sjako 701 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Techmiljardair en toekomstig hoofdrolspeler in de Amerikaanse politiek Elon Musk heeft zijn naam op X veranderd in Kekius Maximus. Deze cryptische naam levert direct speculaties op over de precieze bedoeling. Bij mij ook. Kekius Maximus is een naam van een god. Het doet me denken 2Thes 2:3 Laat je door niemand misleiden, op geen enkele manier. Want voordat die dag komt, moet eerst nog de geloofsafval komen en moet de mens van wetteloosheid worden geopenbaard, de zoon van vernietiging. 4 Hij verzet zich en verheft zich boven elke zogenaamde god of elk voorwerp van aanbidding, waardoor hij in de tempel van God gaat zitten en zich in het openbaar als een god presenteert. Is Elon Musk de antichrist? Hij past wel in het plaatje. Hij werpt zich op als een god, heeft wereldmacht, heeft zelfs een eigen cryptomunt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Elon Musk is een zelfbewuste ironische provocateur en pragmaticus. Hij staat erom bekend zichzelf met een vleugje ironie te presenteren, zoals toen hij zichzelf "Technoking of Tesla" noemde. Hij heeft vaak laten zien dat hij zich bewust is van hoe hij wordt waargenomen en speelt daar soms op een speelse manier mee. Ik vind het humoristisch en kan er om lachen. Zijn humor speelt vaak met complexe ideeën en verwachtingen, wat ik duid als een teken van zijn scherpe intellect. Ik beschouw hem als futurist, en de insinuatie dat hij de antichrist zou zijn, als duivels. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 701 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst Ik vind hem wel degelijk verdacht. Hij bemoeit zich wereldwijd met de politiek, hij werpt zich op als redder van de mensheid door de mensheid multi planetair te maken. Nu neemt hij zelfs de naam aan van een god. Vind het verre van humoristisch. Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 16 minuten geleden zei sjako: Ik vind hem wel degelijk verdacht. Hij bemoeit zich wereldwijd met de politiek, hij werpt zich op als redder van de mensheid door de mensheid multi planetair te maken. Nu neemt hij zelfs de naam aan van een god. Vind het verre van humoristisch. De naam "Kekius Maximus" is gewoon een speelse en ironische variatie van de bekende uitdrukking "Kaiser Maximus" of andere vergelijkbare namen die een gevoel van overdrijving of zelfverklaarde grootheid uitdragen. Het kan ook een combinatie zijn van "Kek," een internetcultuurterm die vaak wordt geassocieerd met humor en memes, en "Maximus," wat "de grootste" betekent. Samen kan het een humoristische of ironische naam zijn die overdrijving en een zekere zelfbewustheid uitdrukt, wat goed past bij de stijl van figuren zoals Elon Musk. Het is waarschijnlijk niet een historische of traditionele naam, maar eerder iets dat is ontstaan binnen moderne internetgemeenschappen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 509 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 6 uur geleden zei sjako: Techmiljardair en toekomstig hoofdrolspeler in de Amerikaanse politiek Elon Musk heeft zijn naam op X veranderd in Kekius Maximus. Deze cryptische naam levert direct speculaties op over de precieze bedoeling. Bij mij ook. Kekius Maximus is een naam van een god. Het doet me denken 2Thes 2:3 Laat je door niemand misleiden, op geen enkele manier. Want voordat die dag komt, moet eerst nog de geloofsafval komen en moet de mens van wetteloosheid worden geopenbaard, de zoon van vernietiging. 4 Hij verzet zich en verheft zich boven elke zogenaamde god of elk voorwerp van aanbidding, waardoor hij in de tempel van God gaat zitten en zich in het openbaar als een god presenteert. Is Elon Musk de antichrist? Hij past wel in het plaatje. Hij werpt zich op als een god, heeft wereldmacht, heeft zelfs een eigen cryptomunt. M.i. is Elon Musk niet de antichrist. Hij is echter wel een narcist en een mafketel. En hij krijgt steeds meer invloed, wat ik wel een enge kant op vind gaan. Maar zie jij hem in 'de tempel van God' gaan zitten? Waar dan? En waar in de Bijbel staat dat de antichrist een eigen cryptomunt zal hebben? bewerkt door Monachos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 40 minuten geleden zei Monachos: Maar zie jij hem in 'de tempel van God' gaan zitten? Waar dan? https://kekdelft.nl/ : onder het genot van een kek kopje koffie zal hij daar de antichrist gaan uithangen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) Ik geloof dat Donald Trump de Antichrist is en Elon Musk de valse profeet. Dit geloof ik op basis van door mij waargenomen feiten op Telegramkanalen van Trump en zijn inner circles (waaronder Tucker Carlson, Robert F Kennedy en nog een paar Kennedy’s, Barron Trump (18 jaar jong en IQ 170)). Je kunt niet zelf die Telegramkanalen opzoeken, je moet ervoor uitgenodigd worden. Ik ontving via een pop-up in Telegram een uitnodiging, waarschijnlijk omdat ik in de verkiezingsnacht op mijn telefoon een live uitzending bekeek op YouTube die door twee journalisten werd uitgezonden vanuit het huis van Trump, Mar a Lago. In de chat schreef ik toen “Greetings from the Netherlands”. Eén paar uur later ontving ik de uitnodiging. Als je eenmaal van 1 van de Trump-kanalen lid bent wordt je vanzelf via links die ze noemen uitgenodigd om van meer kanalen lid te worden. Ik ben me kapot geschrokken van de bizarre dingen die ik op het kanaal van Trump en zijn jongste zoon Barron heb gezien. Ze noemen vaak bijbelteksten maar rukken die uit hun context. Trump wordt vaak afgebeeld met een kroon op zijn hoofd en een soort lichten in zijn ogen (als vuur). En een aantal malen hebben ze een foto geplaatst van Trump en zijn zoon Barron met daaronder de woorden “the Father and the Son”. Ze zijn volkomen uit op wraak op iedereen die het hem moeilijk heeft gemaakt of hen voor het gerecht heeft gesleept. Ook doen ze uit de doeken dat ze aldoor hebben samengewerkt met Q (ook wel anonymous genoemd). Volgens de Trumpkanalen (door mij verder “de Sekte” genoemd) bestaat Q uit “white hats”; dit zijn mensen uit alle hogere regionen van het leger, de marine, enzovoort. Er valt nog veel meer over te vertellen. Maar voor nu even kort: ze stellen zichzelf overduidelijk in de plaats van God. En het is wraakzucht dat hen drijft. Ze roepen om de doodstraf door “de strop” voor iedereen die zich volgens hen heeft schuldig gemaakt aan (land)verraad (“treason”). “No mercy” is wat veel in die groepen wordt herhaald. Trump werd ook “Cesar” genoemd. Ze noemen zichzelf ook “the gods”. En ze beweren dat met Trump de “Golden Age” begint. Ze eisen 100 procent loyaliteit. En ze beweren dat ze voor de vrijheid van meningsuiting zijn, maar in de praktijk geldt die vrijheid alleen voor volgelingen van Trump en zijn handlanger Musk. Zo zijn er sommige kanalen waarop je kunt reageren onder de berichten. Ik heb dat een keer gedaan door een aantal bijbelteksten aan te halen, zoals de tekst waarin Jezus zegt van HEM goud te kopen dat gelouterd is en niet de gouden adelaars van Trump, want ze verkopen Trump gouden adelaars en Elon Musk gouden badges. Ze verkopen die voor heel weinig geld, tientje per stuk, en ze worden volgens Trump na zijn aantreden 70.000 dollar per stuk waard. Volgens Trump garandeert de Bank Of America dit nu al. Toen ik op de woorden van Jezus zelf wees, werden direct mijn berichten verwijderd en werd mij de reactiemogelijkheid ontnomen. Ik ben lid geworden en gebleven van die groepen omdat ik wil weten wat ze in hun schild voeren. Maar ze weten dus dat ik niet “een van hen” ben. Het is werkelijk huiveringwekkend LISTIG wat “de Sekte” doet. Maar ik moet even gauw douchen. Straks meer. 6 uur geleden zei sjako: Ik vind hem wel degelijk verdacht. Hij bemoeit zich wereldwijd met de politiek, hij werpt zich op als redder van de mensheid door de mensheid multi planetair te maken. Nu neemt hij zelfs de naam aan van een god. Vind het verre van humoristisch. Musk is een satanist. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 24 minuten geleden zei Flawless victory: Ik geloof dat Donald Trump de Antichrist is en Elon Musk de valse profeet. Dit geloof ik op basis van door mij waargenomen feiten op Telegramkanalen van Trump en zijn inner circles (waaronder Tucker Carlson, Robert F Kennedy en nog een paar Kennedy’s, Barron Trump (18 jaar jong en IQ 170)). Je kunt niet zelf die Telegramkanalen opzoeken, je moet ervoor uitgenodigd worden. Ik ontving via een pop-up in Telegram een uitnodiging, waarschijnlijk omdat ik in de verkiezingsnacht op mijn telefoon een live uitzending bekeek op YouTube die door twee journalisten werd uitgezonden vanuit het huis van Trump, Mar a Lago. In de chat schreef ik toen “Greetings from the Netherlands”. Eén paar uur later ontving ik de uitnodiging. Als je eenmaal van 1 van de Trump-kanalen lid bent wordt je vanzelf via links die ze noemen uitgenodigd om van meer kanalen lid te worden. Ik ben me kapot geschrokken van de bizarre dingen die ik op het kanaal van Trump en zijn jongste zoon Barron heb gezien. Ze noemen vaak bijbelteksten maar rukken die uit hun context. Trump wordt vaak afgebeeld met een kroon op zijn hoofd en een soort lichten in zijn ogen (als vuur). En een aantal malen hebben ze een foto geplaatst van Trump en zijn zoon Barron met daaronder de woorden “the Father and the Son”. Ze zijn volkomen uit op wraak op iedereen die het hem moeilijk heeft gemaakt of hen voor het gerecht heeft gesleept. Ook doen ze uit de doeken dat ze aldoor hebben samengewerkt met Q (ook wel anonymous genoemd). Volgens de Trumpkanalen (door mij verder “de Sekte” genoemd) bestaat Q uit “white hats”; dit zijn mensen uit alle hogere regionen van het leger, de marine, enzovoort. Er valt nog veel meer over te vertellen. Maar voor nu even kort: ze stellen zichzelf overduidelijk in de plaats van God. En het is wraakzucht dat hen drijft. Ze roepen om de doodstraf door “de strop” voor iedereen die zich volgens hen heeft schuldig gemaakt aan (land)verraad (“treason”). “No mercy” is wat veel in die groepen wordt herhaald. Trump werd ook “Cesar” genoemd. Ze noemen zichzelf ook “the gods”. En ze beweren dat met Trump de “Golden Age” begint. Ze eisen 100 procent loyaliteit. En ze beweren dat ze voor de vrijheid van meningsuiting zijn, maar in de praktijk geldt die vrijheid alleen voor volgelingen van Trump en zijn handlanger Musk. Zo zijn er sommige kanalen waarop je kunt reageren onder de berichten. Ik heb dat een keer gedaan door een aantal bijbelteksten aan te halen, zoals de tekst waarin Jezus zegt van HEM goud te kopen dat gelouterd is en niet de gouden adelaars van Trump, want ze verkopen Trump gouden adelaars en Elon Musk gouden badges. Ze verkopen die voor heel weinig geld, tientje per stuk, en ze worden volgens Trump na zijn aantreden 70.000 dollar per stuk waard. Volgens Trump garandeert de Bank Of America dit nu al. Toen ik op de woorden van Jezus zelf wees, werden direct mijn berichten verwijderd en werd mij de reactiemogelijkheid ontnomen. Ik ben lid geworden en gebleven van die groepen omdat ik wil weten wat ze in hun schild voeren. Maar ze weten dus dat ik niet “een van hen” ben. Het is werkelijk huiveringwekkend LISTIG wat “de Sekte” doet. Maar ik moet even gauw douchen. Straks meer. Musk is een satanist. Volgens mij kom jij aandacht te kort. Wat een bijzonder onwaarschijnlijke nonsens jij weet uit te kramen, met je toegang tot exclusieve telegramkanalen. Pas maar op dat je zelf niet in het ootje wordt genomen. Telegram is geen platform dat uitnodigingen automatisch baseert op activiteiten op andere platforms. Het is uiterst onwaarschijnlijk dat iemand zomaar kan infiltreren in de inner circle van een persoon als Donald Trump. De mensen die toegang hebben tot dergelijke vertrouwelijke kringen zijn meestal zorgvuldig geselecteerd, vaak op basis van langdurige persoonlijke banden, politieke loyaliteit, of professionele expertise. In veel gevallen zijn deze personen ook goed beschermd door beveiliging en hebben ze een duidelijk belang bij het behouden van de vertrouwelijkheid en integriteit van hun werk. Het idee dat iemand zomaar in een gesloten kring zou kunnen infiltreren, bijvoorbeeld via een platform als Telegram, klinkt dan ook als een uiterst zeldzame en onrealistische situatie. Het is veel waarschijnlijker dat de toegang tot dergelijke groepen beperkt wordt door specifieke uitnodigingen, en zelfs dan zou het proces zorgvuldig worden gecontroleerd. Ik zal Trump ff mailen of hij op de hoogte is van dergelijke spionageactiviteiten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 701 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden zei Monachos: En waar in de Bijbel staat dat de antichrist een eigen cryptomunt zal hebben? Openbaring 13:16 Het oefent dwang uit op alle mensen — de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven — om een merkteken op hun rechterhand of op hun voorhoofd te aanvaarden, 17 zodat iemand alleen kan kopen of verkopen als hij het merkteken heeft: de naam van het wilde beest of het getal van zijn naam Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 509 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 4 minuten geleden zei sjako: Openbaring 13:16 Het oefent dwang uit op alle mensen — de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven — om een merkteken op hun rechterhand of op hun voorhoofd te aanvaarden, 17 zodat iemand alleen kan kopen of verkopen als hij het merkteken heeft: de naam van het wilde beest of het getal van zijn naam En dat lees jij als een cryptomunt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 1 uur geleden zei sjako: Openbaring 13:16 Het oefent dwang uit op alle mensen — de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven — om een merkteken op hun rechterhand of op hun voorhoofd te aanvaarden, 17 zodat iemand alleen kan kopen of verkopen als hij het merkteken heeft: de naam van het wilde beest of het getal van zijn naam Trump wil over gaan op het Quantum Financial System, met een cryptomunt waarin blockchain is verwerkt waardoor elke financiele transactie traceerbaar is door de overheid. En dit wordt mogelijk gemaakt door het internet system van Elon Musk via zijn Star Link. Musk kan nu reeds het gehele internet overzien met zijn Starlink satellite en en computers. Musk doet “wonderen” maar dan technologische, waar niemand tegenop kan. Zijn Starlink internet is volkomen onkraakbaar. Trump heeft voor in zijn regering reeds vele miljardairs aangesteld. 2 uur geleden zei Figulus: Volgens mij kom jij aandacht te kort. Jij hebt altijd je mond vol over “Satan”, je noemt van alles satanisch. En strakjes ben je de laatste die het herkent als het voor je neus staat. Hoe irionsich. 1 uur geleden zei Monachos: En dat lees jij als een cryptomunt? Een cryptomunt maakt daar hoogst waarschijnlijk onderdeel van uit ja. Zo kan de overheid sturen waar jij je geld aan mag uitgeven. Het LISTIGE aan de Sekte (zo noem ik de Trump-kliek) is dat ze een heleboel misdaden die begaan zijn door mensen op hoge plaatsen in voormalige regeringen (Obama, de Clintons, Pelosi, en vele meer) gaan bewijzen aan het grote publiek. Dat doen ze nu al door op Telegram video’s vrij te geven van getuigen, zoals bijvoorbeeld van een vrouw die op negenjarige leeftijd door haar psychopathiscbe moeder als seksslaaf is verkocht aan onder andere een Rockefeller. Wat voorheen werd argedaan als “complottheorieën” is en wordt nu bewezen. Soms ook met direct videomateriaal van de gebeurtenissen zelf. Zo zijn foto’s te zien van de zoon van Joe Biden, Hunter Biden, die naakt op bed ligt en op wie twee hele jonge naakte kinderen zitten. De Sekte maakt dit allemaal openbaar. Ze ontmaskeren dus het kwaad, wat op zichzelf iets goeds is. Maar daarmee leiden ze de aandacht af van waar ze zelf mee bezig zijn en daarmee schilderen ze zichzelf af als de goeden. Er komt een enorme openheid van zaken en al die mensen die misdaden hebben gepleefd (met name child trafficking) worden berecht. Maar uit wat ik lees denk ik niet dat die mensen een eerlijk proces krijgen. “Revenge”, “no mercy”, “the rope”, “traitors”, zijn veel voorkomende “trefwoorden” die door de Sekte worden gebezigd. Ze zijn aan al dit bewijsmateriaal gekomen door Elon Musks Starlink. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) Het kwaad wordt dus ontmaskerd. Maar tegelijkertijd grijpen ze zelf naar de macht. De Sekte zijn zelf ook puppets van Satan. Mensen die hun ogen in het verleden niet hebben gesloten voor het reeds decennialang vermelde pedofiele satanisme in hoge kringen, en die niet gelovig zijn in christelijke zin, zullen waarschijnlijk in de grote misleiding trappen dat Trump en Musk gerechtigheid brengen en dat zij daarom “goed” zijn. Trump wordt met name op het kanaal van zijn zoon Barron en ook op het kanaal van zijn vrouw Melania afgeschilderd als een soort godheid. En het huisgezin van Trump wordt afgebeeld als en vergeleken met een koningshuis. Hij wordt ook wel eens king genoemd en vaak met een kroon op zijn hoofd afgebeeld. 1 uur geleden zei Monachos: En dat lees jij als een cryptomunt? Cryptomunt + blockchain = dwang. De X waarin Elon Musks “Twitter” heeft omgedoopt verwijst naar het teken van de Vrijmetselarij. Hij is een satanist. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) Een hele scherpe analyse. 14 uur geleden zei Figulus: Telegram is geen platform dat uitnodigingen automatisch baseert op activiteiten op andere platforms. Je hebt geen flauw benul ervan waar A.I. allemaal voor ingezet wordt. Telegram werkt ook met bots. Elon Musk heeft waarschijnlijk ook de oplossing voor jouw agressieprobleem. Die oplossing heet Neuralink. Gewoon een chipje in het brein en dan hoeft niemand meer bang te zijn voor delinquentie. Word wakker Figulus. Je geliefde Trump is niet wie hij zich voorgeeft te zijn!! Hij zegt dingen die wettische christenen graag horen. Maar ze zijn niets dan stemvee voor hem. En zijn maatje Musk idem dito. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 31 minuten geleden zei Flawless victory: Je hebt geen flauw benul ervan waar A.I. allemaal voor ingezet wordt. Telegram werkt ook met bots. Elon Musk heeft waarschijnlijk ook de oplossing voor jouw agressieprobleem. Die oplossing heet Neuralink. Gewoon een chipje in het brein en dan hoeft niemand meer bang te zijn voor delinquentie. Word wakker Figulus. Je geliefde Trump is niet wie hij zich voorgeeft te zijn!! Hij zegt dingen die wettische christenen graag horen. Maar ze zijn niets dan stemvee voor hem. En zijn maatje Musk idem dito. Je maakt het allemaal spannender dan het is hoor. Agressie is een keuze die voortkomt uit de geest, niet simpelweg een gevolg van hersenprocessen. De hersenen zijn een hulpmiddel, zoals een fiets, die de geest als fietser gebruikt om te navigeren in de wereld. Hoewel defecten in de hersenen praktische beperkingen kunnen veroorzaken, blijft de geest verantwoordelijk voor morele keuzes en richting. Technologische oplossingen, zoals chips of ingrepen als lobotomie, veranderen niets aan deze fundamentele verantwoordelijkheid. Trump is mijn vriendje niet. Het is kiezen uit twee kwaden daarzo, en de keuze "Harris" had nog veel meer problemen veroorzaakt m.i. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 993 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden zei sjako: Techmiljardair en toekomstig hoofdrolspeler in de Amerikaanse politiek Elon Musk heeft zijn naam op X veranderd in Kekius Maximus. Deze cryptische naam levert direct speculaties op over de precieze bedoeling. Bij mij ook. Kekius Maximus is een naam van een god. Het doet me denken 2Thes 2:3 Laat je door niemand misleiden, op geen enkele manier. Want voordat die dag komt, moet eerst nog de geloofsafval komen en moet de mens van wetteloosheid worden geopenbaard, de zoon van vernietiging. 4 Hij verzet zich en verheft zich boven elke zogenaamde god of elk voorwerp van aanbidding, waardoor hij in de tempel van God gaat zitten en zich in het openbaar als een god presenteert. Is Elon Musk de antichrist? Hij past wel in het plaatje. Hij werpt zich op als een god, heeft wereldmacht, heeft zelfs een eigen cryptomunt. Natuurlijk niet. DE antichrist bestaat niet, maar is een groep mensen. 1 Joh 2: 18-22 stelt dat de iedereen die Jezus niet erkent, antichrist is. Dat wordt nog eens herhaald in 1 Joh 4:3 en 2 Joh 1:7. Dat zijn de enige teksten in de Bijbel die over 'Antichrist' reppen. Verder in de Bijbel staat er niets over. Het gaat dus over de groep mensen die Jezus (en God) niet erkennen. Alle andere invullingen van het begrip antichrist zijn derhalve niet Bijbels, dus ook die van jou. Aangezien jij altijd pretendeert alleen bijbels te redeneren, ga ik er dus vanuit dat je na deze uitleg het begrip antichrist anders ziet. Zo niet, dan redeneer je niet Bijbels. Robert Frans reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 993 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 15 uur geleden zei sjako: Openbaring 13:16 Het oefent dwang uit op alle mensen — de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven — om een merkteken op hun rechterhand of op hun voorhoofd te aanvaarden, 17 zodat iemand alleen kan kopen of verkopen als hij het merkteken heeft: de naam van het wilde beest of het getal van zijn naam De vraag van @Monachos was waar stond dat de antichrist een eigen cryptomunt heeft. Daar geef je hier niet het antwoord op. Openbaring 13:16 gaat niet over de antichrist, maar over een twee hoornig beest dat uit de aarde komt en spreekt als een draak (Openb 13:11). Vers 16 spreekt over een merkteken en dat niemand met dat merkteken mag kopen of verkopen. Dat is iets totaal anders. bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 701 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden zei Dat beloof ik: DE antichrist bestaat niet, maar is een groep mensen. 1 Joh 2: 18-22 stelt dat de iedereen die Jezus niet erkent, antichrist is. Dat wordt nog eens herhaald in 1 Joh 4:3 en 2 Joh 1:7. Dat klopt, maar kan ook gaan om een steeds wisselende groep of persoon. Dat is ook bij bijv de koning van het Noorden en van het Zuiden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden zei Flawless victory: Je geliefde Trump is niet wie hij zich voorgeeft te zijn!! Je blijft de propaganda gewoon geloven en verder verspreiden? Maar goed dat een forum anoniem is... Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 993 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 3 uur geleden zei sjako: Dat klopt, maar kan ook gaan om een steeds wisselende groep of persoon. Dat is ook bij bijv de koning van het Noorden en van het Zuiden. Zeker klopt dat.. En de rest die je weg liet ook: 7 uur geleden zei Dat beloof ik: Dat zijn de enige teksten in de Bijbel die over 'Antichrist' reppen. Verder in de Bijbel staat er niets over. Het gaat dus over de groep mensen die Jezus (en God) niet erkennen. Alle andere invullingen van het begrip antichrist zijn derhalve niet Bijbels, dus ook die van jou. Aangezien jij altijd pretendeert alleen bijbels te redeneren, ga ik er dus vanuit dat je na deze uitleg het begrip antichrist anders ziet. Zo niet, dan redeneer je niet Bijbels. bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 6 uur geleden zei Aristarkos: Je blijft de propaganda gewoon geloven en verder verspreiden? Maar goed dat een forum anoniem is... Aristarkos Bekeer je liever van je aanbidding van een politicus, nu het nog kan Aristarkos. Je weet werkelijk niet wat je zegt en waar je mee bezig bent. Maar ik snap nu wel waarom jij eerder ergens schreef dat ik vast boos zou worden als ik zou weten wat jij zou weten ivm de mensen in mijn familie die stierven aan kanker. Jij bent blijkbaar bekend met de Sekte (de Trumpkliek). Weet dan dat Jezus niet voor niets zei in onder andere Mattheus 16:25 “Want ieder die zijn leven wil behouden, zal het verliezen, maar wie zijn leven verliest omwille van Mij, zal het behouden.” Ik sterf nog liever dan dat ik mijn ziel verkoop aan Trump. Ze mogen hun medbeds houden. En hun “moederschepen” en hun fake “Yeshua”. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) @Aristarkos….nu is het nog zo dat mensen die werkelijk slechte dingen hebben gedaan in de hogere regionen van de regering door Trump worden aangemerkt als (land)verraders. Strakjes gebeurt hetzelfde maar dan met iedereen die het merkteken niet neemt. En op verraad, zo leert de Sekte, staat maar 1 straf en dat is de doodstraf. Een Christen is geboden te vergeven, zoals hij zelf is vergeven door de Here Jezus. Een Christen is geboden zelfs zijn vijanden lief te hebben. Het is ófwel Jezus volgen, óf de Sekte (“no mercy”). Meer smaken zijn er niet. Behoed u voor politiek!!! bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 993 Geplaatst gisteren om 08:38 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:38 (bewerkt) 9 uur geleden zei Flawless victory: @Aristarkos….nu is het nog zo dat mensen die werkelijk slechte dingen hebben gedaan in de hogere regionen van de regering door Trump worden aangemerkt als (land)verraders. Strakjes gebeurt hetzelfde maar dan met iedereen die het merkteken niet neemt. En op verraad, zo leert de Sekte, staat maar 1 straf en dat is de doodstraf. Een Christen is geboden te vergeven, zoals hij zelf is vergeven door de Here Jezus. Een Christen is geboden zelfs zijn vijanden lief te hebben. Het is ófwel Jezus volgen, óf de Sekte (“no mercy”). Meer smaken zijn er niet. Behoed u voor politiek!!! Waarom zouden er niet meer smaken zijn? Dat zal je waarschijnlijk worden verteld om de zaak eenvoudig voor je te houden. Ik hoor bij geen van de twee. Wat is het soms heerlijk om niet te geloven, niet te worden gedwongen om domme keuzes te maken en met beide voeten op de grond te kunnen zeggen: "Ik moet helemaal niets". gisteren om 08:41 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst gisteren om 12:35 Rapport Share Geplaatst gisteren om 12:35 3 uur geleden zei Dat beloof ik: Waarom zouden er niet meer smaken zijn? Dat zal je waarschijnlijk worden verteld om de zaak eenvoudig voor je te houden. Ik hoor bij geen van de twee. Wat is het soms heerlijk om niet te geloven, niet te worden gedwongen om domme keuzes te maken en met beide voeten op de grond te kunnen zeggen: "Ik moet helemaal niets". Voor een Christen is “no mercy” geen begaanbare weg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst gisteren om 13:02 Rapport Share Geplaatst gisteren om 13:02 24 minuten geleden zei Flawless victory: Voor een Christen is “no mercy” geen begaanbare weg. Het vergeven van terroristen terwijl zij doelbewust onschuldige levens nemen, voelt voor mij als moreel onverdedigbaar. Hier lijkt "no mercy" gerechtvaardigd vanuit het perspectief van zelfverdediging en het voorkomen van verder kwaad. Gevoelens van woede en vergelding zijn bij mij sterk aanwezig bij dergelijke daden. Overheden hebben de verantwoordelijkheid om terroristen te stoppen, inclusief het nemen van harde maatregelen. Maar wat als de overheid verzaakt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW5 31 Geplaatst gisteren om 13:04 Rapport Share Geplaatst gisteren om 13:04 13 uur geleden zei Flawless victory: @Aristarkos….nu is het nog zo dat mensen die werkelijk slechte dingen hebben gedaan in de hogere regionen van de regering door Trump worden aangemerkt als (land)verraders. Strakjes gebeurt hetzelfde maar dan met iedereen die het merkteken niet neemt. En op verraad, zo leert de Sekte, staat maar 1 straf en dat is de doodstraf. Een Christen is geboden te vergeven, zoals hij zelf is vergeven door de Here Jezus. Een Christen is geboden zelfs zijn vijanden lief te hebben. Het is ófwel Jezus volgen, óf de Sekte (“no mercy”). Meer smaken zijn er niet. Behoed u voor politiek!!! Met alle respect, maar als ik zie hoe jij op Hamas reageert, dan is daar geen liefde te bekennen en viert het " no mercy" hoogtij. 1 minuut geleden zei Figulus: Het vergeven van terroristen terwijl zij doelbewust onschuldige levens nemen, voelt voor mij als moreel onverdedigbaar. Hier lijkt "no mercy" gerechtvaardigd vanuit het perspectief van zelfverdediging en het voorkomen van verder kwaad. Gevoelens van woede en vergelding zijn bij mij sterk aanwezig bij dergelijke daden. Overheden hebben de verantwoordelijkheid om terroristen te stoppen, inclusief het nemen van harde maatregelen. Maar wat als de overheid verzaakt? Toen Jezus onschuldig aan het kruis hing, zei hij niet: jullie zijn moreel onverdedigbaar. Hij zei: Vader, vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen. Dat is een fundamenteel andere insteek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten