TTC 1.560 Geplaatst 8 september 2023 Rapport Share Geplaatst 8 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: De andere waarnemer bij de drie wijzen... Gewoon wachten tot de valutaboys tot een beetje inzicht komen, busje komt zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 8 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2023 Zojuist zei TTC: Gewoon wachten tot de valutaboys tot een beetje inzicht komen, busje komt zo. Dat is geen cover voor valuta's of busjes. Dat is een pandemonium. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 september 2023 Rapport Share Geplaatst 8 september 2023 20 minuten geleden zei Fundamenteel: Dat is geen cover voor valuta's of busjes. Dat is een pandemonium. Zou die ontmoeting van Vladimir met Kim echt zijn, of is dat ook propaganda? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 8 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2023 31 minuten geleden zei TTC: Zou die ontmoeting van Vladimir met Kim echt zijn, of is dat ook propaganda? Ik ben niet op de hoogte van de situatie daar? Paar dingen die ik opvolg, maar oorlog is er geen van. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 september 2023 Rapport Share Geplaatst 8 september 2023 11 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik ben niet op de hoogte van de situatie daar? Paar dingen die ik opvolg, maar oorlog is er geen van. Het is gewoon maar een ontmoeting, babbeltje over hoe ze nu verder gaan wellicht. Dat is toch wat je wou? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 8 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2023 1 minuut geleden zei TTC: Het is gewoon maar een ontmoeting, babbeltje over hoe ze nu verder gaan wellicht. Dat is toch wat je wou? Voor mij is het al goed als de oorlog stopt. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 september 2023 Rapport Share Geplaatst 8 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Voor mij is het al goed als de oorlog stopt. Comediant, het enige dat je doet is de valutaoorlog aanzwengelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 8 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2023 3 uur geleden zei TTC: Comediant, het enige dat je doet is de valutaoorlog aanzwengelen. Ja met mijn kruimels rapen hebben ze daar vlug nog een spoedvergadering voor gehouden. Het helikoptergeld is onderweg. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 4 uur geleden zei Fundamenteel: Ja met mijn kruimels rapen hebben ze daar vlug nog een spoedvergadering voor gehouden. Het helikoptergeld is onderweg. Alsof er geen boek geschreven werd, niets wordt gezegd over een reeks anomalieën. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 4 uur geleden zei TTC: Alsof er geen boek geschreven werd, niets wordt gezegd over een reeks anomalieën. Al 1 week met BTC ... 20% weggedaan met 2%... Slechte strategie toegepast, maar geen verlies... Wel 20% laten liggen bij een ander. Tss tsss Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 13 minuten geleden zei Fundamenteel: Al 1 week met BTC ... 20% weggedaan met 2%... Slechte strategie toegepast, maar geen verlies... Wel 20% laten liggen bij een ander. Tss tsss Heel soms lijkt het op het leggen van een mandala met een precisie die binnen de traditionele ruis niet eens enige aandacht geniet, weggeveegd door een tsunami aan misleidende statistieken en bijhorende wartaal waarin logica geen optie meer blijkt. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 9 minuten geleden zei TTC: Heel soms lijkt het op het leggen van een mandala met een precisie die binnen de traditionele ruis niet eens enige aandacht geniet, weggeveegd door een tsunami aan misleidende statistieken en bijhorende wartaal waarin logica geen optie meer blijkt. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Het is genieten, zoals het de ware trollen typeert. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei TTC: Het is genieten, zoals het de ware trollen typeert. Neen deze trol zal een beetje gaan huilen in een wereld van roofdieren en stockholmsyndroomlijers die zich lieten vangen aan de ideologieën van de matrix. 😛 9 september 2023 bewerkt door Fundamenteel Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Neen deze trol zal een beetje gaan huilen in een wereld van roofdieren en stockholmsyndroomlijers die zich lieten vangen aan de ideologieën van de matrix. 😛 Doe rustig verder, zo leren we je beter kennen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 4 minuten geleden zei TTC: Doe rustig verder, zo leren we je beter kennen. En wakker dat ik daar van lig... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: En wakker dat ik daar van lig... Dat vooral niet, het betekent niet dat we niet waakzaam blijven voor misleidende informatie, de essentie buitenspel. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 3 minuten geleden zei TTC: Dat vooral niet, het betekent niet dat we niet waakzaam blijven voor misleidende informatie, de essentie buitenspel. Ja amai, wat een misleidende informatie... En iedereen die er effectief mee bezig is, ervaart niets van die misleidingen.... Hoeveel BTC bezit jij bv? Bij hoeveel brokers ben je? Geen. Je kon niet eens vraag en aanbod van een screenshot aflezen. Ik zou uw verwarring niet vergissen voor misleiding. En nadat ge uitgenodigd zijt met uw eigen ogen te aanschouwen en weigerde, zou ik die opmerkingen achterwege houden. Al wat je toont is dat je van handelen in crypto geen kaas at. En das ok, maar doe dan niet alsof anderen misleiden als ge niet 1 coin verhandelde. Via de app op smartphone, op pc is wel uitgebreider: Zeg nu zelf, ... Hoe moeilijk kan het zijn? Tegenwoordig nam AI het gros over. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Ja amai, wat een misleidende informatie... En iedereen die er effectief mee bezig is, ervaart niets van die misleidingen.... Hoeveel BTC bezit jij bv? Bij hoeveel brokers ben je? Geen. Je kon niet eens vraag en aanbod van een screenshot aflezen. Ik zou uw verwarring niet vergissen voor misleiding. En nadat ge uitgenodigd zijt met uw eigen ogen te aanschouwen en weigerde, zou ik die opmerkingen achterwege houden. Al wat je toont is dat je van handelen in crypto geen kaas at. En das ok, maar doe dan niet alsof anderen misleiden als ge niet 1 coin verhandelde. Bedenk liever nog wat complotjes, anders kan je je valutaoorlogje niet in stand houden. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei TTC: Bedenk liever nog wat complotjes, anders kan je je valutaoorlogje niet in stand houden. Ik bedenk niets. Ik vat samen, zoek ongelijk te vinden maar tref vooral mensen die gelijk WILLEN hebben en daar zelfs openlijk voor liegen. Ik heb een doel, maar geen theorietjes neen. Zie de screenshot, acht JIJ zoiets moeilijk? Neen. Maar het geeft kortsluiting omdat we sedert geboorte in moeilijkheden,worden gehouden. Iets makkelijk moet wel misleiding zijn. 😛 9 september 2023 bewerkt door Fundamenteel Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik bedenk niets. Ik vat samen, zoek ongelijk te vinden maar tref vooral mensen die gelijk WILLEN hebben en daar zelfs openlijk voor liegen. Ik heb een doel, maar geen theorietjes neen. Zie de screenshot, acht JIJ zoiets moeilijk? Neen. Maar het geeft kortsluiting omdat we sedert geboorte in moeilijkheden,worden gehouden. Iets makkelijk moet wel misleiding zijn. 😛 Kennen dat onderhand, is het niet ongeveer tijd om een bijbelcitaatje te ventileren? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei TTC: Kennen dat onderhand, is het niet ongeveer tijd om een bijbelcitaatje te ventileren? Dus ik toon u transparant hoe makkelijk het werkelijk kan zijn voor een leek, en dan ga je daaraan voorbij? Ik ben meer dan 30 jaar westers gevormd, ik weet perfect hoe wij in een hokje gepropt worden en waarom we geconditioneerd worden de oorsprong van de schaduwen op de muren niet te volgen. Ik zit mss dag en nacht online, maar we zullen daar na de bull run eens op terugblikken.... in alle bescheidenheid *proest* En ja, ge krijgt uw tegeltjes met al mijn wijsheden op. Geen dank je. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 7 minuten geleden zei Fundamenteel: Dus ik toon u transparant hoe makkelijk het werkelijk kan zijn voor een leek, en dan ga je daaraan voorbij? Ik ben meer dan 30 jaar westers gevormd, ik weet perfect hoe wij in een hokje gepropt worden en waarom we geconditioneerd worden de oorsprong van de schaduwen op de muren niet te volgen. Ik zit mss dag en nacht online, maar we zullen daar na de bull run eens op terugblikken.... in alle bescheidenheid *proest* En ja, ge krijgt uw tegeltjes met al mijn wijsheden op. Geen dank je. Geen bronvermeldingen meer, over hoe je de essentie buitenspel plaatst bijvoorbeeld. 16 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik ben meer dan 30 jaar westers gevormd, ik weet perfect hoe wij in een hokje gepropt worden en waarom we geconditioneerd worden de oorsprong van de schaduwen op de muren niet te volgen. Tja, en Jezus was een boeddhist wellicht? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 10 minuten geleden zei TTC: Geen bronvermeldingen meer, over hoe je de essentie buitenspel plaatst bijvoorbeeld. Tja, en Jezus was een boeddhist wellicht? Dat is gewoon een screenshot van bij de broker. Wat zien we? Je kan een aankoopprijs en een verkooppprijs instellen. Dat is de lazy way, maar daarom niet minder effectief. Wat bron moet je hebben? "Pionex"? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Dat is gewoon een screenshot van bij de broker. Wat zien we? Je kan een aankoopprijs en een verkooppprijs instellen. Dat is de lazy way, maar daarom niet minder effectief. Wat bron moet je hebben? "Pionex"? Vergrijp je maar aan je muntjes, anders zou je het moeten hebben over wat je niet verteld. Leerzaam is het, ontegensprekelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten