Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei TTC: Wie zegt het, alsof er geen boek geschreven werd. Ik zeg het niet alleen, ik toon u de interface waarop het simpel kan gebeuren.... Als BTC straks naar 26K dollar stijgt = rendement en kheb dat alleen moeten invullen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ik zeg het niet alleen, ik toon u de interface waarop het simpel kan gebeuren.... Als BTC straks naar 26K dollar stijgt = rendement en kheb dat alleen moeten invullen. Interfaces zijn als wormgaten, sommige daarvan worden altijd dichtgetimmerd door dingen niet te vertellen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 2 minuten geleden zei TTC: Interfaces zijn als wormgaten, sommige daarvan worden altijd dichtgetimmerd door dingen niet te vertellen. Het enige daaraan verbonden is een transactiekost van 0,05%. Dat is al enkele keren gezegd he. Als hem aan 26K verkoopt is dat een rendement van 1,65%. Maar ze trekken daar 0,05 af... Ik had gehoopt er al vanaf te zijn, maar het is wat het is. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 34 minuten geleden zei Fundamenteel: Het enige daaraan verbonden is een transactiekost van 0,05%. Dat is al enkele keren gezegd he. Als hem aan 26K verkoopt is dat een rendement van 1,65%. Maar ze trekken daar 0,05 af... Ik had gehoopt er al vanaf te zijn, maar het is wat het is. Ik zou die optelsom niet willen maken, heb je die samengestelde begrippen al eens bekeken? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 31 minuten geleden zei TTC: Ik zou die optelsom niet willen maken, heb je die samengestelde begrippen al eens bekeken? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Kan je de achterkant ook zien? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 4 minuten geleden zei TTC: Kan je de achterkant ook zien? Het is gewoon de huidige waarde (die nu al weer veranderde)... We komen dichterbij het target. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Het is gewoon de huidige waarde (die nu al weer veranderde)... We komen dichterbij het target. Tja, precies net gemist dan, maar doe rustig verder. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei TTC: Tja, precies net gemist dan, maar doe rustig verder. Hij komt van 25800 en een chicluette? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Hij komt van 25800 en een chicluette? De achterkant verandert niet door er geen aandacht voor te hebben, dat is evident. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Er is geen achterkant. Wysiwyg Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 10 minuten geleden zei Fundamenteel: Er is geen achterkant. Wysiwyg Tiens, precies iets misgelopen, maar alweer leerzaam. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 24 minuten geleden zei TTC: Tiens, precies iets misgelopen, maar alweer leerzaam. Neen het order is ingesteld op 26K he, dus het moet nog gebeuren. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Neen het order is ingesteld op 26K he, dus het moet nog gebeuren. Dat de achterkant ook zichtbaar wordt? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei TTC: Dat de achterkant ook zichtbaar wordt? Dat was gewoon de grafiek van BTC over x tijd. Eens die op 26K komt, verpatst hem. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Dat was gewoon de grafiek van BTC over x tijd. Eens die op 26K komt, verpatst hem. Dat hebben we gezien, vandaar de vraag. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei TTC: Dat hebben we gezien, vandaar de vraag. Wat is den "achterkant" dan? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Wat is den "achterkant" dan? Meen je dat nu? Dat gaat over die dingen die je niet verteld, en je hebt er eerder zelf naar verwezen nochtans. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 4 minuten geleden zei TTC: Meen je dat nu? Dat gaat over die dingen die je niet verteld, en je hebt er eerder zelf naar verwezen nochtans. Maar er is geen achterkant? Ik liet gewoon zien dat het dichterbij target kwam? Ge ziet de grafiek over tijd (onderaan) met de waarde rechts. Ge kunt het afprinten en dubbel vouwen om een achterkant te krijgen? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Maar er is geen achterkant? Ik liet gewoon zien dat het dichterbij target kwam? Ge ziet de grafiek over tijd (onderaan) met de waarde rechts. Ge kunt het afprinten en dubbel vouwen om een achterkant te krijgen? Ja, rendementen binnen niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, vandaar dat er ook een achterkant is met informatie die heel andere dingen laat zien. En zeg nu weer niet dat je daar nog nooit van gehoord hebt, het is nu al zo erg. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei TTC: Ja, rendementen binnen niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, vandaar dat er ook een achterkant is met informatie die heel andere dingen laat zien. En zeg nu weer niet dat je daar nog nooit van gehoord hebt, het is nu al zo erg. Ik heb er u paar van vorige week laten zien? Zelfs ene van een maand geleden dat bijna -50% was, de horror. Maar het rendement vandaag is pas verzegeld als die verkocht is aan USDT. ALS hem 26k haalt tenminste... 9 september 2023 bewerkt door Fundamenteel Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ik heb er u paar van vorige week laten zien? Zelfs ene van een maand geleden dat bijna -50% was, de horror. Maar het rendement vandaag is pas verzegeld als die verkocht is aan UDST. ALS hem 26k haalt tenminste... De vraag verandert niet omdat je duizend soortgelijke statistieken laat zien, dat is enkel misleidend. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 1 minuut geleden zei TTC: De vraag verandert niet omdat je duizend soortgelijke statistieken laat zien, dat is enkel misleidend. Die vervulde orders waren geen statistieken maar degelijke verkopen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Die vervulde orders waren geen statistieken maar degelijke verkopen. En komen die degelijke verkopen niet in statistieken? Of ben je ons helemaal aan het belazeren misschien? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei TTC: En komen die degelijke verkopen niet in statistieken? Of ben je ons helemaal aan het belazeren misschien? Neen dat is de statistiek van BTC alleen. Waar ge BTC kunt kopen of verkopen. Uw verwarring != misleiding Zie het als een etalage waar ge de prijs kunt zien, maar die prijs constant verandert. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten