thijssieboi 0 Geplaatst 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst 8 december 2006 Haha, lol.. hmm.. doe maar gewoon geen metal Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst 8 december 2006 Ik heb klassiek gestemd omdat ik dat het meeste luister. Verder luister ik ook veel naar rock, jazz en metal. Elektronische muziek gaat er ook wel in, maar dan de softere variant zoals Air en Massive Attack. De enige harde elektronische muziek die ik cool vind is The Prodigy. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Toen ik 15 was, was ik helemaal fan van Mozart, hij was echt mijn held. Tegenwoordig vind ik het gewoon "leuk". Vreemd hoe dat kan veranderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Warrior4Jah 0 Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 Waar is hiphop Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 Quote: Op zondag 10 december 2006 20:06:02 schreef Warrior4Jah het volgende: Waar is hiphop hiphop is geen muziek Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 Quote: Op zondag 10 december 2006 20:06:02 schreef Warrior4Jah het volgende: Waar is hiphop Hiphop is een subcultuur. De grafische uiting is graffiti (of grafitti, hoe je dat ook schrijft), de dans die erbij hoort is breakdance en tralala de muziek die erbij hoort is RAP. Geen muziek dus nee. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 aight! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 Quote: Op zondag 10 december 2006 21:12:10 schreef Leidenschaft het volgende: [...] Hiphop is een subcultuur. De grafische uiting is graffiti (of grafitti, hoe je dat ook schrijft), de dans die erbij hoort is breakdance en tralala de muziek die erbij hoort is RAP. Geen muziek dus nee. Hiphop is een subcultuur/levenstijl en hiphop is ook muziek, en ja rap is iets wat veel voorkomt in hiphop maar rap is een bepaalde manier van je stem gebruiken op/met muziek; net als grunten. Het is een zangstijl. Rap komt ook voor in reggae, raggaton, dancehall of nu-metal (en sommige melodic death/hardcore). Maar idd, hiphop ... *gaapt* Alleen C-Mon & Kypski, Osdorp Posse, Opgezwolle en The Roots zijn te pruimen. Link naar bericht Deel via andere websites
FigmentuM 0 Geplaatst 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst 20 december 2006 Quote: Op donderdag 07 december 2006 23:27:54 schreef Donnie het volgende: [...] Krijg je nooit last van metaal-moeheid... ja hoor, dan draai ik klassiek Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 Quote: Op zondag 10 december 2006 22:08:59 schreef Harm-Jan het volgende: [...]Hiphop is een subcultuur/levenstijl en hiphop is ook muziek, en ja rap is iets wat veel voorkomt in hiphop maar rap is een bepaalde manier van je stem gebruiken op/met muziek; net als grunten. Het is een zangstijl. Nee hoor, rap=rhythm and poetry (of hoe je dat eerste ook schrijft), dus het heeft met meer dan alleen je stem te maken. Volgens mij is het echt wel zo dat hiphop een subcultuur is en rap de bijbehorende "muziek"stijl. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Quote: Op donderdag 21 september 2006 16:06:32 schreef gewoon Paultje het volgende: Ik vind rock, hardrock, reggae en country heeel errug leuk om naar te luisteren, maar echt voorkeur voor een muziekstijl heb ik niet. Maar nu wel: rock vind k t leukst Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 anders: ik luister het liefst medieval, folk , "etherische muziek" (denk dead can dance, irfan), en op klassieke muziek geinspireerde nummers Maar metal en rock zijn bij tijd en wijle ook aan mij besteed, en ik kan ook Rammstein erg waarderen...dat schijnt mensen nog al eens te verbazen van zo'n 'lief meisje' En meer van dat soort rommel, ook houd ik wel van de 'evil' dancemuziek soms, zoals blutengel en die form...Maar mijn hart ligt toch echt bij de medieval, folk etc Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Rammstein is een zeer unieke band Ik luister ze al sinds mijn 11de en ze blijven gewoon fantastisch. Ik denk dat zij hoofdverantwoordelijk zijn voor mijn affiniteit met Duitsland. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 LaRosa kent "Die Streuner" dus ook wel? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Zijn er trouwens ook nog liefhebbers van het levenslied hiero? Link naar bericht Deel via andere websites
Punkie 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 ik luister van alles, maar vooral rock. ik heb metal gestemd. ik vraag me nu alleen af waarom :S Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Quote: Op donderdag 25 januari 2007 13:25:49 schreef Audiophile het volgende: Zijn er trouwens ook nog liefhebbers van het levenslied hiero? Veel Gospel is daar eigenlijk toch een variant op? Samengevoegde post 25-1-2007 21:44:20: Voor mij trouwens vooral progressive rock, klassiek, en jazz kan ik de laatste tijd ook wel waarderen, net zoals jazzrock en fusion. Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ik luister met name 80's synthpop. dwz de onderste optie uit het rijtje Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 ik luister tegenwoordig vooral klassiek, de componisten uit de Weense klassieken mag ik altijd wel, maar ook Fauré vind ik tof en eigenlijk nog een heleboel meer componisten Link naar bericht Deel via andere websites
Blenskje Wotskje 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ik luister mateloos naar Herman Boon, supersongs! www.hermanboon.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Quote: Op donderdag 25 januari 2007 21:42:31 schreef Pius_XII het volgende: [...] Veel Gospel is daar eigenlijk toch een variant op? Ze doen mij juist denken aan wat we vroeger kenden als boybands. Of zo'n slijmbal die zwemel liedjes maakt over het meisje van z'n dromen. Maar dan staat in dit geval het geloof centraal, ipv het meisje van z'n dromen. Maar die slijmbal en zwemelmuziek is wel het zelfde. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Quote: Op donderdag 25 januari 2007 23:12:39 schreef Gorthaur het volgende: [...] Ze doen mij juist denken aan wat we vroeger kenden als boybands. Of zo'n slijmbal die zwemel liedjes maakt over het meisje van z'n dromen. Maar dan staat in dit geval het geloof centraal, ipv het meisje van z'n dromen. Maar die slijmbal en zwemelmuziek is wel het zelfde. Ik zeg niks. Maar ik moet eerlijk zeggen dat er tegenwoordig ook aardig goede Christelijke muziek wordt gemaakt, Iona bijvoorbeeld, of Neal Morse. (behalve z'n nieuwste album dan, die boycot ik uit principe ). Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Er bestaat zeker goede christelijke muziek! Maar dat is niet het genre waar ik naar verwijs, en besides, het is het genre waar bepaalde clubjes het werk van de duivel in zien. link Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Quote: Op donderdag 25 januari 2007 23:36:47 schreef Gorthaur het volgende: Er bestaat zeker goede christelijke muziek! Maar dat is niet het genre waar ik naar verwijs, en besides, het is het genre waar bepaalde clubjes het werk van de duivel in zien. link Geweldig! Vengeance can also be found on the filthy secular Hard'N Heavy grind-core videos, along with satanic groups Godflesh and Napalm Death! Ik geloof dat ze Vengeance Rising bedoelen. En geweldig! Napalm Death satanisch Deze site heb ik tijden geleden ook al gevonden, het gebruik van uitroeptekens is abominabel... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ik heb hem al een tijdje in de bladwijzers staan. (<-FF rulez!) Als ik me wat depri voel ga ik die site even lezen en m'n dag is weer helemaal goed! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten