Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Maar je hebt ècht een GF9200? Heb je product link voor me? Ik wil wel is weten hoeveel Unified Shader die kaart heeft vanwege die AA Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 11:53:39 schreef Dazed het volgende: zo ingewikkeld is dit nou ook nier Voor sommige users (die niet zijn gezegend met een technisch-gebrabbel-talent) wel Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 11:56:11 schreef Mister_L het volgende: [...] Voor sommige users (die niet zijn gezegend met een technisch-gebrabbel-talent) wel *Zucht* Ik leg het wel uit. 1280x1024 is de resolutie. Hoe hoger het resolutie, hoe zwaarder. Veel kaarten werken daardoor andersom. Hoe hoger de resolutie, hoe beter de kaart presteert. Lage resoluties dan weer minder. AA = Anti Aliasing. Anti Aliasing houd in dat er gladde randjes worden gemaakt. Vaak zie je gekartelde randjes als je AA uit hebt staan. Met AA is het een gladde lijn. dit vreet heel erg een je videokaart, en kost enorm veel rekenkracht. Tegenwoordig heb je AA in de volgende keuzes: 2x, 4x, 8x, 8xQ, 16x, 16xQ. volgens mij, weet ik niet zeker, is die Q voor dat het opnieuw berekend word, en dus betere kwaliteit geeft, maar is echt abnormaal enorm gruwelijk zwaar. Prestaties van AA worden bepaald door de Unified shaders. Kleine processortjes in je videokaart die bij mij op 1600MHz lopen. Ik heb er 112. Hoe meer je hebt, hoe beter. Uiteraard is het hier niet alleen van afhankelijk, aangezien ATI videokaarten ziek veel Unified Shaders hebben, maar over het algemeen niet meer presteren. Very high zijn alle details op maximale kwaliteit. dus dat houd in: Zie je veel details? zoals krabben, vissen in het water, vallende blaadjes van een boom, rook wolkjes als iemand praat en het is koud. En het beeld kwaliteit, en dat soort dingen. FPS = Frames Per Second of Frames Per Seconde. Een gemiddelde film die je in Nederland koopt heeft 25 FPS. Een game heeft gemiddeld 40+ FPS nodig om het goed te kunnen spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 dankjewel hoor... nerd Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Tss GGD Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Je kan ook prima spelen met minder dan 40 fps hoor. als ik alles op high heb staan is het 20 FPS Hah, sorry!!! ik heb een 9600 kaart Foutje! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Ik doe nooit wat met die dingen. Ik klik wat dingen in high en zoek een leuke resolutie uit en dan vind ik het wel weer best. Zeker als ik niet zoveel met een game doe... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 12:17:17 schreef Dazed het volgende: Je kan ook prima spelen met minder dan 40 fps hoor. als ik alles op high heb staan is het 20 FPS Hah, sorry!!! ik heb een 9600 kaart Foutje! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.. Weet je dat ik me kapot schrok Crysis speelt best op 20fps ja. Maar met veel games moet je echt 40+ hebben Samengevoegd: Quote: Op donderdag 02 juli 2009 12:21:08 schreef Olorin het volgende: Ik doe nooit wat met die dingen. Ik klik wat dingen in high en zoek een leuke resolutie uit en dan vind ik het wel weer best. Zeker als ik niet zoveel met een game doe... ik vind het altijd wel leuk als het er grafisch uit ziet Die 2e link, een paar posts boven je, dat ziet er toch prà chtig uit? Dat is toch leuk om daarin te spelen? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Edit: Deze link: link Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Jewel. Ik heb ook des tijds best lopen sleutelen met half-life 2 goed af te stellen (was nog met een oudere vidokaart ) Was trouwens nogal vervelend, omdat episode 1 en 2 weer andere settings nodig had. Ik wacht nog steeds op deel 3. Ik vind het een vet spel! Met WoW ben ik echt aan het knoeien geweest. Maar dat lag vooral aan de scherm resolutie, die mijn beeld vertekende. Oblivion ben ik mee wezen klooien. Fallout3 heb ik maar laten zitten... Veel automatisch laten doen. En Eve online draait gewoon in de settings die hij sinds het installeren had. Het hangt een beetje van de game af of ik er aan ga lopen sleutelen. Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 12:24:59 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.. Weet je dat ik me kapot schrok Hahaha, ja kan t me voorstellen, ik weet niet hoe ik er opkwam, ben de laatste tijd toch wel veel bezig geweest met grafische kaarten.. heb namelijk een laptop besteld maar ik kan trouwens niet zeggen dat ik er veel mee bezig ben hoor, zit meestal een beetje te stuntelen, en te kijken hoe hoog ik het kan opdraaien, en dan vindt ik het wel weer mooi geweest Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 12:32:19 schreef Olorin het volgende: Jewel. Ik heb ook des tijds best lopen sleutelen met half-life 2 goed af te stellen (was nog met een oudere vidokaart ) Was trouwens nogal vervelend, omdat episode 1 en 2 weer andere settings nodig had. Ik wacht nog steeds op deel 3. Ik vind het een vet spel! Met WoW ben ik echt aan het knoeien geweest. Maar dat lag vooral aan de scherm resolutie, die mijn beeld vertekende. Oblivion ben ik mee wezen klooien. Fallout3 heb ik maar laten zitten... Veel automatisch laten doen. En Eve online draait gewoon in de settings die hij sinds het installeren had. Het hangt een beetje van de game af of ik er aan ga lopen sleutelen. Aah okee. Bij mij kan standaard alles op very high. Behalve Crysis, GTA IV en Cryotasis. dus dat doe ik dan ook Wat voor videokaart heb je? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 12:36:54 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Aah okee. Bij mij kan standaard alles op very high. Behalve Crysis, GTA IV en Cryotasis. dus dat doe ik dan ook Wat voor videokaart heb je? Niet een hele dure, ben maar een eenvoudige arme student met een eenvoudig pc-tje. Een Nvidea GeForce 9 9400GT (1gb) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 12:41:34 schreef Olorin het volgende: [...] Niet een hele dure, ben maar een eenvoudige arme student met een eenvoudig pc-tje. Een Nvidea GeForce 9 9400GT (1gb) Ah okee. Wel leuk kaartje Dingen worden steeds goedkoper Quote: Nvidea Je hebt de geloofsbelijdenis van Nicea, en je hebt een gpu chipset fabrikant Nvidia Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 GTA Blijft een leuk spel ik vindt de grafics van de straten en zo toch wel en beetje tegenvallen, de autos zien er mooi uit, maar voor de rest is met maar mwah.. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 13:03:54 schreef Dazed het volgende: GTA Blijft een leuk spel [afbee lding] ik vindt de grafics van de straten en zo toch wel en beetje tegenvallen, de autos zien er mooi uit, maar voor de rest is met maar mwah.. Het is ook geen zwaar spel. Punt is dat het veel geheugen nodig heeft. Om full te spelen moet je 1800mb video geheugen hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Het is geen zwaar spel, maar heeft wel 1800MB () geheugen nodig.. dat is niet zwaar, dat is achterlijk ziek Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 13:59:42 schreef Harm-Jan het volgende: Het is geen zwaar spel, maar heeft wel 1800MB ( ) geheugen nodig.. dat is niet zwaar, dat is achterlijk ziek Ja, maar heeft niet ontzettend veel rekenkracht nodig nodig. Moet alleen gruwelijk veel opslaan in het geheugen. Da's iets anders dan Crysis. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Ik speelde tot enige tijd geleden nogal heel erg fanatiek Tribalwars (www.tribalwars.nl). Zelfs zoveel dat het gewoon ongezond veel tijd begon te vergen en ik er ook ziekelijk agressief van werd. Ik ben er radicaal mee gestopt. Ik moet ook geen spelletjes spelen want ik ka zo ontzettend NIET tegen mijn verlies... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 14:14:42 schreef Mr. Emilio het volgende: Ik speelde tot enige tijd geleden nogal heel erg fanatiek Tribalwars (www.tribalwars.nl). Zelfs zoveel dat het gewoon ongezond veel tijd begon te vergen en ik er ook ziekelijk agressief van werd. Ik ben er radicaal mee gestopt. Ik moet ook geen spelletjes spelen want ik ka zo ontzettend NIET tegen mijn verlies... x2 Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 AD Rondemaster / Telegraaf TourPoule Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Ik ook! De Tourpoule heb ik net weer aangepast, Dekker moest vervangen worden Wel een werk om het in te vullen zeg! Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Games als in videogames? The Elder Scrolls: Oblivion, Bioshock en Halo 3 voornamelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 15:33:53 schreef Mister_L het volgende: [...] x2 welk gedeelte? kun je ook niet tegen je verlies en/of speelde je ook TW? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Beide... Speelde TW en kon bij dat spel slecht tegen mn verlies Ik was best groot aan het worden (10dorpen ofzo) toen er opeens zo'n mega grootmacht met 100-en-zoveel dorpen wat dorpen voor een 'vriend' nodig had. dus ik mocht ze of geven en een paar houden, of al mn dorpen werden aangevallen Toen was de lol er een beetje af Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten