Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk. In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen. Zojuist zei TTC: Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk. In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen. Zojuist zei TTC: Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk. In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen. Ja, je lacht je een breuk met ons omdat we dat niet begrijpen, en het is zo simpel. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk. In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen. Zojuist zei TTC: Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk. In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: In alle eerlijkheid? In alle eerlijkheid? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen. Blijkbaar helpt dat om neer te kijken op mensen, dat duwt ze over de rand nog harder te presteren. Internet problems lol Zojuist zei TTC: In alle eerlijkheid? Neen ik doe aan schriftvervalsing natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen. Blijkbaar helpt dat om neer te kijken op mensen, dat duwt ze over de rand nog harder te presteren. Internet problems lol Ja, over wat niets gezegd wordt, worden ook geen vragen gesteld. 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Neen ik doe aan schriftvervalsing natuurlijk. Referentiekaders mengen brengt weinig zoden aan de dijk, dan krijg je van die vreemde logica's op je bord. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Ja, over wat niets gezegd wordt, worden ook geen vragen gesteld. Minder zeggen, meer doen. En ook, duim mee dat TOMO naar 1,5 vandaag gaat vandaag. Maar ik ben al blij met 1,4. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Minder zeggen, meer doen. En ook, duim mee dat TOMO naar 1,5 vandaag gaat vandaag. Maar ik ben al blij met 1,4. Ja, de introductie heeft ons op een heldere manier laten zien hoe het in praktijk werkt, verder valt niemand iets op. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ja, de introductie heeft ons op een heldere manier laten zien hoe het in praktijk werkt, verder valt niemand iets op. Ja wat niet geweten is en niet gezegd wordt... Heel helder allemaal Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ja wat niet geweten is en niet gezegd wordt... Heel helder allemaal Sommige mensen zien dat niet, anderen dan weer wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Sommige mensen zien dat niet, anderen dan weer wel. Zolang we onszelf maar niet moeten zien, dat zou te confronterend zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Zolang we onszelf maar niet moeten zien, dat zou te confronterend zijn. Daar vrezen we al een tijdje voor, maar neem je tijd. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Daar vrezen we al een tijdje voor, maar neem je tijd. Al lang tot zelf acceptatie gekomen en tot de vrijheid te doen en laten wat ik zelf kies. Diep vanbinnen weet je dat dit waar is. En gij? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Al lang tot zelf acceptatie gekomen en tot de vrijheid te doen en laten wat ik zelf kies. Diep vanbinnen weet je dat dit waar is. En gij? Ja, we zien je elke dag passeren op een cryptowolk, gek zicht is het. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ja, we zien je elke dag passeren op een cryptowolk, gek zicht is het. Heb je al eens bedacht waar ik aan deze snelheid binnen enkele jaren sta? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Heb je al eens bedacht waar ik aan deze snelheid binnen enkele jaren sta? Misschien dat we daar beter eerst de Afrikanen over kunnen interpelleren, je weet maar nooit. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Misschien dat we daar beter eerst de Afrikanen over kunnen interpelleren, je weet maar nooit. Maar neen die trekken hun plan wel... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Maar neen die trekken hun plan wel. Ja, zijn we vrijwel zeker van. We zouden eigenlijk nog meer differentie moeten inbouwen om het helder te krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Ja, zijn we vrijwel zeker van. We zouden eigenlijk nog meer differentie moeten inbouwen om het helder te krijgen. Er is 1 helder doel: walvis worden. Dat dit me de ziel kan kosten, is vanzelfsprekend. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Er is 1 helder doel: walvis worden. Dat dit me de ziel kan kosten, is vanzelfsprekend. Vanzelfsprekend is het, misschien zelfs al veel te laat. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 9 minuten geleden zei TTC: Vanzelfsprekend is het, misschien zelfs al veel te laat. Ongetwijfeld. Misschien moet ik die duivel wat meer wijsmaken dat ik ermee ga stoppen. Dan lokt ie me terug met een nog hoger rendement muahahaha Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Ongetwijfeld. Misschien moet ik die duivel wat meer wijsmaken dat ik ermee ga stoppen. Dan lokt ie me terug met een nog hoger rendement muahahaha In dynamisch opzicht geeft je betoog perfect weer hoe die tweedeling tot stand kan komen, en vooral hoe ze onderhouden kan blijven worden. Niks verkeerd mee dus, net zoals helder voor wie dit interesseren kan, hoopvol. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 2 uur geleden zei TTC: In dynamisch opzicht geeft je betoog perfect weer hoe die tweedeling tot stand kan komen, en vooral hoe ze onderhouden kan blijven worden. Niks verkeerd mee dus, net zoals helder voor wie dit interesseren kan, hoopvol. Het enige dat ik nu doe is wachten op 1,4 of 1,5. That's it Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Het enige dat ik nu doe is wachten op 1,4 of 1,5. That's it Ja, binnen dat segment is dat schering en inslag, het is er eigen aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ja, binnen dat segment is dat schering en inslag, het is er eigen aan. Gisteren euforie! Alle investering kleurde groen +++. Wat doe ik? Risico.nemen met die grote ballen. Mijn rendement in peilvaart omlaag .... Ijskoud koekeloeren, maar nu weer peilrecht omhoog. Da is pas adrenaline! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten