Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei TTC:

Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk.

In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen.

Zojuist zei TTC:

Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk.

In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen.

Zojuist zei TTC:

Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk.

In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Zojuist zei TTC:

Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk.

In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen.

Zojuist zei TTC:

Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk.

In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

  In alle eerlijkheid? Ik had ook nooit gedacht 15 euro zo snel te vermenigvuldigen. Blijkbaar helpt dat om neer te kijken op mensen, dat duwt ze over de rand nog harder te presteren. ;) Internet problems lol

Ja, over wat niets gezegd wordt, worden ook geen vragen gesteld. 

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Neen ik doe aan schriftvervalsing natuurlijk.

Referentiekaders mengen brengt weinig zoden aan de dijk, dan krijg je van die vreemde logica's op je bord. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Minder zeggen, meer doen. En ook, duim mee dat TOMO naar 1,5 vandaag gaat vandaag. Maar ik ben al blij met 1,4.

Ja, de introductie heeft ons op een heldere manier laten zien hoe het in praktijk werkt, verder valt niemand iets op. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ongetwijfeld. Misschien moet ik die duivel wat meer wijsmaken dat ik ermee ga stoppen. Dan lokt ie me terug met een nog hoger rendement muahahaha

In dynamisch opzicht geeft je betoog perfect weer hoe die tweedeling tot stand kan komen, en vooral hoe ze onderhouden kan blijven worden. Niks verkeerd mee dus, net zoals helder voor wie dit interesseren kan, hoopvol. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid