Joëlle 0 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Mooi joh! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 voor iemand die een ramp is met tekenen ben ik best trots (dat is mijn visie op een naaktportret die ik moest maken ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 26 april 2008 Rapport Share Geplaatst 26 april 2008 daar zit je dan op je zaterdagavond half in het donker in de tuin met hele saaie terra bloempotten en je verfspuitbussen omdat je een goed idee hebt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Leichim 0 Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Die waaier is mooi! Heb je die ook beschilderd? Klik Kreeg gister opeens na een lange tijd weer inspiratie : ). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 wauw knapheid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Quote: Op woensdag 30 april 2008 12:08:45 schreef Leichim het volgende: Die waaier is mooi! Heb je die ook beschilderd? Ik heb de gehele waaier inclusief schildering zelf gemaakt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2008 Even een topic bumpen met creadingetjes die ik in m'n agenda van de 4e klas had staan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2008 Quote: Op donderdag 03 april 2008 12:12:48 schreef Tamar het volgende: Eind presentatie schilderij en waaier Cijfer: 9.0 [afbeelding] Hier gewoon mee doorgaan Tamar heel goed.En wij kunnen het weten.Ga door!!! Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 26 april 2008 21:45:51 schreef Dwarrel het volgende: daar zit je dan op je zaterdagavond half in het donker in de tuin met hele saaie terra bloempotten en je verfspuitbussen omdat je een goed idee hebt Heel wat nachtrust gaat er aan maar wij vonden het altijd de moeite waard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Even een klein voorproefje van mijn schilderij. Hij is nog niet af en het is een brakke foto, maar hij word gaaf Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Quote: Op dinsdag 25 november 2008 17:35:46 schreef Tamar het volgende: Even een klein voorproefje van mijn schilderij. Hij is nog niet af en het is een brakke foto, maar hij word gaaf [afbeelding] Mooi hoor! (Of ga je nu weer zeggen dat ik loop te slijmen? ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Ik kén dat ding ergens van... Waar doe jij je inspiratie op? * Dagmar zit zich heel erg af te vragen waar ze het van kent.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 @dagmar link hiervan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Ja Daarvan Oja trouwens, Taam, me likes Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Woei, ik ben ook crea! kijk: Een paar maanden geleden gemaakt, tegelijk met deze: Die laatste staat op mijn gitaartas, en nu durf ik er gelukkig weer mee over straat Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Mooi Tamar en Annzie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Quote: Op dinsdag 25 november 2008 21:43:20 schreef Olorin het volgende: [...] Mooi hoor! (Of ga je nu weer zeggen dat ik loop te slijmen? ) Slijmbal Nee, dank je voor het compliment Dank u allen jeej \o/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Quote: Op dinsdag 25 november 2008 17:35:46 schreef Tamar het volgende: Even een klein voorproefje van mijn schilderij. Hij is nog niet af en het is een brakke foto, maar hij word gaaf [afbeelding] klaar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Heel geslaagd! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 @ Tamar: Mooi In december 2006 ben ik voor mijn schoonmoeder een merklap gaan borduren die ze had gekregen tijdens een markt. Ik verveelde me op dat moment en ben er toen dus aan begonnen, maar begin 2007 was de lol er al weer af dus ging het in een zakkie de kast in. In oktober 2008 bedacht ik me dat het tijd was het af te gaan maken, dus begon ik weer... eind december 2008 was het weer in een zakkie de kast in gegaan. Halverwege januari zocht ik de kast uit en heb ik mezelf op mijn falie gegeven, want het moet gewoon af! Dus ben ik weer begonnen en vandaag heb ik het EINDELIJK afgemaakt ... Nu nog even in laten lijsten en dan is het een leuk moederdag cadeau/ verjaardagscadeau en kan het bij de andere merklappen aan de muur Verder wil ik beginnen aan onze fotoboeken, ik heb foto's van vijf vakanties liggen en van onze bruiloft en vermoed dat dit ook zo'n 3 jarenplan gaat worden Daarnaast naai ik kleding, dat gaat nu in een lekker tempo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2009 Merklap? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2009 Datte Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2009 Inderdaad, dat is het alfabet borduren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Tijd voor wat creatiefs maar dan naar de verhouding inspiratie:transpiratie -> 1:9 link De demo van mijn band is alweer een tijdje uit. Ik speel de mondharmonica. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 ... En de eerste 15 seconden dacht ik nog dat je serieus was, vervolgens deed ik er zo'n 2 minuten over om te denken 'maar... en de drums dan?' Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Ik heb een jurk genaaid (met veel hulp van mijn mamaatje) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten