Mister_L 0 Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Quote: Op donderdag 28 augustus 2008 21:31:53 schreef Rudibu het volgende: Naam: Nina Kinert Style: geweldig relaxte luisterliedjes om bij in slaap te vallen of in een lekker warm bad te zitten met een boeiend boek en een goede borrel Beetje als: Masha Qurella maar dan heel anders Luister: link Ken het idd al een tijdje, lekker om te luisteren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Naam: Milow Style: (Belgische) Singer/songwriter, veel acoustische nummers. Erg lekker om te luisteren. Beetje als: Ozark Henry, Novastar, zoiets.. ook wel wat John Mayer-achtigs, maar toch ook weer niet helemaal Bekend van: 'You don't know' en 'Ayo Technoligy' Luister: link Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Naam: Solefald. Stijl/genre: metal, black metal, progressive, experimenteel. Beetje als: Weet ik niet, misschien een beetje als Borknagar. Verantwoord: Gelukkig bij mijn weten niet zo belachelijk met Satan dwepend als bijvoorbeeld Immortal e.d., maar wel fijne metal. Tekstueel meer gericht op de natuur, de voorvaderen, et cetera. Misschien niet voor iedereen geschikt, maar ik zou niet weten waarom niet. Bekend van: Niet bekend bij het grote publiek. Luister: link @ Mister_L: Milow is best leuk ja. Al vind ik dat hij de vergelijking met Ozark Henry niet aankan. Samengevoegd: Naam: TV On The Radio. Stijl/genre: Experimentele rock, rap, et cetera. Beetje als: Vrij uniek. Verantwoord: Ja. Bekend van: Een van de betere albums van 2008 (ik hoop dat hij in diverse jaarlijstjes van popjournalisten en andere nitwits hoog gaat eindigen). Luister: link Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Quote: Op zondag 30 november 2008 09:23:12 schreef Kurt het volgende: @ Mister_L: Milow is best leuk ja. Al vind ik dat hij de vergelijking met Ozark Henry niet aankan. In de zin van dat je Ozark Henry beter vindt? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Ozark Henry lijkt me ook gewoon wat experimenteler, zeker in z'n vroegere fase, was ook gewoon veel meer triphop met soms een aardig donker kantje dan dat leuke maar ietwat brave straightforward singersongwritergedoe van Milow. (Niet dat ik Milow niet goed vind hoor.) Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst 1 december 2008 Gelukkig is schrol al Ik ben gewoon iets meer Milow-fan. Klinkt net iets lekkerder (Niet dat ik Ozark Henry niet goed vind hoor) Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst 1 december 2008 Naam: Mike Oldfield Style: Alles , rock, folk, instrumentaal, wereldmuziek, klassiek, doorelkaar geklutst Bekend van: Moonlight Shadow, Tubular Bells Luister: link of beter Christelijk (dus of de band/artiest uit christenen bestaat): onbekend Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst 1 december 2008 Quote: Op maandag 01 december 2008 09:36:00 schreef Dubito het volgende: Naam: Mike Oldfield Style: Alles , rock, folk, instrumentaal, wereldmuziek, klassiek, doorelkaar geklutst Bekend van: Moonlight Shadow, Tubular Bells Luister: link of beter Christelijk (dus of de band/artiest uit christenen bestaat): onbekend Tubular bells Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Naam: Last Shadow Puppets Style: Indie Rock, Baroque pop Bekend van: The age of the understatement, My mistakes were made for you Luister: Bijzonder?: Beetje wel. Het begon als soort van hobbybandje/bijprojectje van Alex Turner (zanger Arctic Monkeys) en Miles Kane (zanger van The Rascals). Uiteindelijk dus toch besloten om nummers uit te brengen, omdat het zo goed ontvangen werd. En natuurlijk zwaar terecht, maar das mijn mening Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Spinvis!! Joepie! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Naam: A Ninja Slob Drew Me Style: Ambient, instrumentaal, experimenteel, psychedelisch? Klinkt als: Een kruising van Hidria Spacefolk, Ozric Tentacles, met wat spacende electronica en een 8-string bass. Bijzonder: Ja best wel eigenlijk, ik vind het puur genieten Myspace van A Ninja Slob Drew Me Op last.fm zijn ook tracks te luisteren Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Vooral het nummer 'Withering Trash Receptacle' is het luisteren waard (staat op myspace) Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 The Last Shadow Puppets, leuk! Maar ja, een van die heren van Arctic Monkeys doet mee - en dat blijft, ondanks de wat puberale teksten, ook een erg goede band. Een herontdekking van mijn kant - ik ken de band al lang, maar heb er lang niet naar geluisterd. Ze hebben dit jaar een nieuw album uitgebracht waardoor mijn aandacht weer getrokken werd, en waardoor ik ook ouder werk weer ben gaan luisteren. Naam: The Walkmen Stijl: indie rock, soms aardig experimenteel, gewéldige zanger (en dan bedoel ik écht erg goed). Klinkt als: indie rock, soms een beetje bombastisch, soms ingetogen. Bijzonder: Fantastisch, ik genieg écht enorm van de zanger. Klik hier voor de MySpace Klik hier voor een concert van The Walkmen in Paradiso Luister vooral naar het nummer 'The Rat'. Geweldig! Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 De Jeugd van Tegenwoordig ben ik eens gaan luisteren, is ook wel lachen. Goh, de rest van Nederland is daar al tijden achter, TBM komt er weer eens achteraan sloffen (kende tot nu verkort alleen de singles). Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 En volgens mij de clip van 'The Rat': link Samengevoegd: Ik ken de band al een hele tijd, maar ik heb er hier nog niet echt over gesproken, bij mijn weten. Naam: Get Well Soon Stijl: Indie rock in de meest dramatische en theatrale vorm. Klinkt als: Een beetje Arcade Fire, een beetje Of Montreal, een beetje Islands... Gaaf hoor! Bijzonder: Gevarieerde muziek, de debuutplaat (Rest Now! Weary Head, You Will Get Well Soon) en de onlangs verschenen ep Songs Against The Glaciation zijn zeer de moeite waard. Christelijk: Ik heb niet heel veel met christelijke muziek, dus nee. MySpace: link Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Syntax! Ik zat Bones te kijken en in één van de afleveringen kwam een stukje van dit nummer link voorbij. Vind het erg fijn klinken Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2009 Jack Johnson Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2009 Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2009 Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Helemaal verslingerd aan Sia Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ik luister de laatste tijd weer veel metal als Dark Transquility, Opeth en Nile Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Quote: Op dinsdag 31 maart 2009 21:24:19 schreef BookerT het volgende: Ik luister de laatste tijd weer veel metal als Dark Transquility, Opeth en Nile Mooi hè? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Black trek ik overigens echt niet, al is Immortal wel grappig. Maar bevind me momenteel meer in de melodeath, technical death en powermetal hoek. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten