Olorin 155 Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Quote: Op dinsdag 02 oktober 2007 19:00:07 schreef Van Xanten het volgende: Gorthaur,ik meen altijd wat ik zeg,. Het was dus geen sarcasme. Groet Dan snap ik je zin "Erg christelijk hoor,vooral iedereen in rock en metal en weet ik veel allemaal niet." niet helemaal. Maar sorry als ik je verkeerd interpreteerde. Link naar bericht Deel via andere websites
Van Xanten 0 Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Oh zo,dat was sarcastisch ja. Het spijt me als ik hier mensen mee heb gekwetst. Ik respecteer mensen met een andere mening. Groet Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Admod note: Posts verwijderd En nu lief doen! Link naar bericht Deel via andere websites
DJ Sower 0 Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 (verantwoorde) hardcore, hardstyle, hard-trance en hip-hop. Link naar bericht Deel via andere websites
Redondo 0 Geplaatst 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst 3 november 2007 Dance-trance vind ik heel mooi. Ik vind Roxette extreem mooi zingen.( listen to your heart ) Ik raak daar echt van in de 7e hemel om het maar even zo te zeggen. Dat 'zweverige' van haar stem vind ik geweldig. De liederen 'Land of living', 'Walk on water', 'The sun always shines on TV', 'Breathe Without You' en 'Living a lie' van Milc Inc vind ik ook geweldig. Zo zijn er nog wel meer liedjes die ik mooi vind, maar ik noem maar wat voorbeelden. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst 3 november 2007 Roxette ... dat vind ik dan net weer van die 'pulp'dance.. Ken jij de cd DJ Culture van Blank & Jones? Daar staan echt prachtnummers op: 1. Sound of Machines 2. DJ Culture 3. Sundowner 4. The Nightfly Ook de remix van Sandstorm (Darude) door Blank & Jones is meesterlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Siege 0 Geplaatst 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst 3 november 2007 Ik luister vooral naar Christelijke metal. Soms ook wel andere Christelijke muzieksoorten en keltische muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Redondo 0 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Quote: Op zaterdag 03 november 2007 22:27:26 schreef Raido het volgende: Roxette ... dat vind ik dan net weer van die 'pulp'dance.. Ken jij de cd DJ Culture van Blank & Jones? Daar staan echt prachtnummers op: 1. Sound of Machines 2. DJ Culture 3. Sundowner 4. The Nightfly Ook de remix van Sandstorm (Darude) door Blank & Jones is meesterlijk The Nightfly komt me wel bekend voor, maar ik kan het me niet meer herinneren. Die anderen komen me helemaal niet bekend voor. Morgen eens downloaden. Kijken of ik het ook meesterlijk vind. Link naar bericht Deel via andere websites
Redondo 0 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Die liedjes zijn zeker relaxed. Bedankt. Link naar bericht Deel via andere websites
Eruionnyr 0 Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik luister bijna alleen maar christelijke metal, soms wat andere soorten muziek, maar zeker op dit moment eigenlijk vooral metal. En dan met name: - Demon Hunter - Immortal Souls - Extol - Saviour Machine - Flyleaf De laatste twee zijn niet echt heel erg harde metal, maar luister ik dus ook vaak ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Demon Hunter is geen metal Link naar bericht Deel via andere websites
Siege 0 Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Iemand moet dat toch elke keer kunnen zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Wat is Demon Hunter dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 nu-metal denk ik, al hoewel dat dan weer een niets zeggende lege term is. Op wikipedia noemde ze het oa. metalcore, maar ik vind afgezien wat invloeden geen echte metalcore. Metalcore is ZAO, as i lay dying, unearth, etc. En dat klinkt toch echt anders. Dus ik houd het er voorlopig maar bij dat het nu-metal is. Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst 12 november 2007 Quote: Op zondag 11 november 2007 21:40:46 schreef Frique het volgende: Wat is Demon Hunter dan? Soort Linkin Park Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst 12 november 2007 Quote: Op zondag 11 november 2007 21:40:46 schreef Frique het volgende: Wat is Demon Hunter dan? Herrie Ik hoop vanmiddag trouwens het nieuwe Hooverphonic album binnen te hebben. Iemand die het al gehoord heeft? Link naar bericht Deel via andere websites
Eruionnyr 0 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Waarom zou Demon Hunter geen metal zijn? XD Ze hebben zat nummers gemaakt die je als metal zou kunnen beoordelen. Maar inderdaad, over het algemeen is het geen metal zoals Extol-Morphia-Slechtvalk-Immortal Souls dat wel is Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Songstructuur, instrumenten gebruik, melodielijntjes, feeling van de nummers, dat is allemaal niet metal... Niet dat dat geeft ofzo, ik kom toch niet te chagrijnig over hè? Link naar bericht Deel via andere websites
Eruionnyr 0 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Voordat je het gewijzigd had wel eigenlijk ^^ Nah, je hebt wel (een beetje) gelijk hor Link naar bericht Deel via andere websites
Eline--- 0 Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ik ben voor Nederlands Talig Nick en Simon, lekkere kwijl muziek hahaha.. Wordt veel gedraait als ik bij mn vriend ben Link naar bericht Deel via andere websites
Stryper-Fan 0 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Ik luister voornamelijk naar Stryper, Bloodgood, Whitecross enz. Dus echt White Metal. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 * Raido gaat in een hoekje zitten en hoopt dat Eline,,, het niet meent.. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Ach ja, Raido, niet iedereen kan een depressieve goth zijn die metal luisterd. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Echte depressieve goths luisteren toch niet naar metal, ga dan tenminste voor Sopor Aeternus ofzo. (Ik heb de laatste dagen een serieuze Depeche Mode-bui, ik was bijna vergeten hoe goed die eigenlijk zijn!) Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Fairyland schijnt ook leuk te zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten