Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) Het forum is sinds vandaag (11-12-24) of gisteren (ik heb gisteren niet gekeken) weer online. Dit betekent dat de eigenaar, Rommel, actief is geweest om het forum weer online te zetten. Alle topics staan nu echter vol met spam. @Rommel heeft dus geen moeite gedaan om de spam te verwijderen en het forum dusdanig te updaten dat het beveiligd is tegen spam. Mijn vraag: WAAROM?????? Het lijkt wel een soort sadisme om forummers dwars te zitten. En het ligt in de lijn der verwachting dat @Rommel toch niet gaat antwoorden. Het is een heel zieke toestand waarin hij de boel achterlaat maar toch niet helemaal loslaat. Waardeloos. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Geef @sjakode tijd om op te merken dat het veiligheidscertificaat verlengd is? Niet iedereen komt via proxy en/of vpn om zichzelf te beschermen tegen deze cyberaanvallen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden zei Flawless victory: Het forum is sinds vandaag (11-12-24) of gisteren (ik heb gisteren niet gekeken) weer online. Dit betekent dat de eigenaar, Rommel, actief is geweest om het forum weer online te zetten. Alle topics staan nu echter vol met spam. @Rommel heeft dus geen moeite gedaan om de spam te verwijderen en het forum dusdanig te updaten dat het beveiligd is tegen spam. Mijn vraag: WAAROM?????? Het lijkt wel een soort sadisme om forummers dwars te zitten. En het ligt in de lijn der verwachting dat @Rommel toch niet gaat antwoorden. Het is een heel zieke toestand waarin hij de boel achterlaat maar toch niet helemaal loslaat. Waardeloos. @Rommel doet zijn naam eer aan 😄 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 190 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden zei Flawless victory: Het forum is sinds vandaag (11-12-24) of gisteren (ik heb gisteren niet gekeken) weer online. Dit betekent dat de eigenaar, Rommel, actief is geweest om het forum weer online te zetten. Alle topics staan nu echter vol met spam. @Rommel heeft dus geen moeite gedaan om de spam te verwijderen en het forum dusdanig te updaten dat het beveiligd is tegen spam. Mijn vraag: WAAROM?????? Het lijkt wel een soort sadisme om forummers dwars te zitten. En het ligt in de lijn der verwachting dat @Rommel toch niet gaat antwoorden. Het is een heel zieke toestand waarin hij de boel achterlaat maar toch niet helemaal loslaat. Waardeloos. @Rommel moet een extra moderator benoemen zoals @sjako dat zou al een heel stuk helpen, @Rommel onderuit de zak geven zal zeker niks veranderen, wij weten helemaal niets van zijn situatie en oordelen is zo makkelijk. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Ik heb weer flink de bezem er doorheen gehaald. Meeste spam verwijderd. Dat beloof ik, Robert Frans, Hopper en 1 andere reageerden hierop 4 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 190 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 58 minuten geleden zei sjako: Ik heb weer flink de bezem er doorheen gehaald. Meeste spam verwijderd. Het is dweilen met de kraan open sjako, er moet iets anders verandert worden en daar hebben we @Rommel voor nodig... Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden zei Aristarkos: @Rommel moet een extra moderator benoemen zoals @sjako dat zou al een heel stuk helpen, @Rommel onderuit de zak geven zal zeker niks veranderen, wij weten helemaal niets van zijn situatie en oordelen is zo makkelijk. Aristarkos Rommel moet Sjako gewoon beheerdersrechten geven. Dan kan Sjako één of meer deelnemers rechten geven om spamberichten te verwijderen. Die mensen hoeft hij dan niet moderator te maken, hij kan dan gewoon een of meer personen het recht toekennen om berichten te verwijderen, en dan natuurlijk wel alleen spamberichten. Dat gaat dan in goed vertrouwen. En Sjako kan dan te allen tijde die rechten ook weer intrekken. Wat betreft Rommel en het oordelen, kom óp zeg! Wat er ook aan de hand moge zijn, als hij kan betalen voor dit forum en hij het steeds weer online kan zetten dan kan hij ook een kwartiertje besteden om Sjako (mede)beheerdersrechten te geven. Het kan nog strafbaar zijn ook, het toelaten van al die spamberichten. Wij weten niet wat daar wordt aangeboden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Als tegen iemand wordt gezegd dat hij een gegeven paard niet in de bek moet kijken, betekent dit dat hij niet zo kritisch moet zijn over iets wat hij cadeau heeft gekregen. Bij een cadeau is het al leuk genoeg dát je iets krijgt. Het gaat om het gebaar, niet om de waarde of kwaliteit van het geschenk. Niemand is verplicht om op Credible te schrijven of te lezen. Als iedereen weg blijft is het 'probleem' óók opgelost. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 190 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden zei Flawless victory: Wat betreft Rommel en het oordelen, kom óp zeg! Wat er ook aan de hand moge zijn, als hij kan betalen voor dit forum en hij het steeds weer online kan zetten dan kan hij ook een kwartiertje besteden om Sjako (mede)beheerdersrechten te geven. Dus toch een oordeel... Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 28 minuten geleden zei Aristarkos: Dus toch een oordeel... Aristarkos Een beoordeling van een inmiddels jarenlang bestaande wansituatie. Jazeker. Het is een zeer kleine moeite om Sjako beheerdersrechten te geven. Net zoals het een kleine moeite is om even 1 mailtje van Sjako te beantwoorden. Dat kost drie minuten tijd. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Maar beheert Rommel of die stichting het forum? En ze zouden gewoon een admin moeten aanstellen om die captcha te verstrengen. Of @sjako admin rechten geven. Daarmee zou het wellicht opgelost kunnen zijn. 7 uur geleden zei Flawless victory: Een beoordeling van een inmiddels jarenlang bestaande wansituatie. Jazeker. Het is een zeer kleine moeite om Sjako beheerdersrechten te geven. Net zoals het een kleine moeite is om even 1 mailtje van Sjako te beantwoorden. Dat kost drie minuten tijd. Zijn laatste post dateert in 2018. Misschien is die mens overleden? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden zei Fundamenteel: Zijn laatste post dateert in 2018. Misschien is die mens overleden? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Op 12-12-2024 om 07:16 zei Monachos: @Rommel doet zijn naam eer aan 😄 😂 17 uur geleden zei sjako: Ik heb weer flink de bezem er doorheen gehaald. Meeste spam verwijderd. Ha, Hij is er weer! Dweilen met de kraan open, maar jij ploetert noest voort. Zet 'm op Sjako!! 😘 56 minuten geleden zei Monachos: Ik snap niet dat Sjako dat topic heeft gesloten. Als Rommel dan eens inlogt.. is het juist goed als ie dat ziet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden zei Aristarkos: Het is dweilen met de kraan open sjako, er moet iets anders verandert worden en daar hebben we @Rommel voor nodig... Ja, ik weet het. Het moet aan de voorkant worden dichtgezet. 5 uur geleden zei Petra.: Ik snap niet dat Sjako dat topic heeft gesloten. Als Rommel dan eens inlogt.. is het juist goed als ie dat ziet. Als er ergens veel gespamd wordt zet ik het topic dicht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 15 uur geleden zei Fundamenteel: Maar beheert Rommel of die stichting het forum? En ze zouden gewoon een admin moeten aanstellen om die captcha te verstrengen. Of @sjako admin rechten geven. Daarmee zou het wellicht opgelost kunnen zijn. Zijn laatste post dateert in 2018. Misschien is die mens overleden? Die mens is niet overleden want ik heb een aantal weken geleden, om precies te zijn op 18 november per e-mail contact gehad met de provider (dat kun je achterhalen op https://www.sidn.nl/whois ) en het verhaal uit de doeken gedaan. Het enige wat zij konden doen is mijn mail doorzetten naar de eigenaar van dit forum en dat hebben ze gedaan. Ze zeiden “misschien reageert hij wel als wij de mail doorsturen”. Ik heb verder nooit een reactie gehad maar een paar dagen geleden stond het forum ineens weer online. 23 uur geleden zei Hopper: Als tegen iemand wordt gezegd dat hij een gegeven paard niet in de bek moet kijken, betekent dit dat hij niet zo kritisch moet zijn over iets wat hij cadeau heeft gekregen. Bij een cadeau is het al leuk genoeg dát je iets krijgt. Het gaat om het gebaar, niet om de waarde of kwaliteit van het geschenk. Niemand is verplicht om op Credible te schrijven of te lezen. Als iedereen weg blijft is het 'probleem' óók opgelost. God gaf Rommel de mensen die samen het forum maken en God gaf Rommel de middelen om dat te kunnen betalen en God gaf Rommel de capaciteit om een en ander op te zetten. . Het minste wat een eigenaar kan doen is zorgen dat het technisch beveiligd is tegen spam en Sjako de medebeheerdersrechten toekennen zodat hij wanneer hij dat nodig of wenselijk acht tijdelijk een of twee deelnemers de tijdelijke bevoegdheid kan geven om hem te helpen spamberichten te verwijderen. Is een paar minuten werk. Even de rechten van sjako uitbreiden. Kwestie van een paar vinkjes zetten. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 11 minuten geleden zei Flawless victory: God gaf Rommel de mensen die samen het forum maken en God gaf Rommel de middelen om dat te kunnen betalen en God gaf Rommel de capaciteit om een en ander op te zetten. . Het minste wat een eigenaar kan doen is zorgen dat het technisch beveiligd is tegen spam en Sjako de medebeheerdersrechten toekennen zodat hij wanneer hij dat nodig of wenselijk acht tijdelijk een of twee deelnemers de tijdelijke bevoegdheid kan geven om hem te helpen spamberichten te verwijderen. Is een paar minuten werk. Even de rechten van sjako uitbreiden. Kwestie van een paar vinkjes zetten. Dat is allemaal geen inhoudelijk betoog op wat ik schreef. Kennelijk heeft Rommel geld betaald of anderszins actie ondernomen dat de zaak weer loopt. Je kunt het ook van die kant bekijken. Verder ben ik ook niet blij met de Russische spam, maar ik navigeer er gewoon wat om heen, zaak gesloten. Uiteraard zou ik het toejuichen als Sjako medebeheerdersrechten zou krijgen, maar ik volg Jezus in het licht: Niet mijn wil geschiede. Als mijn wil geschiede dan zou ik Sjako met alle soorten van genoegen helpen om 3-4 maal per dag de boel op te schonen van Russische spam. Maar mijn wil geschiede niet. Ik schik me naar de wil van de Vader. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 190 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 18 minuten geleden zei Flawless victory: Ik heb verder nooit een reactie gehad maar een paar dagen geleden stond het forum ineens weer online. Het forum is nooit off line geweest, alleen het security certificate was verlopen... Ik ben zo'n beetje elke dag op het forum geweest en het enige wat ik er zag waren spammers... Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 2 minuten geleden zei Aristarkos: Het forum is nooit off line geweest, alleen het security certificate was verlopen... Ik ben zo'n beetje elke dag op het forum geweest en het enige wat ik er zag waren spammers... Aristarkos Zelfs middels een proxy was het behelpen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst 6 minuten geleden zei Aristarkos: Het forum is nooit off line geweest, alleen het security certificate was verlopen... Ik ben zo'n beetje elke dag op het forum geweest en het enige wat ik er zag waren spammers... Aristarkos Bij mij was het totaal offline. Ik kon er nooit op. De hele pagina bleef blanco. Tot gisteren of eergisteren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 1 minuut geleden zei Flawless victory: Bij mij was het totaal offline. Ik kon er nooit op. De hele pagina bleef blanco. Tot gisteren of eergisteren. Je kreeg waarschijnlijk een mededeling dat het certificaat verlopen is. Dan zie je inderdaad Credible niet. Maar Credible was gewoon on line al die tijd. Ik kon zelfs inloggen. De moraal ? Wat we zien is niet altijd de werkelijkheid . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 18 minuten geleden zei Hopper: Dat is allemaal geen inhoudelijk betoog op wat ik schreef. Kennelijk heeft Rommel geld betaald of anderszins actie ondernomen dat de zaak weer loopt. Je kunt het ook van die kant bekijken. Verder ben ik ook niet blij met de Russische spam, maar ik navigeer er gewoon wat om heen, zaak gesloten. Uiteraard zou ik het toejuichen als Sjako medebeheerdersrechten zou krijgen, maar ik volg Jezus in het licht: Niet mijn wil geschiede. Als mijn wil geschiede dan zou ik Sjako met alle soorten van genoegen helpen om 3-4 maal per dag de boel op te schonen van Russische spam. Maar mijn wil geschiede niet. Ik schik me naar de wil van de Vader. Ik schreef een uitstekend inhoudelijk antwoord maar dat gaat jou boven je pet. Jij schikt je helemaal niet naar de wil van de Vader, jij bevindt je in een soort Nirvana, als een willoos en redeloos organisme, waarvan je beweert dat het de wil van de Vader is. Ik schik mij ook naar de Wil van de Vader en daarom merk ik op dat de beheerder in gebreke blijft. Kennelijk heeft de Heer mij in dit geval die rol gegeven om dit op te merken. En jij bent je klaarblijkelijk totaal niet bewust van Gods veelkleurige wijsheid. Waardoor je keer op keer als hand de voet afhakt. Waardoor het nog maar de vraag is of die hand wel tot hetzelfde Lichaam behoort. 3 minuten geleden zei Hopper: Je kreeg waarschijnlijk een mededeling dat het certificaat verlopen is. Nee. Kun je niet lezen? Ik schreef dat ik een volkomen blanke pagina kreeg. Waar niets op te zien was, dus ook geen mededeling over het certificaat. Ook niet na het wissen van de cookies uit Safari. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 28 minuten geleden zei Flawless victory: Ik schreef een uitstekend inhoudelijk antwoord maar dat gaat jou boven je pet. Jij schikt je helemaal niet naar de wil van de Vader, jij bevindt je in een soort Nirvana, als een willoos en redeloos organisme, waarvan je beweert dat het de wil van de Vader is. Ik schik mij ook naar de Wil van de Vader en daarom merk ik op dat de beheerder in gebreke blijft. Kennelijk heeft de Heer mij in dit geval die rol gegeven om dit op te merken. En jij bent je klaarblijkelijk totaal niet bewust van Gods veelkleurige wijsheid. Waardoor je keer op keer als hand de voet afhakt. Waardoor het nog maar de vraag is of die hand wel tot hetzelfde Lichaam behoort. Nee. Kun je niet lezen? Ik schreef dat ik een volkomen blanke pagina kreeg. Waar niets op te zien was, dus ook geen mededeling over het certificaat. Ook niet na het wissen van de cookies uit Safari. Het voordeel van de 'break' was dat ik vergeten was dat het zinloos is om argumenten ter berde te brengen bij jou. Je zit gevangen in een of ander pseudo-geloof over de eindtijd. 29 minuten geleden zei Flawless victory: Nee. Kun je niet lezen? Ik schreef dat ik een volkomen blanke pagina kreeg. Waar niets op te zien was, dus ook geen mededeling over het certificaat. Ook niet na het wissen van de cookies uit Safari. Dan is het wellicht tijd voor een nieuwe computer. bewerkt door Hopper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Als we nu eens even fanatiek naar de Heer zochten als een "perfect forum", we zouden hier geschiedenis kunnen schrijven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Als we nu eens even fanatiek naar de Heer zochten als een "perfect forum", we zouden hier geschiedenis kunnen schrijven. Dat lijkt me niet aan de orde, in het Koninkrijk Gods is geen moderator nodig, daar zijn geen Russische spambots en ook geen (ge)Rommel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 190 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden zei Flawless victory: Bij mij was het totaal offline. Ik kon er nooit op. De hele pagina bleef blanco. Tot gisteren of eergisteren. Vreemd, maar de digitale "wereld" zit vol vreemde dingen, het werkt in ieder geval weer en dat is het belangrijkste. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten