Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Zojuist zei Fundamenteel:

Ik zeg het niet alleen, ik toon u de interface waarop het simpel kan gebeuren.... Als BTC straks naar 26K dollar stijgt = rendement en kheb dat alleen moeten invullen.

Interfaces zijn als wormgaten, sommige daarvan worden altijd dichtgetimmerd door dingen niet te vertellen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Interfaces zijn als wormgaten, sommige daarvan worden altijd dichtgetimmerd door dingen niet te vertellen. 

Het enige daaraan verbonden is een transactiekost van 0,05%. Dat is al enkele keren gezegd he. Als hem aan 26K verkoopt is dat een rendement van 1,65%. Maar ze trekken daar 0,05 af...

Ik had gehoopt er al vanaf te zijn, maar het is wat het is.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het enige daaraan verbonden is een transactiekost van 0,05%. Dat is al enkele keren gezegd he. Als hem aan 26K verkoopt is dat een rendement van 1,65%. Maar ze trekken daar 0,05 af... Ik had gehoopt er al vanaf te zijn, maar het is wat het is.

Ik zou die optelsom niet willen maken, heb je die samengestelde begrippen al eens bekeken? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Meen je dat nu? Dat gaat over die dingen die je niet verteld, en je hebt er eerder zelf naar verwezen nochtans. 

Maar er is geen achterkant? Ik liet gewoon zien dat het dichterbij target kwam? Ge ziet de grafiek over tijd (onderaan) met de waarde rechts.

Ge kunt het afprinten en dubbel vouwen om een achterkant te krijgen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar er is geen achterkant? Ik liet gewoon zien dat het dichterbij target kwam? Ge ziet de grafiek over tijd (onderaan) met de waarde rechts. Ge kunt het afprinten en dubbel vouwen om een achterkant te krijgen?

Ja, rendementen binnen niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, vandaar dat er ook een achterkant is met informatie die heel andere dingen laat zien. En zeg nu weer niet dat je daar nog nooit van gehoord hebt, het is nu al zo erg. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Ja, rendementen binnen niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, vandaar dat er ook een achterkant is met informatie die heel andere dingen laat zien. En zeg nu weer niet dat je daar nog nooit van gehoord hebt, het is nu al zo erg. 

Ik heb er u paar van vorige week laten zien? Zelfs ene van een maand geleden dat bijna -50% was, de horror.

Maar het rendement vandaag is pas verzegeld als die verkocht is aan USDT. ALS hem 26k haalt tenminste...

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik heb er u paar van vorige week laten zien? Zelfs ene van een maand geleden dat bijna -50% was, de horror. Maar het rendement vandaag is pas verzegeld als die verkocht is aan UDST. ALS hem 26k haalt tenminste...

De vraag verandert niet omdat je duizend soortgelijke statistieken laat zien, dat is enkel misleidend. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

En komen die degelijke verkopen niet in statistieken? Of ben je ons helemaal aan het belazeren misschien? 

Neen dat is de statistiek van BTC alleen. Waar ge BTC kunt kopen of verkopen.

Uw verwarring != misleiding :)

Zie het als een etalage waar ge de prijs kunt zien, maar die prijs constant verandert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid