Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:
Op zondag 16 april 2006 23:19:46 schreef Tom het volgende:

[...]Letterlijk en figuurlijk.
rofl.gif

Hier wil ik graag even meelachen rofl.gif

Op zich is het niet verkeerd om grenzen te stellen maar om je erg rechts op te stellen en dit 'recht door zee' te noemen vind ik toch eng.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dankzij haar zit een meisje bij ons uit de kerk die al 6 jaar hier in Nederland woonde, leefde en werkte nu in een voor haar traumatische omgeving waar ze niks en niemand meer heeft, zonder huis, zonder indentiteitsbewijs, zonder werk, zonder toekomst...

Tegen haar zou ik willen zeggen: What would Jesus do? Maar het kan d'r waarschijnlijk geen bal interesseren...

Link naar bericht
Deel via andere websites

k bedoelde daarmee dat het een klootzak was met zijn iedeeen maaja daar ga k verder niet op in k denk dat iedreen wel weet wat k bedoel met iedeeen

Admod note: 'krachtermen' zijn niet de bedoeling, die bevorderen zeker de sfeer niet op credible.nl! Tevens, als je er toch niet op in gaat kun je dit ook beter voor je houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 17 april 2006 22:07:04 schreef kasper het volgende:

k bedoelde daarmee dat het een klootzak was met zijn iedeeen maaja daar ga k verder niet op in k denk dat iedreen wel weet wat k bedoel met iedeeen

nah nee niet echt, want zelf was ik het met een groot gedeelte van zijn ideeen helemaal eens... niet alles maar goed je kan het nooit met iemand helemaal eens zijn...

Buiten dat wil ik je er toch op wijze dat we hier op een iets andere toon onze mening geven ipv. beledigende kreten over het forum te gooien...

Quote:
Op maandag 17 april 2006 21:51:48 schreef Tom het volgende:

Wat is een figuurlijke homo?

jij ook gelijk antwoord op je vraag een klootzak dusverbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Kasper: Bij deze wil ik je vriendelijk, doch dringend verzoeken je post gedrag aan te passen.

Het woord 'klootzak' wordt niet gewaardeerd en dit zal opgenomen worden in je archief. Als je geen tijd hebt om dingen uit te leggen, dan adviseer ik je NIET te posten, want kreten die je nu plaatst zonder onderbouwing zijn zeker niet de bedoeling.

Verder verwacht ik dat je in de toekomst meer respect op brengt, je hoeft het niet met iemand eens te zijn, maar je kan dit wel anders formuleren!

Diana

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 16 april 2006 18:30:05 schreef Laverna het volgende:

Ik vind haar niet goed in haar werk. Van mij mag ze aftreden.

Taida had gewoon moeten blijven.

Waarom had die Taida dan moeten blijven. Ze is teruggekomen via een toeristenvisum om zich pernament te settelen in Nederland en zo werkt het eenmaal niet.

Quote:
Homosekuele of mensen met een andere geloofsovertuiging worden nog in veel landen vermoord. Schandalig maar waar. Dus ook die mensen niet uizetten.

Kan ik mee eens zijn ...

Quote:
Enne de mensen die wel mogen blijven, maar al een paar keer een (zware) misdaad (vaker dan 1 keer) hebben gepleegd, ook terug sturen.

En wat nou als deze mensen in hun land van herkomst in hetzelfde schuitje zitten als je hierboven beschreef?

Quote:
Kwestie Kalou: Ben er dubbel in. Ben zelf een Feyenoorder, dus zou het erg leuk vinden als hij in het Nederlands elftal komt. Maar aan de andere kant is het ook niet fair tegen over andere mensen.

Kalou moet geen Nederlands paspoort krijgen. Hoe eerder hij dat paspoort heeft, hoe eerder hij in Engeland, Spanje of Italië voetbalt. Laat hem maar lekker bij Ivoorkust spelen. (Of bij Duitsland puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zucht. Dit bewijst maar weer waarom de media zich ver dient te houden van zaken als Taida. Taida is inderdaad op weinig legale wijze naar Nederland gekomen, maar de juridische gang van zaken en met name de inmenming van de minister hebben de duidelijkheid van de zaak weinig goed gedaan.

Ik moet dus aannemen dat mensen die hier vol bombarie roepen dat Taida maar z.s.m terugmoet omdat ze zich niet aan de regels heeft gehouden minstens al 4 jaar afgestudeerd advocaat en expert immigratie-recht zijn of vinden dat ook Verdonk terug naar weetikveelwaar moet. Ook zij heeft zich meerdere malen niet aan de regels gehouden, iets waar 21 april het 2e deel van de beroepsprodecure bij de rechter wordt voortgezet.

Deze zaak is - juridisch - veel en veel te complex voor Telegraaf-meningen. Ook de tekst op Wikipedia is niet bijzonder volledig, dus waar jullie je oordeel op baseren is me eigenlijk een raadsel. Deze discussie is zo ontzettend zinloos dat ik me afvraag of hij niet gesloten kan worden. ( het deel over Taida dan ).

Laten we maar fijn wachten op de uitspraak van de rechter.

Wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Taida_Pasi%C4%87

Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/binnenland/article276099.ece/Rechter_kritisch_over_behandeling_Taiuml_da

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelf heb ik meegemaakt in mijn omgeving dat een jongen uit me klas misschien terug moest naar z`n geboorteland omdat ze te laat waren geweest met aanvragen van verblijfsvergunning ofzo,, zaak is nog steeds lopende,, zeer spannend.

Maar waar het nu om draait, vaak geeft de media een verkeerde draai aan het hele proces, als je je gaat verdiepen kom je veel meer te weten over een bepaald persoon.

Ook zoals die jongen uit me klas, ken hem nu bijna 4 jaar,, zie hem nu heel anders als eerst,, veel andere kijk gekregen van hem,, aardige vent,, smile.gif

Denk toch dat de media meer moet uitkijken met wat ze doen. Bepaalde dingen die ze uitzenden over een bepaald persoon die terug moet naar haar/zijn eigen land,, moeten ze goed over nadenken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Nee maar die zijn niet:

1. Bekend

2. Hebben geen grote bek

3. Worden niet bedreigd

4. Hebben geen belangrijke functie in Nederland

-----------------------------------------------

Allemaal geen goede bezwaren tegen het uitzetten van mevrouw Hirsi Ali; als elke asielzoeker die liegt uitgezet wordt moet Hirsi Ali ook. Wie liegt hoort niet in de 2e kamer (dus moet Verdonk ook opknarren).

Maar ik vind het een trieste zaak, niet om Hirsi Ali maar om het geheel van die idote uitzettingen op deze manier.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verdonk liegt niet. Als jij nu eens grond zou geven voor je mening.

Ayaan Hirsi Maga (wat het ook is) heeft gelogen. Ze had het nooit moeten doen. Wat mij betreft had ze de wereld gered, zij liegt, als ze over haar ID liegt, waarover dan wel niet meer? Al die jaren van liegen, dat is gewoon onwerkelijk. Wij als christenen mógen dit niet eens steunen. Dat is tegen Gods Woord ingaan.

Ps. Heb je dat hoofd van Verdonk gezien, die arme vrouw was helemaal kapot...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Wie liegt hoort niet in de 2e kamer.

Daar ben ik het helemaal mee eens! Ze hebben een voorbeeld functie en liegen en bedriegen alles bij elkaar. Dan heb ik het over alle leden van de eerste en tweede kamer.

Volgens mij hou je in de politiek als eerlijk mens geen maand stand, er worden allemaal smerige spelletjes gespeeld.

Het is al lang niet meer zo dat mensen daar als volksvertegenwoordiger zitten, het gaat ze alleen maar om de goed betaalde zetel. En als ze daar voor het volk moeten voorliegen doen ze dat gewoon. (Hiermee bedoel ik de meerderheid er zitten natuurlijk vast ook wel goede mensen tussen)

En al met al is het natuurlijk een trieste zaak. Heel vreemd dat iemand in de tweede kamer kan komen terwijl ze waarschijnlijk geen eens Nederlander is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Verdonk liegt niet. Als jij nu eens grond zou geven voor je mening.

Ze heeft zich anders wel drie keer moeten verantwoorden voor het kabinet omdat ze stelselmatig feiten had verzwegen; bijvoorbeeld over de Syrische geheime dienst.

Quote:
Ayaan Hirsi Maga (wat het ook is) heeft gelogen. Ze had het nooit moeten doen. Wat mij betreft had ze de wereld gered, zij liegt, als ze over haar ID liegt, waarover dan wel niet meer? Al die jaren van liegen, dat is gewoon onwerkelijk. Wij als christenen mógen dit niet eens steunen. Dat is tegen Gods Woord ingaan.

Dat klopt, ik steun het ook niet. Ayaan heeft gelogen dus kan ze daarvoor uitgewezen worden en heeft ze nu misschien onterrecht een Nederlandse indentiteit. Ik vind het Nederlandse asielbeleid overigens ook niet bepaald christelijk.

Quote:
Ps. Heb je dat hoofd van Verdonk gezien, die arme vrouw was helemaal kapot...

Het arme kind mondhouden.gif er was een echte liberaal met echte tranen, niet die krokodillentranen van Verdonk en de rest.. en die tranen waren van Hirsi Ali.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid