Barnabas 181 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei najjreb86: Ik weiger er op in te gaan? Nu word ie mooi! Ik ben heel erg ingegaan op jouw praten over mij, en dat over vergeving dit en vergeving dat.. Als er iemand niet op de ander in gaat dan ben jij het wel. Ik heb nog geen inhoudelijke reactie van jou gehad op wat ik schreef. Wel ging je huilen hoe ik het schreef. Want een groot ego, dat heb je wel. Daar kunnen we jou niet op aanspreken. Kennelijk snap je niet dat het gaat om het doen. Je gaat er wel op in maar voegt er vervolgens iets aan toe waaruit blijkt dat je de essentie niet snapt. Want je zou nu kunnen zeggen: Ik heb het gedaan. Inderdaad, je hebt toegegeven dat je taalgebruik niet goed was en dat aangepast. Maar in dezelfde reactie doe je hetzelfde op een andere manier. En nu ook zeg je dat je er op ingegaan bent, maar in dezelfde reactie heb je het over huilen en over groot ego. In de context komt het over als een verwijt. Dat is het nu ook tussen Israël en de Palestijnen. Wel heel veel info en discussie en gepraat maar niet doen waar het op aan komt. 7 uur geleden bewerkt door Barnabas Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.581 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 2 uur geleden zei Barnabas: Kennelijk snap je niet dat het gaat om het doen. Je gaat er wel op in maar voegt er vervolgens iets aan toe waaruit blijkt dat je de essentie niet snapt. Want je zou nu kunnen zeggen: Ik heb het gedaan. Inderdaad, je hebt toegegeven dat je taalgebruik niet goed was en dat aangepast. Maar in dezelfde reactie doe je hetzelfde op een andere manier. En nu ook zeg je dat je er op ingegaan bent, maar in dezelfde reactie heb je het over huilen en over groot ego. In de context komt het over als een verwijt. Dat is het nu ook tussen Israël en de Palestijnen. Wel heel veel info en discussie en gepraat maar niet doen waar het op aan komt. Het blijkt heel moeilijk, wat gedeelde grondslag betekent. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 10 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei Barnabas: Kennelijk snap je niet dat het gaat om het doen. Je gaat er wel op in maar voegt er vervolgens iets aan toe waaruit blijkt dat je de essentie niet snapt. Want je zou nu kunnen zeggen: Ik heb het gedaan. Inderdaad, je hebt toegegeven dat je taalgebruik niet goed was en dat aangepast. Maar in dezelfde reactie doe je hetzelfde op een andere manier. En nu ook zeg je dat je er op ingegaan bent, maar in dezelfde reactie heb je het over huilen en over groot ego. In de context komt het over als een verwijt. Dat is het nu ook tussen Israël en de Palestijnen. Wel heel veel info en discussie en gepraat maar niet doen waar het op aan komt. Als jouw mening is dat mensen enkel jou snappen als ze het volkomen met je eens zijn dan zoek je maar een ander paard om tegen te pissen. Dit gaat om Israel tegen de Palestijnen, en jouw weeklank moet maar elders weerklank vinden. Vandaag weer een volslagen idiote rechtse minister die een herdenkingsmonument van de Palestijnse vernietigd. Zouden mensen eens moeten doen met Joodse herdenkingsmonumenten. Dan is het kot te klein. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 181 Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 52 minuten geleden 4 uur geleden zei najjreb86: Als jouw mening is dat mensen enkel jou snappen als ze het volkomen met je eens zijn dan zoek je maar een ander paard om tegen te pissen. Dit gaat om Israel tegen de Palestijnen, en jouw weeklank moet maar elders weerklank vinden. Het laatste onderdeel van de discussie gaat niet over het Israël-Palestijnen conflict maar over ons. Het snappen betreft je gedrag tegen mij. Eerder heb ik je zien schrijven over je begrip van psychologie. Het is niet nodig bijzondere kennis van de psychologie te hebben om te kunnen begrijpen dat wat jij doet niet deugd en niet bijdraagt aan een goede verstandhouding en met name dat het gaat om een begrip van een principe, het begrip van een houding. Het betreft inzicht dat bij een volwassen persoon normaalgesproken aanwezig is. Je hebt me eerder een snotneus genoemd, maar nu constateer ik dat jij de onvolwassen partij bent. Je zegt "om maar tegen een ander paard aan te pissen", maar dit persoonlijk conflict heb ik met jou en niet met een ander. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 10 Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 33 minuten geleden 9 minuten geleden zei Barnabas: Het laatste onderdeel van de discussie gaat niet over het Israël-Palestijnen conflict maar over ons. Het snappen betreft je gedrag tegen mij. Eerder heb ik je zien schrijven over je begrip van psychologie. Het is niet nodig bijzondere kennis van de psychologie te hebben om te kunnen begrijpen dat wat jij doet niet deugd en niet bijdraagt aan een goede verstandhouding en met name dat het gaat om een begrip van een principe, het begrip van een houding. Het betreft inzicht dat bij een volwassen persoon normaalgesproken aanwezig is. Je hebt me eerder een snotneus genoemd, maar nu constateer ik dat jij de onvolwassen partij bent. Je zegt "om maar tegen een ander paard aan te pissen", maar dit persoonlijk conflict heb ik met jou en niet met een ander. Je blijft maar ween ween doen en jezelf als belangrijk onderdeel van het universum zien. En ik geef je dit op een briefje: Dat ben je niet! Ik ook niet.. Daarom vind ik vergeving dit en vergeving zo ook overdreven. Je vergeeft een ander voor jezelf en niet voor de ander. En zoals ik al eerder schreef "als ik smorgen jou voor rotte vis uitmaak en dan in de avond zeg "o ik was onvolwassen, wil je me vergeven" dan vind ik dat hypocriet. Ik hoef jou niet om vergeving te vragen, jij hoeft mij niet te vergeven (of je moet het zelf willen, maar doe het dan in stilte zonder het tegen mij te zeggen) dus let it be.. Deze discussie ging over Gaza en Israel en de hele rataplan. Wat veel belangrijker is dan jij of ik of wie dan ook als indivu. Maar als je dit bekijkt in het licht van het universum is ook deze "oorlog" a wink in a young girls eye"... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten