Taam 1 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Quote: Op vrijdag 16 maart 2007 23:19:04 schreef Pius_XII het volgende: Juist! Wij gaen ene vrijgezellige vrijgezellenbond oprichten! Mét t-shirts en polsbandjes uiteraard. ik meld me ook aan En dan ga ik met zo'n groen mandje boodschappen doen, dan weet iedereen dat ik single vrijgezellig ben Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Quote: Op vrijdag 16 maart 2007 23:47:09 schreef Taam het volgende: [...] ik meld me ook aan En dan ga ik met zo'n groen mandje boodschappen doen, dan weet iedereen dat ik single vrijgezellig ben Gezellie. Saempjes staen wij schterck Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 * WonderfulStar doet ook mee! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Quote: Op zaterdag 17 maart 2007 00:57:17 schreef WonderfulStar het volgende: * WonderfulStar doet ook mee! Komt erbij! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 jay! waar ken je die shirts krijgen Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 single zijn is leuk omdat je dan niet iemand hebt die rond je lijf gaat hangen of je kusjes wil geven en dat soort dingen. single zijn is leuk omdat je niemands "bezit" bent, je bent ook niet verplicht om iemand 1 keer per week ofzo te zien of dat soort dingen, je kan omgaan met wie je wil, niemand zal ooit jaloers zijn. single zijn is leuk omdat je vrij bent ben trouwens ook nog nooit verlieft geweest of aantrekking gevoeld dat ik iemand zou willen aanraken... kan ik me niet voorstellen eig Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Quote: Op vrijdag 16 maart 2007 23:19:04 schreef Pius_XII het volgende: Juist! Wij gaen ene vrijgezellige vrijgezellenbond oprichten! Mét t-shirts en polsbandjes uiteraard. Zo'n shirt met "Kiss me, I'm single"? Nee, single zijn is eigenlijk niet zó erg Na een relatie is het wel weer even wennen, kwestie van knop omzetten, kost even tijd maar dat moet je er voor over hebben ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Single zijn is meestal wel erg fijn maar kennen alle singels niet het gevoel dat je heel veel liefde weg wil geven? ik wel namelijk. een tijdje geleden miste ik het bankhangen met mijn ex zooo erg... maar dat zijn buien, hoor overigens zit ik vanaf nu ook in julie groepje! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 single zijn? zou niet meer weten hoe dat voelt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Quote: Op zaterdag 17 maart 2007 10:59:47 schreef Jipke het volgende: Single zijn is meestal wel erg fijn maar kennen alle singels niet het gevoel dat je heel veel liefde weg wil geven? ik wel namelijk. een tijdje geleden miste ik het bankhangen met mijn ex zooo erg... maar dat zijn buien, hoor overigens zit ik vanaf nu ook in julie groepje! Daarom is het ook handig wanneer je vrienden en familie hebt die je liefde kunt geven. En bankhangen is fijn inderdaad , maar ach, zo vreselijk mis ik dat ook weer niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Ik vind t helemaal niet leuk om single te zijn. Niet dat ik nu iemand nodig heb om gelukkig te zijn, maar het lijkt me zo geweldig om van iemand te houden die ook van mij houdt..op de romantische manier dan..zucht Link naar bericht Deel via andere websites
Maxized 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Quote: Op zaterdag 17 maart 2007 11:25:00 schreef Liset het volgende: Ik vind t helemaal niet leuk om single te zijn. Niet dat ik nu iemand nodig heb om gelukkig te zijn, maar het lijkt me zo geweldig om van iemand te houden die ook van mij houdt..op de romantischa manier dan..zucht Agree. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Quote: Op zaterdag 17 maart 2007 11:27:27 schreef Maxized het volgende: [...] Agree. Trouwen? Haha Link naar bericht Deel via andere websites
Maxized 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Quote: Op zaterdag 17 maart 2007 11:47:01 schreef Liset het volgende: [...] Trouwen? Haha Omdat je het zo lief vraagt Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 jeeej een nieuw credible-stel ik vind het aan de ene kant niet zo erg om single te zijn, maar aan de andere kant zou ik toch wel graag een relatie willen (maar dan met iemand die géén misbruik maakt van situaties enzo ) Maar ik zie wel wat/wie er op mijn pad komt (en ik ben nog maar 17, dus tijd genoeg ) Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 haahahaha ik vind het wel een goeje Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Het is wel zo, eigenlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Dutchie 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 ik heb eigenlijk heel lang geen zin gehad in verkering, nu ben ik gewoon neutraal, ik zie wel wat er gebeurd geen haast, en het is lekker goedkoop om single te zijn! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Single zijn heeft zo z'n voordelen. Het geeft je veel meer vrijheid. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Quote: Op zondag 18 maart 2007 00:02:23 schreef Gorthaur het volgende: Single zijn heeft zo z'n voordelen. Het geeft je veel meer vrijheid. Kom, dat kan beter dan zo'n cliché. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Quote: Op zaterdag 17 maart 2007 11:25:00 schreef Liset het volgende: Ik vind t helemaal niet leuk om single te zijn. Niet dat ik nu iemand nodig heb om gelukkig te zijn, maar het lijkt me zo geweldig om van iemand te houden die ook van mij houdt..op de romantische manier dan..zucht Hee, niet uit de toon vallen hier he? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Quote: Op zondag 18 maart 2007 00:07:10 schreef Pius_XII het volgende: [...] Kom, dat kan beter dan zo'n cliché. Ik citeer niemand hoor. Als het een cliché is, getuigd jet iig van een breed draagvlak. Maaruh, zo zie ik het werkelijk. Ik ben erg gesteld op mijn eigen vrijheid, dat ik dingen kan indelen zoals ik zelf wil. En nog veel belangrijker, dat ik mezelf kan zijn. Gelukkig 'schijnen' er wel vrouwen te zijn waarbij je dat kunt. Maar helaas zijn er voldoende voorbeelden waar ik het maar benauwd van kan krijgen. Misschien heb ik ook wel bindingsangst. Ook deels omdat ik een relatie serieus opvat en er iets op lange termijn in zie. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2007 Quote: Op zondag 18 maart 2007 00:10:05 schreef Pius_XII het volgende: [...] Hee, niet uit de toon vallen hier he? Dat is mijn specialiteit En tsja..gewoon de waarheid Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2007 Stiekem ben ik het wel met Liset eens hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten