... wat vinden jullie van anabolen gebruik?

ervaring ermee? (horen, zien oid)

en wat is al doping? ik bedoel, ik neem zelf ook wel eens een aminozuurtje ofzow.. maar op mijn fitnesscentrum lopen er een paar gastjes rond die (een btje) anabolen gebruiken en toch vrij snel groeien nu.

Is het echt zo slecht voor je?

Of te vergelijken met roken? engel.gif

Latert,

Peer

Link naar bericht
Deel via andere websites

Blegh, anabole steroiden...

Daar blijf ik heel ver vandaan. Goed, je kweekt er sneller en meer spiermassa door, maar als je goed traint, eet en slaapt kom je ook een heel eind.

Het schijnt mogelijkk te zijn om vrij gezond te kuren, maar ik ga niet met mijn hormoonhuishouding klooien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan wil ik wel ff opmerken dat jij een BEETJE makkelijk praten hebt Ann knipoog_dicht.gif

Als je niet tevreden bent met je lichaam kun je er iig een hoop doen zonder drastische dingen als het slikken van hormonen of het ondergaan van operaties.

Maar als mijn meisje iets had waar ze zwaar depressief van werd en dat graag operatief zou laten corrigeren, zou ik dat voor d'r betalen, als ik het geld had. Natuurlijk zou ik eerst proberen om haar ervan te overtuigen dat het helemaal niet zo erg is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat ik haar herhaaldelijk heb zien posten dat uiterlijk haar geen fluit interesseert knipoog_dicht.gif

Maar je hebt gelijk, dat hoeft niet altjid zo te zijn geweest natuurlijk.

Ik denk sowieso dat de meeste mensen wel enigszins weten hoe dat is. Iedereen gaat door een onzekere tienerfase voor zover ik weet.

Zo heb ik zelf een lelijke moedervlek op mijn rechterpols.

Link naar bericht
Deel via andere websites

idd, ik ben vroeger gepest geweest omdat ik te mager was, en later in het middelbaar ook nog, de eerste jaren.en toen voelde ik me nooit mooi ofzo. Ook al zei mijn familie van wel.Er zijn wel meer dingen aan mij die verre van perfect zijn hoor,vervelender dan een moedervlek(vind ik allesinds).maar ik zou nooit een opperatie laten ondergaan. Ik voel me nu ook niet mooi ik voel me gewoon, en ik voel me gelukkig zo.Ik hoef me niet mooi en perfect te voelen.Gelukkig maar...anders zou ik ongelukkig zijn.

Ook al zeggen zoveel mensen dat ik mooi ben etc...

we moeten onszelf proberen aanvaarden hoe we zijn, gewoon proberen.Ik weet dat uiterlijk niet belangrijk is, ik weet ook dat je bevoorrecht wordt als je mooier bent ja, daarom is het leuker als mensen je mooi vinden...maar dat beeld moet niet in stand gehouden worden. Iedereen moet dit zelf beslissen natuurlijk, en dit is mijn beslissing.

dus zo makkelijk praten heb ik niet hoor

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohkee, voor mijn beurt gesproken knipoog_dicht.gif

Overigens denk ik eerder dat je gepest werd omdat je een rustig, verlegen kind was. Die moeten ze altijd hebben, de makkelijke slachtoffers. Dat mager-zijn was alleen een handvat voor de pesters lijkt me.

Wel apart dat je je gewoon wilt voelen, als gewoon wilt worden beschouwd, de meeste mensen willen bijzonder gevonden worden.

Maarre, lastig sujet als ik ben, wil wel nog ff zeggen dat je volgens mij wel eens hebt gezegd dat je een wrat hebt laten weghalen, kleine cosmetische ingreep huh? puh2.gif

Hmmm toch, als iemand bijvoorbeeld een hazelip heeft vind ik niet dat je dan mag zeggen dat diegene zichzelf moet proberen te accepteren zoals God hem of haar gemaakt heeft... als je daar niks aan doet gaat dat kind door een hel op school totdat het volwassen is.

EDIT: Kun je dit laatste stukje:

Quote:
"Ann" schreef het volgende:

maar dat beeld moet niet in stand gehouden worden. Iedereen moet dit zelf beslissen natuurlijk, en dit is mijn beslissing.

dus zo makkelijk praten heb ik niet hoor

Uitleggen? Dat snap ik niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

nee ik wil niet als bijzonder gevonden worden omdat ik dan bang ben dat ik hoogmoed ga voelen en dat wil ik echt niet. en ja ik was heel stil en verlegen dus dat kan ook een oorzaak zijn. maarja er waren dan toch steeds die opmerkingen : stekkebeen enzo.

die wratten die waren onderaan mijn voeten en dat waren er al 25 geworden....moest ik dat niet gedaan hebben stond nu mjin hele been volknipoog_dicht.gif

ja een hazelip is natuurlijk iets anders,dat snap ik wel

heel toevallig is er nu net een reportage over op tvknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56:25 schreef Light Jr. het volgende:

Wel apart dat je je gewoon wilt voelen, als gewoon wilt worden beschouwd, de meeste mensen willen bijzonder gevonden worden.

Dat valt wel mee denk ik. De meeste mensen willen gewoon geaccepteerd worden zoals ze zijn.

Maar goed, BOT dan maar weer? Het is immers een fitnesstopic.knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aardig getraind deze week. Al heb ik een laaiende spierpijn en heb ik zondag weer een zware voetbalwedstrijd, ben benieuwd wat dat gaat worden...

Tidjens mijn benentraining trok ik zowaar een hoop bekijks, toch wel leuk om alle beachboys die zichzelf de hele avond in de spiegel staan te bekijken eens te laten zien dat er ook mensen komen om simpelweg zoveel mogelijk gewicht van de grond te krijgen.

Echt, sommige figuren staan meer voor de spiegel hun gespannen spieren te checken dan dat ze aan sport doen.

Er was ook een nieuw meisje, die kreeg een introductieles. LOL wat die gast haar allemaal liet doen, hij hing d'r meteen aan een stang, moest ze zichzelf optrekken, dat lukte dus nooit. Bij alle oefeningen die hij haar liet doen moest ze veel te veel gewicht pakken waardoor ze geen enkele bewerging goed uit kon voeren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:08:44 schreef Light Jr. het volgende:

Er was ook een nieuw meisje, die kreeg een introductieles. LOL wat die gast haar allemaal liet doen, hij hing d'r meteen aan een stang, moest ze zichzelf optrekken, dat lukte dus nooit. Bij alle oefeningen die hij haar liet doen moest ze veel te veel gewicht pakken waardoor ze geen enkele bewerging goed uit kon voeren.

engel.gif Dat is toch leuk.. doe ik ook altijd alsk iemand voor het eerst meeneem.. die denken namelijk meestal nog dat ut allemaal piece of cake is om ff 60 kilo te gaan bankdrukken oid.

haha

dat optrekken is btw wel een lekkere oefening widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

60 kg bankdrukken is toch ook een piece of cake? puh2.gif

Voor een n00b niet, en voor een meisje al helemaal niet. Mary J. Blige bijvoorbeeld doet al jaren aan krachttraining en bencht volgens mij 35 of 40kg (interview, onzinfeitjes onthoud ik vaak), bij ons in de sportschool heb ik nog nooit een meisje zien bankdrukken. Heb er wel eens 1 60kg zien squatten.

Dat optrekken was leuk ja, voor iedereen die toekeek iig widegrin.gif

Zij hing daar maar te hangen, met een rood hoofd.

Om jezelf op te kunnen trekken moet je toch al een beetje kracht hebben. De meeste meisjes / vrouwen kunnen dat niet volgens mij.

Het is natuurlijk echt helemaal de bom als je jezelf aan 1 arm op kan trekken big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:33:21 schreef Light Jr. het volgende:

60 kg bankdrukken is toch ook een piece of cake?
puh2.gif

jaa 2x ja engel.gif

Quote:
Voor een n00b niet, en voor een meisje al helemaal niet. Mary J. Blige bijvoorbeeld doet al jaren aan krachttraining en bencht volgens mij 35 of 40kg (interview, onzinfeitjes onthoud ik vaak), bij ons in de sportschool heb ik nog nooit een meisje zien bankdrukken. Heb er wel eens 1 60kg zien squatten.

das best goed voor een meisie..

yes.gif

Quote:
Dat optrekken was leuk ja, voor iedereen die toekeek iig
widegrin.gif

Zij hing daar maar te hangen, met een rood hoofd.

Om jezelf op te kunnen trekken moet je toch al een beetje kracht hebben. De meeste meisjes / vrouwen kunnen dat niet volgens mij.

Het is natuurlijk echt helemaal de bom als je jezelf aan 1 arm op kan trekken
big-smile.gif

hm das waar, vooral alsje idd brede greep neemt.. ik kan het nu 3 setjes van 10/8/6 mja, daar hebk wel ff op moeten trainen widegrin.gif

nog zo'n goeie is dan btw dippen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
"Peer" schreef het volgende:

jaa 2x ja

Hoe lang en zwaar ben je?

Dippen FTW! Geweldige oefening. Heb 'm wegens een blessure een maand of 4 niet meer gedaan.

Quote:
"Peer" schreef het volgende:

das best goed voor een meisie..

Vind ik ook smile.gif

Weg2 van dit forum, heeft trouwens 8x90kg gesquat, zo lopen ze bij mij in sportschool niet rond.

Quote:
"Peer" schreef het volgende:

hm das waar, vooral alsje idd brede greep neemt.. ik kan het nu 3 setjes van 10/8/6 mja, daar hebk wel ff op moeten trainen

Pull-ups lukt me wel 3 sets van 10 denk ik, maar ik ben wel een beetje lomp zwaar, een kg of 86, 87, dan is het wat lastiger. Brede grip met de handpalmen naar voren lukt me zeker niet 3 sets van 10. Zou ik eens moeten proberen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:56:59 schreef Light Jr. het volgende:

[...]

Hoe lang en zwaar ben je?

ongeveer 1.80 en ik weeg rond de 65.

heb (last van) een lichte atletische bouw, dus geen neiging echt spierballen te kweken (is een voordeel en een nadeel)

Quote:
Dippen FTW! Geweldige oefening. Heb 'm wegens een blessure een maand of 4 niet meer gedaan.

[...]

ik doe hem met 2 gewichten om mn enkels.. haha, mja..triceps zijn dan ook wel aardig gevormd.. biceps lukt wat minder.

Wat voor blessure hebje?

Quote:
Weg2 van dit forum, heeft trouwens 8x90kg gesquat, zo lopen ze bij mij in sportschool niet rond.

[...]

zoww

bij mij loopt er ook een fanatieke, maar die hebk nog nooit zien quatten.. soieso nog ma 1x een vrouw zien doen en dat was met de stang (20kg) + 2x 5kg eraan ofzow

Quote:
Pull-ups lukt me wel 3 sets van 10 denk ik, maar ik ben wel een beetje lomp zwaar, een kg of 86, 87, dan is het wat lastiger. Brede grip met de handpalmen naar voren lukt me zeker niet 3 sets van 10. Zou ik eens moeten proberen.

tip: handschoentjes.. het ziet er idd wannabee uit, ma als jij aan die stang hangt na 2 setjes van 10 ben je er blij mee widegrin.gif

verder, gewoon met 3x beginnen en elke week verder uitbouwen

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid