Monachos 507 Geplaatst 21 mei Rapport Share Geplaatst 21 mei @Rommel, de admin van Credible heeft zo te zien nog niet zo lang geleden hier even een kijkje genomen: op 26 april 2024. En is daarna weer spoorloos verdwenen. Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 22 mei Rapport Share Geplaatst 22 mei Heel merkwaardig @Monachos. Rommel heeft dus wel ingelogd maar niet de spam verholpen. Vreemd. Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 22 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei Zojuist zei Flawless victory: Heel merkwaardig @Monachos. Rommel heeft dus wel ingelogd maar niet de spam verholpen. Vreemd. @Rommel vindt het blijkbaar allemaal wel best zo. @sjako ook. Misschien moeten wij als forumgebruikers gewoon lekker dezelfde Status Quo willen handhaven als de mensen die de knoppen bedienen 😄 Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 22 mei Rapport Share Geplaatst 22 mei Ik denk dat @Rommel dit forum als een experiment ziet. Gewoon, volgen hoe het ontwikkeld. Vind ik ook interessant, vrijwel alleen maar meekijken. Hopper reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 22 mei Rapport Share Geplaatst 22 mei Wat een gerommel. Monachos reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei 18 uur geleden zei Mullog: Ik denk dat @Rommel dit forum als een experiment ziet. Gewoon, volgen hoe het ontwikkeld. Vind ik ook interessant, vrijwel alleen maar meekijken. Zowel meekijken als meespelen kan ook tegelijkertijd een optie zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten