Groninger 0 Geplaatst 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2005 Quote: Op donderdag 12 mei 2005 17:11:33 schreef The Black Mathematician het volgende: [...] [...] [...] Het is een densityplotje in het wiskundeprogramma Mathematica van de functie x*sin(y)+y*cos(x) Voor mensen die Mathematica hebben en het willen reproduceren, de code is: DensityPlot[x Sin[y] + y Cos[x], {x, -9*Pi, 9*Pi}, {y, -9*Pi, 9*Pi}, PlotPoints -> 1000, Mesh -> False, ColorFunction -> (Hue[5#] &), Frame -> False] Vandaar dat ik het niet snapte Ben echt heel slecht in alles wat met wiskunde te maken heeft Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2005 zoals men misschien al weet ben ik enorme fan van de moderne metalcomponisten Dream Theater.. nou heeft hun muziek een heel fijne atmosfeer en doet het de naam "Theater van Dromen" eer aan.. nou ik ben zojuist op het idee gekomen om van mijn kamer een "Theater van dromen" te maken.. geen kamer van een doorgeslagen fan maar de letterlijke inhoud van het woord "Theater van dromen" zo wil ik mijn muren een mooi neutraal kleurtje of natuur achtergrondje geven.. en dan wil ik mijn mure bedekken met mooie posters van natuurwonderen en prachtige atmosferische plaatjes die voor mij de "Dream Theater - atmosfeer" weergeeft. die posters wil ik dan inframen met iets van plintmateriaal dat mooi staat. onder de frames wil ik dan kleine frametjes maken waarin songteksten zullen staan die voor mij persoonlijk passen bij dat natuurspektakel of de sfeer van het plaatje. ook wil ik een speciaal bed.. iets van een echte slaap hangmat.. en desnoods gewoon een erg mooie hoogslaper.. en als grond bedekking weet ik nog niet.. ook wil ik nieuwe mooie kasten kopen die er goed bij passen en dat alles bij elkaar mijn wereld in mijn hoofd.. in mijn ziel.. ook op mijn kamer reflecteert.. een veilig prachtig plekje om te dromen.. en om te genieten van de schoonheid van de natuur die God ons gegeven heeft. tot dusver mijn grote droom die ik wil verwezenlijken in mijn kamer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2005 als ik nog op credible mag rondzwerven als dit klaar is zal ik de eindfoto's en eventueel de foto's van het proces van ombouwing wel posten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dave-PL 0 Geplaatst 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2005 Ik maak zo af en toe wat tracks, ben eigenlijk veel met muziek bezig, niet dat er altijd een track uit komt rollen... Hier kan je de tracks beluisteren, helaas heb ik geen directe link. Maarja. Tracks 1 snip beneden is inmiddels wel afgemaakt hoor, maar omdat hij is uitgebracht, kan ik niet een hele versie laten horen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Susi 0 Geplaatst 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2005 Help!!! Hoe voeg ik een plaatje toe want ik heb ook leuke foto's. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sperzieb00n 0 Geplaatst 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2005 http://www.freewebs.com/dennismalmberg/zelfgemaaktedingen.htm mn teken en 3d ontwerp werk http://www.freewebs.com/dennismalmberg/kortenummers.htm een paar (helaas alweer wat oudere) stukken van wat ik oa heb gemaakt aan muziek, alleen met openen een beetje geduld, ben nog steeds aan het zoeken voor een snellere host Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Troel 0 Geplaatst 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2005 Quote: Op donderdag 12 mei 2005 15:41:33 schreef Troel het volgende: [...] Nou, zo mooi issie nou toch ook weer niet Ik kan helaas voor je op dit moment geen mooiere foto ervan maken. Hij hangt nu in een nogal donker hoekje van mijn kamer en de camera is uitgeleend Zo issie beter Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2005 hij is en blijft apart Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2005 x-ilzetje-x vond m nogal gaaf Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 ik heb net een schilderij gemaakt hier komen foto's: ik hoop dat je het een beetje kan zien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 mooi hoor!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 alleen de letters links schommelen een beetje brak handschrift Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 Ik vind het kleurgebruik heel mooi en warm Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 dankje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 WOW TANT!! Die is mooi!!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 erg mooi ssl! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 oooooh, van troel en sweet little lie heeeel erg mooi!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 keej, beetje fout geflist, maar moest beetje snel foto maken.... *uitleg* was voor iemand die door een grote stap beetje verlost word van een aantal problemen, en herinneringen ed Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 wouw anna! prachtig Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 nadat 2 mensen hadden gezegd dat tie mooi was dufde ik m op te sturen... kreeg het bericht van die persoon dat tie mooi was... dus ik zo, ben blij dat je hem ok vind... krijg ik terug: ok? vind het niet ok...vind het prachtig.... *dwarrel groeide* *trots* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 hij is ook ontzettent mooi! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 Heeft er ook iemand ideeen om crea met kinderen te zijn? Is misschien leuk voor op mijn werk... We wilden namelijk gaan schilderen op orginele doeken enz... alleen kinderen weten vaak niet hoe te beginnen als je de opdracht niet een beetje inbakend.... Ideeen? liefs diaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 doelgroep???? me zit barstens vol ideeen!!!!!!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2005 Het kan vooral voor kleine kinderen goed werken om de opdracht te verbinden met een thema. Bijvoorbeeld: Je kiest voor het thema 'boerderij'. Dan kun je de kinderen al wat inspireren met een verhaal over de boerderij, een toneelstukje, kleurplaten met dieren e.d. Dan doen ze vast al veel ideeën op en dan hoef je ze vast niet meer te helpen om iets te verzinnen om te schilderen. Ook is het leuk om ze een schilderij voor een speciale gelegenheid te laten maken. Voor aan de muur van hun slaapkamer bijvoorbeeld. Of, voor oudere kinderen iets uitdagenders: Een poster voor een concert of een zelfbedacht logo voor een organisatie (WWF bijvoorbeeld). Het zou wel kunnen dat de kinderen het leuker vinden om gewoon wat te kliederen, zonder opdracht. Ook grappig: De kinderen mogen maar 2 kleuren verf gebruiken. Of ze moeten iets tekenen waarvan niemand kan zien wat het voorstelt. Een rare 'beperking' dus... maar dan krijg je juist heel creatieve dingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2005 doelgroep???? mocht er iemand met gehandicapten werken.... dan heb ik een bizar briljante oplossing om te verven met spastische kids maar goed, je hebt zoveel ideen, zoals die van hester Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten