Spring naar bijdragen

Crea-topic!


Aanbevolen berichten

Quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:11:33 schreef The Black Mathematician het volgende:

[...]

[...]

[...]

Het is een densityplotje in het wiskundeprogramma Mathematica van de functie x*sin(y)+y*cos(x)

Voor mensen die Mathematica hebben en het willen reproduceren, de code is:

DensityPlot[x Sin[y] + y Cos[x], {x, -9*Pi, 9*Pi}, {y, -9*Pi, 9*Pi}, PlotPoints ->

1000, Mesh -> False, ColorFunction -> (Hue[5#] &), Frame -> False]

Vandaar dat ik het niet snapte puh2.gif

Ben echt heel slecht in alles wat met wiskunde te maken heeft nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • Antwoorden 1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Of een natuurlijk gestorven dier. Ik spreek niet zo makkelijk over 'waarschijnlijk' daar er niet specifiek staat hoe God aan die huid komt en idere aanname gemaakt wordt in zijn/haar eigen perspectief

Er staat nergens dat God een dier doodmaakte. Er staat dat Hij een huid gebruikte.   En imho zou een christen wel wat tegen doodknuppelen moeten hebben, daar het vegetarier zijn in t Paradij

En jij maar fout denken dan.   Dan behoor jij tot de categorie niet-oplettende lezers, want ik stelde ook dat Kaasjeskruid zijn partner niet uit een rib word geboetseerd. Toch maakte God w

Posted Images

zoals men misschien al weet ben ik enorme fan van de moderne metalcomponisten Dream Theater.. nou heeft hun muziek een heel fijne atmosfeer en doet het de naam "Theater van Dromen" eer aan.. nou ik ben zojuist op het idee gekomen om van mijn kamer een "Theater van dromen" te maken.. geen kamer van een doorgeslagen fan maar de letterlijke inhoud van het woord "Theater van dromen" zo wil ik mijn muren een mooi neutraal kleurtje of natuur achtergrondje geven.. en dan wil ik mijn mure bedekken met mooie posters van natuurwonderen en prachtige atmosferische plaatjes die voor mij de "Dream Theater - atmosfeer" weergeeft. die posters wil ik dan inframen met iets van plintmateriaal dat mooi staat. onder de frames wil ik dan kleine frametjes maken waarin songteksten zullen staan die voor mij persoonlijk passen bij dat natuurspektakel of de sfeer van het plaatje. ook wil ik een speciaal bed.. iets van een echte slaap hangmat.. en desnoods gewoon een erg mooie hoogslaper.. en als grond bedekking weet ik nog niet.. ook wil ik nieuwe mooie kasten kopen die er goed bij passen en dat alles bij elkaar mijn wereld in mijn hoofd.. in mijn ziel.. ook op mijn kamer reflecteert.. een veilig prachtig plekje om te dromen.. en om te genieten van de schoonheid van de natuur die God ons gegeven heeft.

tot dusver mijn grote droom die ik wil verwezenlijken in mijn kamer

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik maak zo af en toe wat tracks, ben eigenlijk veel met muziek bezig, niet dat er altijd een track uit komt rollen...

Hier kan je de tracks beluisteren, helaas heb ik geen directe link. Maarja.

Tracks

1 snip beneden is inmiddels wel afgemaakt hoor, maar omdat hij is uitgebracht, kan ik niet een hele versie laten horen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

http://www.freewebs.com/dennismalmberg/zelfgemaaktedingen.htm

mn teken en 3d ontwerp werk big-smile.gif

http://www.freewebs.com/dennismalmberg/kortenummers.htm

een paar (helaas alweer wat oudere) stukken van wat ik oa heb gemaakt aan muziek, alleen met openen een beetje geduld, ben nog steeds aan het zoeken voor een snellere host boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het kan vooral voor kleine kinderen goed werken om de opdracht te verbinden met een thema. Bijvoorbeeld: Je kiest voor het thema 'boerderij'. Dan kun je de kinderen al wat inspireren met een verhaal over de boerderij, een toneelstukje, kleurplaten met dieren e.d. Dan doen ze vast al veel ideeën op en dan hoef je ze vast niet meer te helpen om iets te verzinnen om te schilderen.

Ook is het leuk om ze een schilderij voor een speciale gelegenheid te laten maken. Voor aan de muur van hun slaapkamer bijvoorbeeld. Of, voor oudere kinderen iets uitdagenders: Een poster voor een concert of een zelfbedacht logo voor een organisatie (WWF bijvoorbeeld). Het zou wel kunnen dat de kinderen het leuker vinden om gewoon wat te kliederen, zonder opdracht. smile.gif

Ook grappig: De kinderen mogen maar 2 kleuren verf gebruiken. Of ze moeten iets tekenen waarvan niemand kan zien wat het voorstelt. Een rare 'beperking' dus... maar dan krijg je juist heel creatieve dingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid