Spring naar bijdragen

Muzieksmaak op Credible



Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 347
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:44:14 schreef jeffrey_1989 het volgende:

Haha maar is zo fout als de pest man!! Als ik een nr erg vind dan is het dat wel. Sorry
puh2.gif
.

En naja daar was ik nooit opgekomen hehe.

Jerrrr je moet muziek ook vooruit luisteren!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:16:05 schreef jeffrey_1989 het volgende:

Dan vind ik het nog geen mooi nummer. Ik vind het geen goed nr maar ook niet mooi
knipoog_dicht.gif
.

Led Zeppelin heeft veel mooiere nummers;

The Rain song

No Quarter

Ten years gone

That's the way

Friends

Om er zomaar eens een paar te noemen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:09:44 schreef badeend het volgende:

liever dat dan doom..

als ik iets verschikkelijk iets vind ik het doom..

Ligt er maar aan, 95% van de doom vind ik niet mooi. Alleen de melodic/atmospherische doom vind ik mooi, Dus: Canaan, Aarni, Agalloch, 3rd and the Mortal, Skumring en wat Gothic-Doom zoals Draconian, The Sins of Thy Beloved, Morphia, Paradise Lost, Katatonia en Anathema knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:04:23 schreef jeffrey_1989 het volgende:

Led zeppelin heb ik nog nooit geluisterd *ook niet van plan als ik alleen maar hoor wat voor teksten die heeft*

Gehoord, of heb je ze zelf ook gelezen?

En vond je na het lezen alle nummers fout?

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Gorthaur: Alleen gehoordknipoog_dicht.gif. Ik zei ook express niet gelezen omdat ik dat nog nooit gedaan heb. Dus precies weet ik het niet.

En ik vind ze, voor zover ik het gehoord heb, fout ja.

Quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:12:51 schreef Ol Moth het volgende:

[...]

Helaas kopieert alleen 3/4e van de mensen die van elkaar.

Hmm, je hebt wel gelijk dat er veel mensen zijn die dat soort dingen kopiëren. Erg jammer maja.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:23:58 schreef jeffrey_1989 het volgende:

@Gorthaur: Alleen gehoord
knipoog_dicht.gif
. Ik zei ook express niet gelezen omdat ik dat nog nooit gedaan heb. Dus precies weet ik het niet.

En ik vind ze, voor zover ik het
gehoord
heb, fout ja.

[...]

Hmm, je hebt wel gelijk dat er veel mensen zijn die dat soort dingen kopiëren. Erg jammer maja.

Ben je mooi voorbeeld van kerel! Je hebt gehoord dat ze fout zijn maar hebt je nooit in ze verdiept. Maar je vind ze alsnog fout en wil niks met ze te maken hebben, Je hebt dus de mening van een ander inhoudloos en zonder zelf na te denken gekopieerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:26:05 schreef Ol Moth het volgende:

[...]

Ben je mooi voorbeeld van kerel! Je hebt gehoord dat ze fout zijn maar hebt je nooit in ze verdiept. Maar je vind ze alsnog fout en wil niks met ze te maken hebben, Je hebt dus de mening van een ander inhoudloos en zonder zelf na te denken gekopieerd.

Dan lees je het verkeerd kerel! Ik heb niet gezegd dat ze fout zijn. Ik vind ze fout voor zover ik het gehoord heb. Dat toont dus aan dat ik niet alles weet van hun en dus ook niet volledig weet of ze fout zijn ja dan nee.

En ik kopieer de mening niet. Ik heb dat van dat backwards gedoe geluisterd *liedje van achter naar voren spelen, je weet wel wat ik bedoel denk ik*. En wat dat betreft wil ik me er al niet in gaan verdiepen omdat het gewoon niet bij mijn levensstijl past. Om het zo maar te zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zeg nog zo, je moet het vooruit luisteren. Mij heeft het nog nooit beinvloed, en Led heb ik toch echt veel geluisterd. Ik ben er nooit suicidaal van geworden, ik heb Satan er niet voor geworshipt en ben mezelf daarom niet gaan snijden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Raido mij heb je nooit horen zeggen dat het je zeker weten beïnvloed. Maar waarom zou ik het luisteren als ik radicaal voor God wil gaan? Terwijl dit toch alles behalve muziek voor God is. *naja een beetje overdreven maar ok* En de 1 word wel suïcidaal en de ander niet tsja dat zal altijd zo blijven. Er zijn ook wel mensen die muziek heel letterlijk opvatten. Zie het school-incident in Amerika.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Marilyn Manson was de enige met nuttige input daarover, kijkt Bowling for Columbine maar eens knipoog_dicht.gifhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Bowling_for_Columbine

In de documentaire Bowling for Columbine werd Marilyn Manson gevraagd wat hij tegen de daders van de shootings gezegd zou hebben. Z'n antwoord was veelzeggend: “Niets, ik zou niets zeggen, ik zou alleen naar hen luisteren. Want dat heeft niemand volgens mij nog gedaan.â€

Hiermee keur ik zijn muziek niet goed, maar het is veel te ver gezocht om muziek als enige oorzaak aan te wijzen. Zo simpel is het nu eenmaal niet, mensen die tot zulke daden komen hebben vaak een verleden zonder ouderlijke liefde, zijn gepest, etc.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:03:22 schreef jeffrey_1989 het volgende:

[...]

Dan lees je het verkeerd kerel! Ik heb niet gezegd dat ze fout zijn. Ik vind ze fout
voor zover
ik het gehoord heb. Dat toont dus aan dat ik niet alles weet van hun en dus ook niet volledig weet of ze fout zijn ja dan nee.

En ik kopieer de mening niet. Ik heb dat van dat backwards gedoe geluisterd *liedje van achter naar voren spelen, je weet wel wat ik bedoel denk ik*. En wat dat betreft wil ik me er al niet in gaan verdiepen omdat het gewoon niet bij mijn levensstijl past. Om het zo maar te zeggen.

Je legt nu een nuance neer die er niet is. Die schets je alleen omdat je gewoon niet graag geconfronteerd word met gedrag dat je zelf doet maar afkeurt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik verdedig mezelf niet eens. Ik verklaar me alleen nader Ol Moth. Moet je mijn posts eens goed gaan lezen dan zie je dat ik telkens hetzelfde zeg. Alleen in de laatste post wat uitgebreider om hetgeen ik zei wat te verduidelijken. Maar als jij me niet wilt geloven dat vind ik dan erg jammer. Helaas maja.

@Raido: Ok das waar. Ik kom zo over dat ik zeg dat het alleen aan de muziek ligt. Dat is mijn fout geweest. En je hebt gelijk dat er gewoon meer speelt. Maar ik denk wel dat dit soort muziek ook een rol(letje) speelt. Maarja of dat echt zo is weet ik natuurlijk niet zeker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:39:26 schreef jeffrey_1989 het volgende:

Ik verdedig mezelf niet eens. Ik verklaar me alleen nader Ol Moth. Moet je mijn posts eens goed gaan lezen dan zie je dat ik telkens hetzelfde zeg. Alleen in de laatste post wat uitgebreider om hetgeen ik zei wat te verduidelijken. Maar als jij me niet wilt geloven dat vind ik dan erg jammer. Helaas maja.

Als jij jezelf tegenspreekt of dingen beweert die nergens zijn terug te vinden heb ik inderdaad geen behoefte geloof in jou te leggen.

Verder heb ik nu Assemblage23 opstaan, Dat is EBM, Elektronische muziek die uitermate goed is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid