Joëlle 0 Geplaatst 10 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2008 *danst met WonderfulStar mee* Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Bemoediging en een dikke pluim voor Dwarrel. Omdat ze ondanks dat ze zelf door een hele moeilijke periode gaat altijd klaar staat voor anderen. Meis, je bent top! Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2008 maar weer eentje voor credible We zijn weer online en van die rotzooi is niets meer te zien Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2008 1 voor credible inderdaad, ik heb de 'lol' weer eens gemist maar zo te zien is het goed opgelost ^^ en 1 voor annia, ik wens je veel sterkte en kracht te komende tijd, en zeker voor de rest van deze dag. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2008 echt geen lol hoor, ik ben er misselijk van en ik heb maar 1 post opgeruimd Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2008 ik zag net nog zo'n post.. heb topicreport gedaan. gétver! Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2008 Quote: Op woensdag 19 maart 2008 18:14:07 schreef WonderfulStar het volgende: ik zag net nog zo'n post.. heb topicreport gedaan. gétver! ik ook, het was echt te walgelijk voor woorden en ik heb maar een paar van die "foto's" gezien, niet eens zo'n hele post gelukkig Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2008 Nog een flinke bemoedinging voor dwarrel omdat ze een hele moeilijke periode tegemoet gaat. ik denk aan je. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2008 dank je wel mooie lieve ster Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Een flinke bemoediging voor Wonderfulstar omdat ze altijd aan andere denkt en het zelf ook een beetje moeilijk heeft. Meis je bent een schat en verdient dit en dit Link naar bericht Deel via andere websites
I.love.Jesus 0 Geplaatst 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2008 Quote: Op woensdag 26 maart 2008 17:08:25 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: Een flinke bemoediging voor Wonderfulstar omdat ze altijd aan andere denkt en het zelf ook een beetje moeilijk heeft. Meis je bent een schat en verdient dit en dit x2 Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2008 bedankt.. ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.. vind het in ieder geval heel lief Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Voor Frique, voor Wonderfulstar en alle andere mensen die dit lezen en ook wel een beetje hoop kunnen gebruiken Third Day - Tunnel Well I won't pretend to know what you're thinking And I can't begin to know what you're going through And I won't deny the pain that you're feeling But I'm gonna try and give a little hope to you Just remember what I told you There's so much you're living for There's a light at the end of this tunnel There's a light at the end of this tunnel for you For you There's a light at the end of this tunnel Shining bright at the end of this tunnel for you For you So keep holding on You got your disappointments and sorrows You ought to share the weight of that load with me Then you will find that the light of tomorrow Well it brings new life for your eyes to see So remember what i told you There's so much your living for There's a light at the end of this tunnel There's a light at the end of this tunnel for you For you There's a light at the end of this tunnel Shining bright at the end of this tunnel for you For you So keep holding on Keep holding on So remember what i told you There's so much you're living for There's a light at the end of this tunnel There's a light at the end of this tunnel for you For you yeah There's a light at the end of this tunnel Shining bright at the end of this tunnel for you For you yeah There's a light at the end of this tunnel ooh For you, for you yeah Shining bright at the end of this tunnel For you, for you So keep holding on Keep holding on Keep holding on now You got your disappointments and sorrows I'm gonna try and give a little hope to you Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 ...stilte... dankjewel... Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 20 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Een bemoediging voor Thomas: In mijn denken kan ik soms niet meer stilleggen, mijn God. De onrust overspoeld me, ik zie zoveel gebeuren in de wereld, bij mensen rondom mij. Ik ben geraakt door zoveel ingewikkelde ontevredenheid en het lawaai om niets te hoeven horen. Gij, mijn God, weet hoezeer ik probeer te zien en te luisteren, te geven en te beschermen. Geeft Gij een duwtje aan mijn onrust? Bron: een deur naar God De volgende vond ik erg mooi, wie weet is er iemand die er iets aan heeft! In de rust van de avond merk ik dat ik mijn leven niet gesorteerd krijg op de juiste rails, er zijn zoveel wissels. De lichten gaan van groen naar rood. Bij oranje houd ik halt. Ik wil terug, zo eenvoudigweg bij U komen aanleunen, weg die rails en lichten die wissels en het wachten. Ik wil gewoon even bijtanken en voelen hoe onversneden U liefde is en hoe juist het is wat Gij met mij bereiken wil. Bron: een deur naar God Voor mensen die "moe" zijn: God, geef ons verlossing. Verlos ons van dat deel dat vermoeid is. Maak dat deel van ons dat slaapt weer wakker. God, maak ons wakker in onszelf. Amen Bron: Als ik met je praat Ook wil ik de crew apart bemoedigen, dat we niet alleen zijn in de dingen die we doen! Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2008 Succes met opruimen crew! Gelukkig zijn jullie er al bij! Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2008 succes verder Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2008 een dikke bemoediging voor Nynthe. Ze staat altijd voor iedereen klaar en heeft het nu zelf heel moeilijk. Meis, ik wens je al het moois wat er maar bestaat. Als er een manier was waarop ik het je ook daadwerkelijk kon geven had ik dat al lang gedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2008 Een stevige opsteker voor user heart. Nog maar net nieuw, maar nu al zo betrokken in diverse topics met goede inhoudelijke posts! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Even een bemoediging voor Think: Ik sta op het punt om op vakantie te gaan, en ik heb afgelopen week ook niet echt genoeg gelegenheid gehad om eens uitgebreid op je vragen in te gaan, maar wat ik wél gezien heb, is dat je, ondanks dat het orthodox-Christendom je soms regelrecht tegen de borst lijkt te stuiten (heel herkenbaar trouwens), je toch ontzettend je best doet om het gesprek gaande te houden en jezelf open te stellen naar de ander, terwijl je soms echt letterlijk kan zien dat het je moeite kost. Daar bovenop durf je ook geregeld je kwetsbare kanten te laten zien in je antwoorden en probeer je ook erg conscentieus te zijn in je antwoorden, door o.a. bij te houden wie je nog moet antwoorden en aan te geven als je ergens geen tijd voor hebt. Al met al bewonderenswaardig en in dat opzicht heb je ergens ook wel een voorbeeldfunctie denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Een roosje als opsteker voor iedereen die nu in de examenstress zit. Ik heb vertrouwen in jullie . Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2008 bemoediginkje voor glenn en de rest die helpt succes met alles weer vanouds te maken Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 dikke bemoediging voor nynthe. meis, je hebt het zó moeilijk.. ik wou dat ik wat voor je kon doen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2008 Quote: Op zondag 25 mei 2008 13:38:41 schreef WonderfulStar het volgende: dikke bemoediging voor nynthe. meis, je hebt het zó moeilijk.. ik wou dat ik wat voor je kon doen.. dikke vette co-sign! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten