TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 8 uur geleden zei Fundamenteel: En wat gebeurt er daar bij u? Het is bijzonder leerzaam om cryptomensen te leren kennen, vooral om wat niet gezegd wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 11 uur geleden zei Fundamenteel: Angstaanjagend al dat geld dat zomaar voor te rapen ligt. De haters die het durven oprapen maken alles kapot! Het woord 'serendipiteit' werd geïntroduceerd in het Engels door Horace Walpole in de 18e eeuw, in een brief waarin hij het had over een verhaal dat hij had gelezen, het Perzische sprookje. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 2 uur geleden zei TTC: Het is bijzonder leerzaam om cryptomensen te leren kennen, vooral om wat niet gezegd wordt. Wat wordt niet gezegd? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Wat wordt niet gezegd? Leuke vraag, vertel eens. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Leuke vraag, vertel eens. Jij beweert het... of hoort dat bij uw "communicatiestrategie"? En dan beweren dat ik misleid Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Jij beweert het... of hoort dat bij uw "communicatiestrategie"? En dan beweren dat ik misleid Niets van dat, je zal dan eerst aan de lezer willen meegeven wat je niet zegt, simpel. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 23 minuten geleden zei TTC: Niets van dat, je zal dan eerst aan de lezer willen meegeven wat je niet zegt, simpel. Ik denk dat het alleen in uw hoofd afspeelt? Ik heb zelfs foto's gedeeld en op voorhand bekend gemaakt waarmee ik handelde. Alleen maar om te tonen hoe makkelijk ze het maakte. Gisteren en eergisteren waren topdagen! Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ik denk dat het alleen in uw hoofd afspeelt? Ik heb zelfs foto's gedeeld en op voorhand bekend gemaakt waarmee ik handelde. Alleen maar om te tonen hoe makkelijk ze het maakte. Gisteren en eergisteren waren topdagen! Als je zo meteen gaat beweren dat je niet weet wat je niet zegt, wordt het alsmaar erger. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 3 minuten geleden zei TTC: Als je zo meteen gaat beweren dat je niet weet wat je niet zegt, wordt het alsmaar erger. Wordt het geen tijd om eens te gaan praten met iemand? Ik heb een goei adres. Die mens weet na 1 gesprek wat hem met u kan aanvangen. Interesse? Die vraagt 90 euro per sessie wel. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Wordt het geen tijd om eens te gaan praten met iemand? Ik heb een goei adres. Die mens weet na 1 gesprek wat hem met u kan aanvangen. Interesse? Die vraagt 90 euro per sessie wel. Je zou het bijna diefstal kunnen noemen, leg het anders eens voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Je zou het bijna diefstal kunnen noemen, leg het anders eens voor. Die mens zit wrsl nu zelf met crypto bezig om mij later te bedanken. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Die mens zit wrsl nu zelf met crypto bezig om mij later te bedanken. We houden het amper voor mogelijk, maar toch gebeurt het. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei TTC: We houden het amper voor mogelijk, maar toch gebeurt het. Nog ff en we betalen onze artsen en andere diensten met crypto. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Nog ff en we betalen onze artsen en andere diensten met crypto. Niets laat vermoeden dat hierover boeken geschreven zijn, werkelijk niets. 31 augustus 2023 bewerkt door TTC Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 3 minuten geleden zei TTC: Niets laat vermoeden dat hierover boeken geschreven zijn, werkelijk niets. Ge hebt ook apps, nieuwsbrieven, online cursussen, ... De informatie is talrijk aanwezig. Zo had ik 101 boeken gelezen over de beurs. Dat valt allemaal in het water eens ge erop komt. Tuurlijk die basis helpt u op pad, maar geeft u geen marktkennis of inzicht hoe de bal gaat rollen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ge hebt ook apps, nieuwsbrieven, online cursussen, ... De informatie is talrijk aanwezig. Zo had ik 101 boeken gelezen over de beurs. Dat valt allemaal in het water eens ge erop komt. Tuurlijk die basis helpt u op pad, maar geeft u geen marktkennis of inzicht hoe de bal gaat rollen. Ja, dat is eigen aan niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, dat is de logica zelve. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 8 minuten geleden zei TTC: Ja, dat is eigen aan niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, dat is de logica zelve. De informatie is niet incompleet, ze is gewoon te talrijk voor iedereen/meesten om tot een volledig inzicht te komen. Zoals ik reeds zei, voor 1 strategie hebt ge zelf geen marktkennis nodig. Ik wist niet eens wie BLZ was toen ik er voor het eerst op rendeerde. Wel had ik meer dan 12h de prijs opgevolgd en geanalyseerd op een tijdlijn. Dat bleek voldoende om er op te verdienen. En dan zal er heel veel zijn dat ik niet in rekening hield, maar dat had geen invloed op hoe die cijfers bewegen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: De informatie is niet incompleet, ze is gewoon te talrijk voor iedereen/meesten om tot een volledig inzicht te komen. Zoals ik reeds zei, voor 1 strategie hebt ge zelf geen marktkennis nodig. Ik wist niet eens wie BLZ was toen ik er voor het eerst op rendeerde. Wel had ik meer dan 12h de prijs opgevolgd en geanalyseerd op een tijdlijn. Dat bleek voldoende om er op te verdienen. En dan zal er heel veel zijn dat ik niet in rekening hield, maar dat had geen invloed op hoe die cijfers bewegen. Binnen dat specifieke segment kan dat zo lijken, wellicht daarom dat je ook niet alles zegt. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Binnen dat specifieke segment kan dat zo lijken, wellicht daarom dat je ook niet alles zegt. Maar dat is dan niet opzettelijk. Niemand kan alles weten he. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Maar dat is dan niet opzettelijk. Niemand kan alles weten he. Dat is wat we kunnen ontdekken door onderzoek, dat is evident. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Dat is wat we kunnen ontdekken door onderzoek, dat is evident. Als ik een gedetailleerde beschrijving bij alles moet geven, komen we met 1000 woorden niet toe. Dat op een touchscreen doen is zelfmutilatie. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Als ik een gedetailleerde beschrijving bij alles moet geven, komen we met 1000 woorden niet toe. Dat op een touchscreen doen is zelfmutilatie. Hoef je niet te doen, omdat alles wat dat betreft toch binnen datzelfde segment valt. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 3 uur geleden zei Fundamenteel: Ge hebt ook apps, nieuwsbrieven, online cursussen, ... De informatie is talrijk aanwezig. Zo had ik 101 boeken gelezen over de beurs. Dat valt allemaal in het water eens ge erop komt. Tuurlijk die basis helpt u op pad, maar geeft u geen marktkennis of inzicht hoe de bal gaat rollen. Het is alsof je op of in een wolk leeft en ons af en toe laat proeven van de vruchten, aparte beleving lijkt me dat. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 17 minuten geleden zei TTC: Het is alsof je op of in een wolk leeft en ons af en toe laat proeven van de vruchten, aparte beleving lijkt me dat. Neen ik laat niet proeven. Ik toon de trap naar de wolk zonder te misleiden of verwarren. Maar zeg daar wel bij: het wolkje kan als een bel poppen en u hard tegen de grond smijten. Ieder zijn eigen tolerantie daarin. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 31 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2023 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Neen ik laat niet proeven. Ik toon de trap naar de wolk zonder te misleiden of verwarren. Maar zeg daar wel bij: het wolkje kan als een bel poppen en u hard tegen de grond smijten. Ieder zijn eigen tolerantie daarin. Ja, we houden het amper voor mogelijk, zoveel is inmiddels wel duidelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten