Testor_X 0 Geplaatst 21 december 2005 Rapport Share Geplaatst 21 december 2005 Quote: Op maandag 05 december 2005 16:17:05 schreef ArjenV het volgende: [...] Eeh.. er is een verschil tussen normale tekenfilms en anime. Ik geloof niet dat Alfred Jodokus Kwak in Japan gemaakt is. Een serie die wel onder anime viel, en ook hier te zien was, is bijvoorbeeld Samurai Pizza Cats (Kyatto Ninden Teyande - Æ’LÆ’Æ’Æ’b“}â€E“`‚Ä‚â‚ñ‚Å‚¦ ) . Overigens zag ik gisteren op TMF (ja, die slechte muziekzender) iets wat me wel verbaasde - echte Japanese anime, gewoon in het Japans, met Nederlandse ondertiteling. Was Cowboy Bebop (Æ’JÆ’EÆ’{Â[Æ’CÆ’rÆ’oÆ’bÆ’v ) . Best grappig. Blijkbaar weet je nog niet genoeg over Anime, Alfred Jodokus Kwak is geproduceerd in Japan. Net zoals Heidi, Mevrouw Theelepeltje, Mowgli ( niet die van disney ) en Tovernaar van Oz etc. Zoek het maar op, Alleen is Alfred speciaal voor Nederland gemaakt, yay voor NL zeg maar. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 En wat dacht je van Canndy Candy? Dat was ook zo'n stijl, dacht ik(ik had er vroeger een dekbedovertrek van, dus ik weet dat nog wel zo ongever). Ik heb nu dat boek, Manga Tekenen de basistechenieken, en dat vinnik wel cool. Ik ben nu druk bezig dat boek door te werken, en het is een heel goed boek voor beginners. Nu nog naar inspiratie zoeken . Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 25 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Zijn goede boeken ja, ook erg goedkoop. Ikzelf heb die, en een boek over personages, en eentje over gevechtsscénes. Had voor m'n vriendin ook een keer een manga-boek gekocht, dat helemaal in kleur was. Spijtig dat ik 'm zelf niet heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Anime en Manga tekenfilms/ strips voor volwassenen als je het mij vraagt Niet mijn ding in ieder geval. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Voor mijn verjaardag heb ik van Beautiful Emptiness twee boekjes van Chobits gekregen, nu wil ik deel 3 ook hebben, want deel 1 en 2 zijn meteen uit gegaan Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 25 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Mm, ik dacht dat alleen deel 1 vertaald was. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 ik heb ze beiden in het Engels Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 25 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Mijn vriendin heeft deel 1. Heb zelf alleen Trigun als manga Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Waar kan je die boekjes kopen dan? In speciale boekwinkel of alleen op internet? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Je kan ze kopen in stripboekenwinkels. Maar niet zomaar elke manga soort kom je daar tegen, andere dingen kun je namelijk neit vinden in winkels en zijn alleen maar via internet te vinden (althans, dat is mijn ervaring) Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 26 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Quote: Op maandag 26 december 2005 13:56:15 schreef Anne13 het volgende: Waar kan je die boekjes kopen dan? In speciale boekwinkel of alleen op internet? Ik heb die van mij in London gekocht Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Quote: Op zondag 27 november 2005 15:28:35 schreef *nath* het volgende: Ik ga een schilderijtje maken met een manga-oog. Ik hou van manga-ogen, ik teken ze ook echt overal op. dit is hem geworden, neit zo goed gelukt, helaas Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 oooe nice!! hm..dat ken ik jah, ik teken vooral mn schriften helemaal vol (met onder andere ook ogen jah ) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 voor meer manga-creaties van mij : http://forum.credible.nl/topic.php?id=3831&singlepost=316841 Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Quote: Op maandag 26 december 2005 18:55:26 schreef Amaterasu het volgende: oooe nice!! hm..dat ken ik jah, ik teken vooral mn schriften helemaal vol (met onder andere ook ogen jah ) glad you like it Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 misschien moek ook maar ns wat tekeninge gaan poste Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 * Anne13 likes them ! Ik kan echt niet tekenen. Helaas... Ik heb weleens Inuyasha getekent, zonder te weten dat het Inuyasha was, maar toch. Mijn eerste Manga-tekening was dat. Quote: Op maandag 26 december 2005 15:29:36 schreef *nath* het volgende: Je kan ze kopen in stripboekenwinkels. Maar niet zomaar elke manga soort kom je daar tegen, andere dingen kun je namelijk neit vinden in winkels en zijn alleen maar via internet te vinden (althans, dat is mijn ervaring) Dankje. Er zit er een vlakbij mijn school, dus na de vakantie ga k wel ff kijken... Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 oooe inuyasha...was deze wel gelukt? Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Ja, deze wel. In elk geval, beter dan alle anderen. Ik scan hem wel een keertje. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2006 Is er iemand die Loveless heeft gezien? * Anne13 aanbid Loveless Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 9 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2006 Ik heb al heel wat serie's achter de rug en ben momenteel met Chrno Crusade bezig. Waarbij je toch wel een redelijke Bijbel kennis moet hebben om het niet verkeerd op te vatten, ivm de vaak foute kijk op het Christendom. Edit: Twee linkjes die erg handig zijn Parent's Guide (voor verschillende anime's) en ChristianAnime Reviews. Ik weet dat er meer zijn maar deze 2 check ik vooral. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 9 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2006 Ik ben voornamelijk verzot op Neon Genesis Evangelion, al kan ik me voorstellen dat sommige fanatieke christenen zich storen aan de vele bijbelse verwijzingen. Verder natuurlijk Akira en Ghost in the Shell. Heb nog wel wat films/series gezien maar die vielen voor driekwart in de categorie vette actie, nada inhoud dus dat blijft niet hangen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2006 Oke Chrno Crusade is compleet Bijna een traantje bij de laatste episode Mooi maar toch stoorde ik me wel aan het negatieve beeld van "God". Volgende op de lijst is Witch Hunter Robin Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Jeeee! Ik heb het anime/manga forum gevonden en ik kom het even omhoog schoppen! Een vriendin van me is namelijk onwijs verslaafd en heeft mij fan gemaakt van Naruto. Ik ga nu even lezen wat hier zoal staat. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Een serie die wel onder anime viel, en ook hier te zien was, is bijvoorbeeld Samurai Pizza Cats (Kyatto Ninden Teyande - ã‚ャッ党å¿ä¼ã¦ã‚„ã‚“ã§ãˆ ). Samurai Pizza Cats!! Ik ben eigenlijk wel weer eens op zoek naar een echt goede animé-serie. Naruto ben ik na zo'n 100 afleveringen een beetje zat. Anyone? @Michiel: je hebt allerhande soorten manga (animé weet ik niet) in Japan, voor elke denkbare doelgroep of leeftijd. @Hinata: als je nog wat zoekt: Avatar is op zich ook lekker makkelijk, maar heeft ipp nog minder diepgang dan Naruto. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten