Spring naar bijdragen

Muzieksmaak op Credible



Aanbevolen berichten

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de muzieksmaak hier op Credible is (over het algemeen dan). Ik zet hier iets later nog een poll bij aangezien ik nu moet eten. Ik weet natuurlijk niet alle muziekstijlen maar ik zal het zo uitgebreid mogelijk proberen te makenpuh2.gif. En als je nog ideetjes hebt voor welke muziekstijl er moet staan laat het dan ff weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 347
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Uhm. Bij alle muziek gewoon alle stromingen daarin. Zoals bij metal je ook death-metal enzo hebt zo ook bij hardcore zoals nath al aangeeft.

En wat betreft hip-hop. Ja daar heb ik niet aan gedacht hehe. Mijn excuses daarvoor dan hehe. Ik kan hem ook niet meer aanpassen. Maar volgens mij kon ik ook niet meer opties kiezen dussknipoog_dicht.gif. Maar dan kun je natuurlijk ook gewoon een reactie hier neer zetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:47:25 schreef *nath* het volgende:

ik heb hardcore ingevuld, amar dan gaat het mij wel om de punkhardcore, maar ik hou van (zo onder hand) alle varianten die te vinden zijn daarvan

Die definitie gebruik ik dan ook maar...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid