Spring naar bijdragen

🌈💖 De Regenboogverklaring: ​ een christelijk excuus voor lhbti-discriminatie🌈💖 ​


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 837
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat heeft niets met met vrijheid van religie te maken. Dit is  gewoon belediging en discriminatie. 1:05: "Als ik zo'n bisschop te pakken krijg scheur ik hem aan stukken". Wat is dat voor gek ?!

Is er ook conversietherapie voor vaders die tekort schieten in de opvoeding van hun kinderen.   Kinderen die de dupe zijn geworden om dat een vader niet de huwelijkse staat met zijn vrouw kan onderh

Zo gek is dat niet. Het is namelijk vrij normaal dat iemand die anders is dan normaal als oucast te zien, totdat je zo iemand leert kennen en begrijpt dat het ook maar een normaal mens is, alleen houd

Posted Images

16 uur geleden zei Jahu:
17 uur geleden zei Robert Frans:

Ongetwijfeld, maar dat neemt niet weg dat je tegenmaatregelen moet blijven nemen. Die daarbij wel degelijk voldoende effectief kunnen zijn. En dat je mensen niet pas de kerk kunt binnenlaten als zij niet (voldoende) gebroken zouden hebben met de zonde.

Mensen die niet met de zonde hebben gebroken, kunnen geen deel van de kerk van de Heer Jezus Christus zijn. (2Tim.2:19)

1 Johannes 1:

8 Indien wij zeggen, dat wij geen zonde hebben, misleiden wij onszelf en de waarheid is in ons niet.

9 Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, om ons de zonden te vergeven en ons te reinigen van alle ongerechtigheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:


- begin ondertiteling - Elk bericht dat jij schrijft over anderen gaat in wezen over jezelf.  Het zijn allemaal reflecties van jezelf en wat je zelf doet en hebt gedaan. Door te lezen wat jij over anderen schrijft kan de lezer weten hoe jij zelf in elkaar steekt.  - einde ondertiteling-
 

Neen ik beantwoord :) Hermanos probeerde gisteren wel te doen alsof ik hem opzocht, maar maakte zich wederom belachelijk. 

Drijfzand Flawless drijfzand dat is jullie leer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

Zoiets ja. Alleen Narcissus verzoop in de rivier, de reflectie van zijn eigen zelfbeeld kussend. 

Geweldig. Ik heb geen spiegel hier. Kan mijn eigen ouwe kop niet meer aanzien. Leeftijd en zwaartekracht zijn onverbiddelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hermanos2:

Geweldig. Ik heb geen spiegel hier. Kan mijn eigen ouwe kop niet meer aanzien. Leeftijd en zwaartekracht zijn onverbiddelijk.


Hetzelfde hier. Maar gelukkig zijn we geestelijk nog zo flexibel dat wij verschillende visies kunnen waarderen.  Menig jonkie onder de religieuzen heeft die flexibiliteit al niet meer. Hoewel er ook ouwe taaien zijn onder de dogmatische geesten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Flawless victory:


Hetzelfde hier. Maar gelukkig zijn we geestelijk nog zo flexibel dat wij verschillende visies kunnen waarderen.  Menig jonkie onder de religieuzen heeft die flexibiliteit al niet meer. Hoewel er ook ouwe taaien zijn onder de dogmatische geesten.

Zeker. Tijdens mijn frequente wandelingen ben ik voortdurend aan het overwegen. Nu ook over alverzoening. Beslist het overwegen waard omdat er veel logica inzit en veel twistpunten beslecht.

Genesis 12:3

And in you all the families of the earth shall be blessed. (NKJV)

bewerkt door Hermanos2
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Hermanos2:

Zeker. Tijdens mijn frequente wandelingen ben ik voortdurend aan het overwegen. Nu ook over alverzoening. Beslist het overwegen waard omdat er veel logica inzit en veel twistpunten beslecht.


Ja mooi hè. Dat gunnen we (iedereen die in Gods Alverzoening gelooft) iedereen. Alles valt op zijn plek. Er komt een enorme rust uit voort.  De mensen uit mijn (mailvrienden)groep begeven zich helaas allang niet meer op fora.   Ze kennen de smaad die -juist door christenen- over ons uit wordt gestort. Een jaar of twee geleden is ons eigen besloten (vrienden)forum gestopt vanwege de hoge leeftijd van de eigenaars. Toen zijn we per mail verder gegaan.   Het is niet zo dat we de smaad niet verdragen kunnen in Zijn kracht, maar als er geen pluriforme omgeving is dan verdwijnt de balans die nodig is voor de Geest om te kunnen werken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Flawless victory:


Ja mooi hè. Dat gunnen we (iedereen die in Gods Alverzoening gelooft) iedereen. Alles valt op zijn plek. Er komt een enorme rust uit voort.  De mensen uit mijn (mailvrienden)groep begeven zich helaas allang niet meer op fora.   Ze kennen de smaad die -juist door christenen- over ons uit wordt gestort. Een jaar of twee geleden is ons eigen besloten (vrienden)forum gestopt vanwege de hoge leeftijd van de eigenaars. Toen zijn we per mail verder gegaan.   Het is niet zo dat we de smaad niet verdragen kunnen in Zijn kracht, maar als er geen pluriforme omgeving is dan verdwijnt de balans die nodig is voor de Geest om te kunnen werken. 

Oh ik snap dat goed. Een forum bevat zoveel ruis dat je nooit tot verdieping komt. Daarvoor heb je echt een aparte plek nodig. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ja waar iedereen elkaar bevestigt, satanisme ofzo.

Dat is meer jouw cup of tea. All in “the Family”

6 minuten geleden zei Hermanos2:

Oh ik snap dat goed. Een forum bevat zoveel ruis dat je nooit tot verdieping komt. Daarvoor heb je echt een aparte plek nodig. 

Inderdaad. Waar de kernwaarde, in dit geval Gods Alverzoening, niet voortdurend in het gedrang is, maar er op bijzaken wordt gefilosofeerd en gediscussieerd en interessante nieuwe informatie, video’s of inzichten met elkaar wordt gedeeld.  Zodat we door elkaar gesterkt in de wereld kunnen zijn.  Er zitten mensen bij die oorspronkelijk uit allerlei denominaties afkomstig zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Flawless victory:

Dat is meer jouw cup of tea. All in “the Family”

Als de Bijbel u boos maakt en ge overplakt uw zondes met citaten buiten context terwijl ge God een gruwelijk monster vindt om u van uw zondes te redden, vormt ge dus niet op Hem maar hem. Ge wilt uw zondes bevestigd zien door de wereld en bashed die u niet bevestigen. Ge hebt ook geen schuldbesef, wat ik ook kan bewijzen. ;)

Maar terug on topic, mensen kunnen dus van de geaardheid genezen worden he, mits schuldbesef en de wil om van de zonde bevrijd te worden.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Als de Bijbel u boos maakt en ge overplakt uw zondes met citaten buiten context terwijl ge God een gruwelijk monster vindt om u van uw zondes te redden, vormt ge dus niet op Hem maar hem. Ge wilt uw zondes bevestigd voelen door de wereld en bashed die u niet bevestigen. Ge hebt ook geen schuldbesef, wat ik ook kan bewijzen. ;)

 

 

Allemaal smaad.  Je hebt geen enkel respect voor de God waarin je met je lippen belijdt te geloven, anders kon je hier absoluut niet mee doorgaan. Ik wens je heel veel sterkte toe want dat zul je nodig hebben. Als jij denkt dat Alverzoening betekent dat je er ongestraft vanaf komt dan heb je het lelijk mis. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

 

 

Allemaal smaad.  Je hebt geen enkel respect voor de God waarin je met je lippen belijdt te geloven, anders kon je hier absoluut niet mee doorgaan. Ik wens je heel veel sterkte toe want dat zul je nodig hebben. Als jij denkt dat Alverzoening betekent dat je er ongestraft vanaf komt dan heb je het lelijk mis. 

Wat is smaad? Mensen homoseksualitelt als normaal verkopen of bekeren in Christus? Je hebt ook geen schuldbesef, ik heb meer dan 3 getuigen en screenshots. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel langzaam begint het besef cq geloof ook in sommige christelijke groeperingen te dagen  dat de hel uiteindelijk leeg zal blijven.  Zelfs de paus gelooft dat. https://www.nd.nl/geloof/katholiek/1208279/paus-hoopt-dat-de-hel-leeg-is-god-zegent-iedereen-die-komt-ie

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat is smaad? Mensen homoseksualitelt als normaal verkopen of bekeren in Christus? Je hebt ook geen schuldbesef, ik heb meer dan 3 getuigen en screenshots. ;)


Ik laat je kolen stapelen. Dus ik zet je nu op negeer. Je hebt het zo al moeilijk genoeg.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

Heel langzaam begint het besef ook in sommige christelijke groeperingen binnen te sijpelen dat de hel uiteindelijk leeg zal blijven.  Zelfs de paus gelooft dat. https://www.nd.nl/geloof/katholiek/1208279/paus-hoopt-dat-de-hel-leeg-is-god-zegent-iedereen-die-komt-ie

Zelfs al geloof je niet in de hel, homoseskualiteit is een zonde waarvan je kan bekeren in Christus. De getuigenissen spreken voor zich. Tijd dat dus te erkennen en de conditie weer als zondig te zien.  Veroordeel uzelf ook zoals je anderen veroordeelt. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zelfs al geloof je niet in de hel, homoseskualiteit is een zonde waarvan je kan bekeren in Christus. De getuigenissen spreken voor zich. Tijd dat dus te erkennen en de conditie weer als zondig te zien.  Veroordeel uzelf ook zoals je anderen veroordeelt. ;)

Nog meer smaad en laster.  Je weet niet wat je doet. Ik heb nog nooit zó’n goddeloos persoon ontmoet als jij.  

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Flawless victory:

Nog meer smaad en laster.  Je weet niet wat je doet. Ik heb nog nooit zó’n goddeloos persoon ontmoet als jij.  

Kan je ook nuanceren waarom? Of maakt nuancering u nog steeds boos?

Ontken je dat mensen door Christus van hun geaardheid gered zijn? Is dat ontkennen geen smaad aan Hem?

Hoeveel homofielen hebben de alverzoeners al gered met hun bevestigingscultuur?

Effectief bekeert van homofiel naar hetero he.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Kan je ook nuanceren waarom? Of maakt nuancering u nog steeds boos?

Ontken je dat mensen door Christus van hun geaardheid gered zijn? Is dat ontkennen geen smaad aan Hem?

 
Wanneer jij ooit in communie zult zijn met de God die je met je lippen belijdt, praten we verder. Over een aioon of twee wellicht. 

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Kan je ook nuanceren waarom? Of maakt nuancering u nog steeds boos?

Ontken je dat mensen door Christus van hun geaardheid gered zijn? Is dat ontkennen geen smaad aan Hem?


Je lijkt Kamala Harris wel. 
 

 

 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

 
Wanneer jij ooit in communie zult zijn met de God die je met je lippen belijdt, praten we verder. Over een aioon of twee wellicht. 

Dat is de vraag niet?

Ontken je dat mensen van hun zondes afkeerde na bekering in Christus? Zoals van homofilie naar hetero? Als dat kan en het zijn er duizenden, dan is het bekeren in plaats van bevestigen dus de weg, he?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Dat is de vraag niet?

Ontken je dat mensen van hun zondes afkeerde na bekering in Christus? Zoals van homofilie naar hetero? Als dat kan en het zijn er duizenden, dan is het bekeren in plaats van bevestigen dus de weg, he?

Vanwaar jouw obsessie met homoseksualiteit? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hermanos2:

Vanwaar jouw obsessie met homoseksualiteit? 

Dat is de vraag niet. Mensen weten waar, wanneer en waarom ik mijn standpunt in nam. Vanwaar uw aanwezigheid in dit onderwerp zonder interesse of betrokken partij te zijn? Praatjesmaker.

Ontken je dat mensen van hun zondes afkeerde na bekering in Christus? Zoals van homofilie naar hetero? Als dat kan en het zijn er duizenden, dan is het bekeren in plaats van bevestigen dus de weg, he?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid