Raido 0 Geplaatst 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2006 Hallelujah is inderdaad een Hebreeuwse term, de naam van God komt er zelfs in voor (Jah), en dat is ook echt de enige reden waarom ik het nummer afkeur. Hallelujah heeft nu overigens wel een andere betekenis gekregen Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2006 Quote: Op maandag 22 mei 2006 19:06:55 schreef Raido het volgende: Maar... wat is erger, een stelletje gedrochten die fantasy brullen, rammelen en raggen of een paar malloten die 'sexisforeveryone' zingen? Dat verschil is inderdaad niet zo groot. Quote: Op maandag 22 mei 2006 19:29:18 schreef living stone het volgende: Dus je zegt hiermee dat lordi een leugenaar is ? Zelf beweerd hij dat hij niets maar dan ook niets met het stanisme te maken heeft... hoe is het dan mogenlijk om toch het oordeel te geven dat het niet neutraal verzonnen is... Ik beweer helemaal nergens dat Lordi een satanist is. Ik zeg alleen dat zijn inspiratie mijns inziens van de verkeerde kant komt, en daar hoef je geen satanist voor te zijn. En over of Lordi een leugenaar is kan ik niet zoveel zeggen. Ik vind iig de muziek die hij maakt niet koosjer. Quote: hallelujah is een normaal woord wat niet direct aan de bijbel gelinkt hoeft te worden... Toch is de Bijbel voor zover ik weet de enige bekende bron voor dat woord, en staat het over de hele wereld bekend als een typisch christelijk en hooguit Joods woord. Mohammed is ook een 'gewone' naam, maar toch weet iedereen wie je bedoelt als het over de spotprenten van Mohammed gaat. En datzelfde geldt nog in sterkere mate voor hallelujah. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2006 jammer dat lordi zo "fout" is, ik vind ze eigelijk wel goed (misschien ook vanwege t feit dat t gewoon anders is?) Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Ik vind Lordi echt compleet drama. Dat zo'n groep het Eurovisiesongfestival kan winnen is echt te gek voor woorden. Waar gaat dit heen? Ik vind het echt triest waar het songfestival heengaat.. nooit meer songfestival voor Mister_L Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Maar was het niet gewoon: de gekste, raarste en bizarste van alle zaadmuziek? Wat muzikaal gezien staat Lordi bij mij hoger in het vaandel dan Treble of een stelletje Oostrussische Piratenzangers Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 bij mij niet echt hoor.. ik kon hun muziek dus echt niet aanhoren.. dan nog liever treble.. maar eerlijk is eerlijk: ze waren idd de gekste, raarste en bizarste van alle zaadmuziek Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Ik vind het redelijk schandalig dat een dergelijke act het SF kan winnen. Desondanks vond ik het wel een erg leuk nummer Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Quote: Op dinsdag 23 mei 2006 09:30:10 schreef JoostG het volgende: Ik vind het redelijk schandalig dat een dergelijke act het SF kan winnen. Desondanks vond ik het wel een erg leuk nummer Science Fiction Festival? Het is natuurlijk dat ik wel graag hard rock luister, en ja zonder hun act zegmaar zou ik ze ook leuk gevonden hebben (ik luister ze denk ik al een dik jaar ) Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Quote: Op dinsdag 23 mei 2006 09:28:51 schreef Mister_L het volgende: dan nog liever treble.. ik zou het veel erger hebben gevonden als treble gewonnen had, dan had ik pas echt getwijfeld aan europa, denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 ik vind het wel mooi dat er eindelijk eens een land is die inziet dat trends als schaars geklede dame`s die op trommeltjes raggen, het niet goed doen bij het songfestival.. maar dat ze eindelijk eens een band nemen die anders zijn en er zo durfen uit te zien als hun willen.. ik denk dat er daarom ook veel mensen op Lordi gestemd hebben, omdat het een keer echt vernieuwend was.. Ik zelf ben wel benieuwd of er volgend jaar nu allemaal hardrock/metal bands staan in maffe pakjes of dat nederland denkt slim te zijn en een hiphopformatie als opgezwolle oid te sturen omdat we dan een keer winkans hebben.. Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Ik vind nog steeds dat Litouwen had moeten winnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Quote: Op dinsdag 23 mei 2006 14:49:34 schreef Helena het volgende: Ik vind nog steeds dat Litouwen had moeten winnen. Inderdaad; - geniale muziek - prachtige tekst - coole act - strakke pakken - vrolijkheid - zelfspot - ironie Heb gewoon nog nooit zoiets goeds gezien! * Eli treurt nog steeds een beetje, maar is wel blij dat Litouwen wel nog rond de vijfde plaats is geëindigd. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Quote: Op dinsdag 23 mei 2006 14:34:12 schreef badeend het volgende: Ik zelf ben wel benieuwd of er volgend jaar nu allemaal hardrock/metal bands staan in maffe pakjes of dat nederland denkt slim te zijn en een hiphopformatie als opgezwolle oid te sturen omdat we dan een keer winkans hebben.. Ik zou me kapot lachen als de volgende keer Slechtvalk voor Nederland op het podium zou staan. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Quote: Op dinsdag 23 mei 2006 18:04:42 schreef Gorthaur het volgende: [...] Ik zou me kapot lachen als de volgende keer Slechtvalk voor Nederland op het podium zou staan. Dat zou ik ook best wel grappig vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 hal·le·lu·ja (tw.) 1 looft den Heer [lofprijzing] => alleluja 2 uitroep van verbazing en verontwaardiging hal·le·lu·ja·stem·ming (de ~ (v.)) 1 zeer opgetogen stemming waarbij men geen oog meer heeft voor de werkelijkheid => euforie hal·le·lu·ja·te·nen (de ~ (mv.)) 1 [scherts.] jubeltenen hal·le·lu·ja·zus (de ~ (v.)) 1 [pej.] heilsoldate vandale.nl dat is duidelijk! Een lofprijzing aan de hardrock Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Jullie nemen dat liedje veel te serieus. Link naar bericht Deel via andere websites
Blenskje Wotskje 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Quote: Op dinsdag 23 mei 2006 18:04:42 schreef Gorthaur het volgende: [...] Ik zou me kapot lachen als de volgende keer Slechtvalk voor Nederland op het podium zou staan. Ik wil eigenlijk wel voor Nederland op het podium staan. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2006 Quote: Op dinsdag 23 mei 2006 18:25:00 schreef Blenskje Wotskje het volgende: [...] Ik wil eigenlijk wel voor Nederland op het podium staan. serieus? wat doe je dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2006 Preken Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2006 Quote: Op woensdag 24 mei 2006 10:50:37 schreef MarianneT het volgende: Preken In een engeltjes pak het nummer 'Devil is a Loser' coveren van Lordi Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2006 Nee joh... In een toga, en zwarte kousen Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2006 Quote: Op woensdag 24 mei 2006 10:53:39 schreef MarianneT het volgende: Nee joh... In een toga, en zwarte kousen Dat is te zwart.. dus gothic volgend jaar doet het Gergem-doom orkest gewoon mee Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2006 Wit befje En zwart is den kleur van den zonden. Dus daarmede schijnen de onze aan te tonen dat wij accepteren dat wij den zondigen mens zijn. Oke, ik geef het toe. Dit is slow-chat Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2006 Maar, wij zijn toch gewassen in het algenoegzame, onwederstandelijke en enig-reinigende bloed van onzen Heeren Jezus Christus, dus eigenlijk moeten we een rood pak aan hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2006 pf stel ik een serieuze vraag aan Blenskje Wotskje krijg ik een slowchattende moderator met een onzin pratende user als antwoord Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten