Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

4 minuten geleden zei TTC:

Zo wordt het helder, het is continu verwijzen naar details maar er wordt niets verteld over een reeks anomalieën. 

Ik heb gewoon een simpele strategie die inspeelt op wat ik denk te zien. Ik ga daar geen anomalieën bij bedenken.

En wat ik zie, rendeert momenteel. Natuurlijk is die dagbalans niet representatief, maar op 180 dagen is dat wel een ander zicht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb gewoon een simpele strategie die inspeelt op wat ik denk te zien. Ik ga daar geen anomalieën bij bedenken. En wat ik zie, rendeert momenteel. Natuurlijk is die dagbalans niet representatief, maar op 180 dagen is dat wel een ander zicht.

Onderhand lijkt de wereld op een vat vol vlindereffecten, wachtend om ontdekt te worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wat veeg ik onder de mat? Dat ge gevangen gehouden wordt in verdienmodellen van anderen die op massaschaal misleiden?

Alweer zo een onnozel vraag waarvan je verwacht dat we er nog op gaan reageren ook? Steeds meer mensen doorzien die spelletjes van je wel, maar doe rustig verder. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Alweer zo een onnozel vraag waarvan je verwacht dat we er nog op gaan reageren ook? Steeds meer mensen doorzien die spelletjes van je wel, maar doe rustig verder. 

Ja als ge beweert dat ik iets achter houd, dan weet je meer dan mij. :) Maar ik ken intussen dat spelletje al. Straks gaat ge weer zeggen dat we geen balans kunnen opmaken terwijl vraag en aanbod aflezen al te moeilijk was. 😛

Ik denk dat die praatjes vooral niet meer aanslagen en we daarom steeds meer pubers als miljonair treffen. U kennende, gunde ze da niet...

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja als ge beweert dat ik iets achter houd, dan weet je meer dan mij.  Maar ik ken intussen dat spelletje al. Straks gaat ge weer zeggen dat we geen balans kunnen opmaken terwijl vraag en aanbod aflezen al te moeilijk was. Ik denk dat die praatjes vooral niet meer aanslagen en we daarom steeds meer pubers als miljonair treffen. U kennende, gunde ze da niet...

Het ELM onderscheidt twee routes die tot overtuiging kunnen leiden, de centrale route en de indirecte route. Zo onderwerpen centrale routeprocessen een overtuigend bedoelde boodschap aan een nauwgezet onderzoek om de waarde van de gebruikte argumenten te kunnen beoordelen, waarvan de uitkomst  afhankelijk is van de unieke cognitieve reacties van de ontvanger. De indirecte route daarentegen, vereist weinig bewust denken, en is daardoor vooral aanwezig in situaties die weinig uitgesproken signalen voortbrengen. In geval van gematigde uitgesprokenheid zal een combinatie van centrale en indirecte processen de wijze waarop de informatie verwerkt wordt beïnvloeden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Het ELM onderscheidt twee routes die tot overtuiging kunnen leiden, de centrale route en de indirecte route. Zo onderwerpen centrale routeprocessen een overtuigend bedoelde boodschap aan een nauwgezet onderzoek om de waarde van de gebruikte argumenten te kunnen beoordelen, waarvan de uitkomst  afhankelijk is van de unieke cognitieve reacties van de ontvanger. De indirecte route daarentegen, vereist weinig bewust denken, en is daardoor vooral aanwezig in situaties die weinig uitgesproken signalen voortbrengen. In geval van gematigde uitgesprokenheid zal een combinatie van centrale en indirecte processen de wijze waarop de informatie verwerkt wordt beïnvloeden.

 

Er zijn mensen die de volgende generaties rijker dan de politiek maken. Snap je de invloed daar van?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Ja, en jij bent geboren zodat Hegel er een boek over kan schrijven wellicht? Onwaarschijnlijk dat je zo je medemensen alsmaar tracht te misleiden, maar doe rustig verder. 

Laat de ernst rustig tot u doordringen...

Pubers worden rijker dan hun politici door muisklikjes.

Vertaal dit 10j verder door op de huidige economie. Hopelijk is de reset ons niet voor lol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Laat de ernst rustig tot u doordringen... Pubers worden rijker dan hun politici door muisklikjes. Vertaal dit 10j verder door op de huidige economie. Hopelijk is de reset ons niet voor lol.

We houden het amper voor mogelijk, over allerhande anomalieën geen woord. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Amper geloofwaardig, zelfs in geschenkverpakking maak je van alles een complot. 

Ik rijm niet eens een complot? Ik spoor je aan de puntje zelf te verbinden, en wie weet zie je hetzelfde?

Doe even serieus en zie hoe ernstig we er aan toe zijn, dat heeft maar 1 oorzaak en ze is politiek. Gij en ik kunnen daar niets meer aan veranderen, anders dan Sodom en Gomorra te verlaten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik rijm niet eens een complot? Ik spoor je aan de puntje zelf te verbinden, en wie weet zie je hetzelfde? Doe even serieus en zie hoe ernstig we er aan toe zijn, dat heeft maar 1 oorzaak en ze is politiek. Gij en ik kunnen daar niets meer aan veranderen, anders dan Sodom en Gomorra te verlaten.

De klassiekers doen het nog altijd wonderwel goed, en denk vooral niet dat redelijke argumentatie toegelaten wordt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

De klassiekers doen het nog altijd wonderwel goed, en denk vooral niet dat redelijke argumentatie toegelaten wordt. 

Los van alle courante complottheorieën: wat als voldoende mensen geen arbeid/service meer moeten leveren in ruil voor geld? Dat bekend wordt dat schoolssystemen programmeren en niet leren leren en zelfstandig denken?

De geest is uit de fles zenne TTC, believe it or not...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Los van alle courante complottheorieën: wat als voldoende mensen geen arbeid/service meer moeten leveren in ruil voor geld? Dat bekend wordt dat schoolssystemen programmeren en niet leren leren en zelfstandig denken? De geest is uit de fles zenne TTC, believe it or not...

Elke vorm van gezond verstand en bijhorende logica's is ons vreemd, want daarover mag niets gezegd worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Elke vorm van gezond verstand en bijhorende logica's is ons vreemd, want daarover mag niets gezegd worden. 

De simpele waarheid benoemen of simpele vragen beantwoorden vallen de meesten al moeilijk. Waarin dan duidelijk wordt imo waar onderwijs en het narratief falen.

Het belangrijkste is dat je een kind leert leren en niet alles inlepelt met sancties als ze falen of de verkeerde mening hebben.

Maar ik zal wel degene zijn die misleidt door het eenvoudig te benoemen. ;)

De tijd zal ons leren....

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid