Spring naar bijdragen

Crea-topic!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Of een natuurlijk gestorven dier. Ik spreek niet zo makkelijk over 'waarschijnlijk' daar er niet specifiek staat hoe God aan die huid komt en idere aanname gemaakt wordt in zijn/haar eigen perspectief

Er staat nergens dat God een dier doodmaakte. Er staat dat Hij een huid gebruikte.   En imho zou een christen wel wat tegen doodknuppelen moeten hebben, daar het vegetarier zijn in t Paradij

En jij maar fout denken dan.   Dan behoor jij tot de categorie niet-oplettende lezers, want ik stelde ook dat Kaasjeskruid zijn partner niet uit een rib word geboetseerd. Toch maakte God w

Posted Images

  • 2 weeks later...

ik zie er een 2D stromingspatroon in. De kleur laat de vortiticiteit zien die in een groot aantal punten wordt geinduceerd. Dit geeft de coherente structuren in de hoeken. Het midden wordt bepaald door een hoofdstroing die een aanzienlijk grotere snelheid lijkt te hebben.

Maar eerlijk..nee ik zie er eigenlijk niets in...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 12 mei 2005 15:40:24 schreef x-ilzetjuh-x het volgende:

w00h00t!! Ik ga hem stiekem ff jatten en op de achtergrond van me computer zetten op me stage!!
big-smile.gifbig-smile.gifbig-smile.gif

want ik zou dat egt niet zo kunnen maken, want ik ben zo on creatief al het maar kan!!

Nou, zo mooi issie nou toch ook weer niet knipoog_dicht.gif

Ik kan helaas voor je op dit moment geen mooiere foto ervan maken. Hij hangt nu in een nogal donker hoekje van mijn kamer en de camera is uitgeleend nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind van wel!!

Trouwens heb ik toestemming om hem als achtergrond te gebruiken?knipoog_dicht.gif

Kijk soms heb je van die dingen die zie je dan en dan vind je ze gelijk super mooi, terwijl andere dan hebben zo mooi is die toch niet!!

En dat heb ik bij die van jou!! Hij spreekt me op de een of andere ondefineerbare manier me gewoon aan!! big-smile.gif

Dus ik ben fan van Troel en dr schilderkunsten!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 12 mei 2005 01:03:42 schreef Marcoooooo het volgende:

ik zie er een 2D stromingspatroon in. De kleur laat de vortiticiteit zien die in een groot aantal punten wordt geinduceerd. Dit geeft de coherente structuren in de hoeken. Het midden wordt bepaald door een hoofdstroing die een aanzienlijk grotere snelheid lijkt te hebben.

Maar eerlijk..nee ik zie er eigenlijk niets in...

Quote:
Op donderdag 12 mei 2005 08:46:11 schreef Groninger het volgende:

[...]

PS + plugin?

Wat het is
verbaasd.gif

Quote:
Op donderdag 12 mei 2005 15:22:59 schreef x-ilzetjuh-x het volgende:

Wat het is?? geen flauw idee!! Maar ik vind het er best wel leuk uitzien
big-smile.gif

Het is een densityplotje in het wiskundeprogramma Mathematica van de functie x*sin(y)+y*cos(x)

Voor mensen die Mathematica hebben en het willen reproduceren, de code is:

DensityPlot[x Sin[y] + y Cos[x], {x, -9*Pi, 9*Pi}, {y, -9*Pi, 9*Pi}, PlotPoints ->

1000, Mesh -> False, ColorFunction -> (Hue[5#] &), Frame -> False]

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken Matlab wel, want ik moest ermee werken voor Numerieke Wiskunde, maar ik vind dat echt een vreselijk programma. Het mag dan numeriek sneller zijn dan Mathematica, het is veel lastiger om vrij eenvoudige dingen voor elkaar te krijgen dan in Mathematica. Het kan vast ook in Matlab, maar dat is niet eenvoudig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid