Spring naar bijdragen

www.geloofsleven.nl


Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Flawless victory:

Dat is nu duidelijk geworden. Sorry dat ik je verkeerd beoordeelde. 

Dat vind ik helemaal niet raar. Je betaalt altijd ergens mee. Is het niet met geld dan wel met de veiligheid en/of de gegevens van de forumdeelnemers of met reclame.

Ik heb zeker mijn fouten als mens, maar verbannen doe ik niet zo snel. Excuses zijn niet nodig maar aanvaard. ;) 

wat vind jij van Vbulletin?

7 uur geleden zei Noel2:

Het is een werkend forum, ik zou geen wachtwoorden gebruiken die je elders gebruikt, en jouw email-adres is dan weer in handen van een commerciele partij, maar voor de rest heb je een forum. Als voorbeeld een filosofieforum, maar net zo makkelijk een geloofsforum. PhpBB is in ieder geval gratis software die je ook kunt installeren op je eigen server. Ik weet niet echt wat dan het verdienmodel is. Er bestaan straks veel forums op dat platform en op een gegeven moment heb je toch consultants nodig voor extra functies of zo. Maar goed invision oogt wat strakker, hoewel de kleurstelling van bazuinen echt slecht is, die wietkleur.

Sowieso. Maar als Admin of mod kan je niet aan de wachtwoorden van leden. Enkel resetten. Je wachtwoord kan ik niet zien. Invision is daar veilig in. 
 

17 uur geleden zei Noel2:

Ik heb dit zelf even geprobeerd, maar lijkt niet helemaal te werken, maar goed.

Ook gratis heeft een prijs :D
 

13 uur geleden zei Noel2:

Nou het is toch gewoon gelukt, introductiemail kwam alleen in de spambox bij mij:

https://gratisforums.com/filosofie/

 

In een uurtje heb je een live forum. En kost vooralsnog niets, maar dan heb je natuurlijk ook niet zoveel mogelijkheden.

Ziet er nog wel strak uit eigenlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 104
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het gevaar dat een nieuw forum ALTIJD loopt is dat het 'oude wijn in nieuwe zakken wordt'. Dat heeft te maken met de gezindheid van de deelnemers. Die verandert namelijk niet en zal dus, vroeg of laat

Hallo medeforumleden, Het is ons opgevallen dat er op Credible momenteel geen actief moderatiebeleid meer lijkt te zijn, wat de sfeer hier helaas verstoort. Daarom willen we jullie graag uitnodig

Het regent al bannen op dat nieuwe forum.  Citeren uit de Bijbel levert een ban op en Paulus als gezaghebbend beschouwen levert ook een ban op.  Bij de moderatie zeuren of andere deelnemers geband kun

8 uur geleden zei Noel2:

Het is een werkend forum, ik zou geen wachtwoorden gebruiken die je elders gebruikt, en jouw email-adres is dan weer in handen van een commerciele partij, maar voor de rest heb je een forum. Als voorbeeld een filosofieforum, maar net zo makkelijk een geloofsforum. PhpBB is in ieder geval gratis software die je ook kunt installeren op je eigen server. Ik weet niet echt wat dan het verdienmodel is. Er bestaan straks veel forums op dat platform en op een gegeven moment heb je toch consultants nodig voor extra functies of zo. Maar goed invision oogt wat strakker, hoewel de kleurstelling van bazuinen echt slecht is, die wietkleur.

Die kleur is niet gekozen omdat het aan wiet gelinkt kan worden neen. Die kleur is vooral gekozen om rust uit te stralen en trage groei te stimuleren.

Het forum is snel opgesteld en ik heb de tijd nog niet gevonden een deftige skin te maken zoals je hier op Credible ervaart. CSS en passende logo's zijn niet op 1 dag gemaakt en ik ga dit ook niet rushen. Ik aanvaard alle hulp en kritiek. Maar met deze reactie kan ik dus niets. Als Bazuinen op Vbulletin overgezet wordt, gaat er ook meer content verschijnen naast het forum. Maar hoewel ik in bepaalde periodes veel online ben, zijn er ook periodes waar ik weinig geestelijke energie overhoud om online iets te doen. Ik heb totaal geen intentie een verdienmodel te worden en volledig reclamevrij te blijven. Dat het geld kost is bijzaak, iedere "hobby" kost geld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Noel2:

 

Haha, op mijn uitprobeersel heb ik Hopper als lid. Als je geen reclame maakt wordt het nauwelijks gevonden. Ik denk dat filosofie sowieso minder mensen trekt dan geloof. Maar goe ik kijk even of ze bij filosofieforum.nl nog over willen stappen, dat wordt daar totaal gedomineerd door 1 persoon. 

Middels Google vind ik jouw forum niet.  Maar dat komt ook omdat het dezelfde naam heeft als dat andere filosofie forum.   Doch als wij daar met zijn tweeën blijven dan wordt het ook gedomineerd.  Er is nu eenmaal niet veel belangstelling voor dit soort fora, ook niet voor fora die over het geloof gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Noel2:

Ik had niet echt de bedoeling een forum te starten, maar wilde Fundamenteel aangeven dat phpBB een alternatief is, en zag toen dat het zelfs beperkt gratis kon. Mocht iemand een forumpje willen dan wil ik dat wel instellen, heb er wel handigheid in.

Voor de rest mondelinge reclame. 

Dus of gratisforums.com/filosofie nu zo’n vlucht gaat nemen, dat denk ik verder niet.

Zie dat gratisforums/filosoof al in 2009 de deuren sloot met een bericht van wanhoop.

We laten het wel op zijn beloop.  Voor de fun heb ik een account aangemaakt. Maar stel dat er vandaag tientallen mensen zich aanmelden, dan heb je er een hoop werk bij, Leon.  Want dan ben je moderator.   Hier doet Sjako dat belangeloos.

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Noel2:

Oh nee alleen de kleur. Maar goed credible is ook niet helemaal mijn kleur. Ik ben daar gevoelig op.

Haha, op mijn uitprobeersel heb ik Hopper als lid. Als je geen reclame maakt wordt het nauwelijks gevonden. Ik denk dat filosofie sowieso minder mensen trekt dan geloof. Maar goe ik kijk even of ze bij filosofieforum.nl nog over willen stappen, dat wordt daar totaal gedomineerd door 1 persoon. 

Wij worden via google gevonden hoor. We staan alleen bij specifieke zoekhits bovenaan, maar als je op "christelijk forum" zoekt, verschijnen we in de lijst.

Beter had je dan een rubriek "filosofie" op Bazuinen aangevraagd. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid