Flawless victory 586 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden 5 uur geleden zei Hopper: Normaliter vraagt de pastoor gewoon in het algemeen zoiets als: "dan wil ik nu u uitnodigen voor...". Nogmaals,bij het programma kloostergasten gaat het niet om een algemene uitnodiging. Als je het programma niet gezien hebt, onthoud je dan gewoon van commentaar. Ben het verder met je eens dat het mensen vrij staat om onder de plak van religie te blijven zitten. De betreffende priesters hebben Christus gevolgd. Een mens kan geen twee heren dienen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 996 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 13 uur geleden zei Robert Frans: Als het aan mij ligt, wordt gewoon op zo liefdevol mogelijke wijze de katholieke leer gevolgd in Nederland, ongeacht wat deze is. Liefde voor wie? Ook bij protestanten worden mensen bij de vleet geweigerd. Er is een verschil tussen deelnemend lid en belijdend lid. Dat wekt uiteraard opstand op bij mensen die er graag bij willen horen, wat vaak een probleem van het ego is. Als men verder blijft vormen, kan dat in de toekomst altijd veranderen. Maar de boosheid en wrok kan even vaak de overhand nemen. Ik vind niet dat kerken zich te verantwoorden hebben. Als het al duizendtal jaar of eeuwen zo is, dan moet dat vandaag en morgen ook zo zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 954 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Fundamenteel: Ik vind niet dat kerken zich te verantwoorden hebben. Als het al duizendtal jaar of eeuwen zo is, dan moet dat vandaag en morgen ook zo zijn Dat is een slap excuus om niets te doen. "Ik weet niet waarom maar het gaat altijd al zo" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten