Tortelduif 1 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden 2 minuten geleden zei IKBENANDERS: Natuurlijk; maar dat doe jij ook. Dan zijn we uitgepraat, voordat we verzanden in langs elkaar heen praten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 4 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 21 uur geleden zei Tortelduif: Ik geloof dat het moderne Israël nog steeds Gods volk is in de zin van de beloften aan Abraham, Isaak en Jakob, en zie een aanval op Israël als meer dan een geopolitiek conflict. Dan wordt het een aanval op een volk waarmee God een bijzondere verbondsrelatie heeft. Dan ben je OF dom, of je hebt geen idee van de geschiedenis. Israel als staat is in 120 na Christus opgedoekt.. De huidige staat is enkel in naam dezelfde. En wat God belooft heeft aan Abraham, Isaak en Jakob doet er niet toe. Dat is geschreven door Joden voor Joden. Dus propaganda van het zuiverste water. Misschien dat als er in de Koran zou staan dat Allah de moslims Nederland in gebruik gaf, jij zou snappen hoe ik het snap aangaande Israel. Op 11-6-2026 om 17:44 zei Tortelduif: Dat gaat helaas niet. Ik ben niet joods en geen Israelisch staatsburger. Dat maakt niks uit. als ze straks geen reservisten meer kunnen krijgen nemen ze genoegen met alle criminelen uit de hele wereld. Enige eis is dat je geen ziel moet hebben en geen geweten (in verband met PTSD).. Dus dat zit bij jou wel goed! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten