TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Zie de screenshot in uw mailbox... rechtstreeks van mijn broker zonder te bewerken. QED Onwaarschijnlijk, binnen circulaire diagrammen zoals het AQAL-model kunnen we aan de slag met het TIKA-model, zonder broker. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 3 minuten geleden zei TTC: Onwaarschijnlijk, binnen circulaire diagrammen zoals het AQAL-model kunnen we aan de slag met het TIKA-model, zonder broker. Geef mij maar de broker... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Geef mij maar de broker... Ja, dat geloven we, moest je niet nog eens naar Jezus verwijzen ondertussen? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ja, dat geloven we, moest je niet nog eens naar Jezus verwijzen ondertussen? God verwacht dat ik 10% aan behoeftigen geef. Je hebt toch echt een probleem met mensen die niet naar uw pijpen dansen he? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: God verwacht dat ik 10% aan behoeftigen geef. Je hebt toch echt een probleem met mensen die niet naar uw pijpen dansen he? Ze hebben aan alles gedacht, toevallig kunnen we middels het TIKA-model heel andere dingen laten zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Ze hebben aan alles gedacht, toevallig kunnen we middels het TIKA-model heel andere dingen laten zien. Wat dan? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Wat dan? Grapjas, doe liever verder met je framing zodat het voor ons steeds transparanter wordt, dat is het goede nieuws. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Grapjas, doe liever verder met je framing zodat het voor ons steeds transparanter wordt, dat is het goede nieuws. Gij begint over potentie in het TIKA model. Vraag ik wat ben ik de grapjas? Ben je aan het trollen beste man? Ik begin te geloven van wel. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Gij begint over potentie in het TIKA model. Vraag ik wat ben ik de grapjas? Ben je aan het trollen beste man? Ik begin te geloven van wel. Grappig, nu weet je het precies niet meer, maar doe rustig verder met je framing. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Hoerengeduld moet je hebben hier Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Hoerengeduld moet je hebben hier En er nog wat mee lachen ook, alsof we dat niet doorhebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 5 minuten geleden zei TTC: En er nog wat mee lachen ook, alsof we dat niet doorhebben. Wie is we? Ik denk dat iedereen met een beetje verstand van crypto wel weet waar de klepel hangt. But you can put the blame on me, and I'll take that blame for you - Akon Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Wie is we? Ik denk dat iedereen met een beetje verstand van crypto wel weet waar de klepel hangt. But you can put the blame on me, and I'll take that blame for you - Akon Hier zijn ze weer, hemeltergend is het. 17 minuten geleden zei Fundamenteel: Ben je aan het trollen beste man? Ik begin te geloven van wel. Als axioma's met elkaar in tegenspraak zijn, dan is een theorie inconsistent. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 (bewerkt) Verkeerd gezien 18 augustus 2023 bewerkt door Fundamenteel Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: SHIB is +11% gestegen afgelopen uur... het pruttelt maar de bull run zal nog op zich laten wachten. Warempel nog aan toe, zowel de Bitcoin als helikoptergeld zouden non-lineaire concepten zijn, en de strikt lineaire vertaling amper geloofwaardig. 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Verkeerd gezien Bij framing wordt sowieso veel buitenspel gezet, bestaan andere termen voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Warempel nog aan toe, zowel de Bitcoin als helikoptergeld zouden non-lineaire concepten zijn, en de strikt lineaire vertaling amper geloofwaardig. Neen ik zat op 1j te zien haha. Amai khad gisteren Bitcoin gekocht in een dal en die AI heeft hem vandaag kunnen verkopen met goede winst. Het gaat snel omhoog zo. Nu traden met BLZ se. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Neen ik zat op 1j te zien haha. Amai khad gisteren Bitcoin gekocht in een dal en die AI heeft hem vandaag kunnen verkopen met goede winst. Het gaat snel omhoog zo. Nu traden met BLZ se. Redelijk paradoxaal is het fenomeen dat wie duisternis promoot, helderheid schept. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 4 minuten geleden zei TTC: Redelijk paradoxaal is het fenomeen dat wie duisternis promoot, helderheid schept. Traden met een negatieve koers is er goed vertrouwen in hebben. It's Bitcoin. Zelfs al zakt da 50%, dat komt wel terug. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Traden met een negatieve koers is er goed vertrouwen in hebben. It's Bitcoin. Zelfs al zakt da 50%, dat komt wel terug. Dat is als zeggen dat negatieve rente positief is, wie begrijpt nu zoiets? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 10 minuten geleden zei TTC: Dat is als zeggen dat negatieve rente positief is, wie begrijpt nu zoiets? Gij precies niet he? Als Bitcoin tussen -15% en -20% fluctueeert, kunt ge per trade 5% behalen he. Klein volume udst maar, de rest zit ff in BLZ. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Gij precies niet he? Toch wel, daarom dat die rendementen nog veel hoger kunnen, een hint zowaar. 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Als Bitcoin tussen -15% en -20% fluctueeert, kunt ge per trade 5% behalen he. Zou de Bitcoin kunnen helpen om het mondiale trillingsniveau op te rekken? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Toch wel, daarom dat die rendementen nog veel hoger kunnen, een hint zowaar. Ja met een leverage. Kheb ook enkele bots nu draaien. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ja met een leverage. Kheb ook enkele bots nu draaien. Moeilijke woorden die je gebruikt, is dat het simpele? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Moeilijke woorden die je gebruikt, is dat het simpele? Ik denk dat dat in het Nederlands "hefbomen" is. Die 15 euro heeft zich al meerdere malen terug verdiend. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ik denk dat dat in het Nederlands "hefbomen" is. Een metaspel is een spel waarin de ontwikkelingen in een spel bepalend zijn voor de ontwikkelingen van de regels, het doel of het onderwerp in een ander spel. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten