Spring naar bijdragen

De zus van Maria (welke niet bij name genoemd wordt); en die toch geen zus had …???

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei najjreb86:

Door die fases ben ik ook gegaan, eerst van christen naar esoterisch, toen van esoterisch naar spiritueel en toen van spiritueel naar agnost en apathisch.

... en toen naar trol. Iedereen die niet (meer) gelooft en zich toch geroepen voelt op een Christelijk forum onzin uit te kramen is een trol. Dus jij bent een trol. Je draagt hier niets bij en toch uit jij je zinloze mening. Dat is precies wat trollen doen. Dus je bent een trol. Maar dat overduidelijk.

Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, — ook wel flames genoemd in internetjargon — opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet.

Aristarkos

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn zorg zit niet alleen in de interpretatie van deze specifieke tekst, maar ook in de gevolgen die zo'n interpretatie heeft. Als Maria op basis van deze passage wordt gezien als de geestelijke moede

Maria staat voor mij niet boven de andere gelovigen in de zin dat zij een andere toegang tot God zou hebben. Ook zij is volledig afhankelijk van de genade die Christus aan het kruis heeft bewezen.

Volgens mij veronderstel je wat je wilt aantonen. Je stelt dat de kerk uit het Nieuwe Testament dezelfde is als de huidige Rooms-Katholieke Kerk, en gebruikt dat vervolgens als bewijs dat het huidige