Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: En maar doen alsof je van niks weet, heb echt schrik van je. Misschien eens sertraline proberen na overleg met de arts? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Misschien eens sertraline proberen na overleg met de arts? Ook nog, walgelijk ben je. Ik hoop je nergens meer tegen te komen, echt niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ook nog, walgelijk ben je. Ik hoop je nergens meer tegen te komen, echt niet. Ik zal je alsnog begroeten. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ik zal je alsnog begroeten. Recapitulerend, wat begint bij een schijnbaar banale oefening kan uitmonden in een avontuur waar misschien ook geen einde aan komt. Dit brengt ons tot de positieve desintegratie theorie waarin onthechting centraal staat, als een poging om vigerende paradigma’s te overstijgen en/of ontrafelen om zodoende meer verbinding en harmonie na te streven. Veel hiervan is echter koffiedik kijken en afhankelijk van veel randvoorwaarden, gefaciliteerd door positieve bekrachtiging en/of non-lineaire katalysatoren ingebed binnen een verscheidenheid aan stromingen die niet zelden auto-conform vijandige spanningsvelden onderhouden. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Op 6-8-2023 om 13:16 zei Fundamenteel: Als token x tussen de 0,01 bitcoin en 0,10 bitcoin fluctueren, kunt ge uw parameters daar op instellen en door een stop loss amper iets verliezen maar heel veel terugwinnen. Is anticiperen op grafieken en data verwerken op algoritmes, hetzelfde als gokken? Het komt er dus op neer dat wanneer we onze parameters anders instellen, heel dit verhaal niet meer dan een kluchtzang is. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 51 minuten geleden zei TTC: Het komt er dus op neer dat wanneer we onze parameters anders instellen, heel dit verhaal niet meer dan een kluchtzang is. Ja je moet alles wel aanpassen op de huidige waardes he. Tis niet dat ge maar random wat kunt invullen he. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ja je moet alles wel aanpassen op de huidige waardes he. Tis niet dat ge maar random wat kunt invullen he. Hupsakee, de framing gaat weer door, alsof we dat niet kunnen zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 2 minuten geleden zei TTC: Hupsakee, de framing gaat weer door, alsof we dat niet kunnen zien. Het is gewoon hoe crypto op AI ingesteld moet worden. Dat weet iedereen die er een beetje verstand van heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Het is gewoon hoe crypto op AI ingesteld moet worden. Dat weet iedereen die er een beetje verstand van heeft. Onwaarschijnlijk, volledige contexten wegredeneren om dan het malafide spelletje verder te zetten, onnadenkend. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Onwaarschijnlijk, volledige contexten wegredeneren om dan het malafide spelletje verder te zetten, onnadenkend. Je hebt gelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Je hebt gelijk. Alles wordt binnen dat frame gewrongen om niet het andere toe te laten, en af en toe eens vriendelijk proberen te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Shiba Uni is lichtjes aan het stijgen, maar dat zal toch nog enige jaren duren voor je er echt deftig op kan cashen, vermoed ik. @Dat beloof ik 23 minuten geleden zei TTC: Alles wordt binnen dat frame gewrongen om niet het andere toe te laten, en af en toe eens vriendelijk proberen te doen. Laat het andere op uzelf toe... Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 979 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 10 minuten geleden zei Fundamenteel: Shiba Uni is lichtjes aan het stijgen, maar dat zal toch nog enige jaren duren voor je er echt deftig op kan cashen, vermoed ik. @Dat beloof ik Laat het andere op uzelf toe... Nou... Stijgen... Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 3 minuten geleden zei Dat beloof ik: Nou... Stijgen... Ge moet op 1h klikken en niet alles hey 7 uur geleden zei Dat beloof ik: Los van het gegeven dat het niet Shiba Uni is maar Shiba Inu. 1 Shiba Inu is 0,000006 euro. De hoogste koers ooit was 0,000058. Dus die gaat nooit 'enkele nullen' opschuiven. Sindsdien is die koers alleen maar gedaald, tot nu aan toe. Het was een hype toen iedereen in cryptos stapte, maar dat is nu echt over hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 (bewerkt) 25 minuten geleden zei Fundamenteel: Laat het andere op uzelf toe... Met geen woord wordt binnen dit soort praktijken gerept over een reeks anomalieën en paradoxen, alsof we niet zouden kunnen begrijpen dat dit een klassiek voorbeeld is van hoe hogere impulsen gekaapt kunnen worden voor de allerlaagste doeleinden. Het is de stereotiepe manier om mensen in verwarring en vertwijfeling te brengen door af en toe naar het ene te verwijzen, maar het andere te verheerlijken. Dat andere hoeven we dus niet op onszelf toe te laten, het is dat wat je met je framing telkens buitenspel plaatst, en je hebt zelfs flauw idee waar het over gaat. 18 augustus 2023 bewerkt door TTC Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 979 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 14 minuten geleden zei Fundamenteel: moet op 1h klikken en niet alles hey O nu ineens 1 uur. En net was het nog jaren ... Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 1 minuut geleden zei Dat beloof ik: O nu ineens 1 uur. En net was het nog jaren ... Nee een lichte stijging nu, maar de grote stijging zal jaren duren. Cryptos staan bijna allemaal in het rood. 8 minuten geleden zei TTC: Met geen woord wordt binnen dit soort praktijken gerept over een reeks anomalieën en paradoxen, alsof we niet zouden kunnen begrijpen dat dit een klassiek voorbeeld is van hoe hogere impulsen gekaapt kunnen worden voor de allerlaagste doeleinden. Het is de stereotiepe manier om mensen in verwarring en vertwijfeling te brengen door af en toe naar het ene te verwijzen, maar het andere te verheerlijken. Dat andere hoeven we dus niet op onszelf toe te laten, het is dat wat je met je framing telkens buitenspel plaatst, en je hebt zelfs flauw idee waar het over gaat. Gewoon niet teveel over nadenken en bergjes van a naar b verplaatsen en weer naar a. Hoe simpeler kan men het hebben? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 1 minuut geleden zei Dat beloof ik: O nu ineens 1 uur. En net was het nog jaren ... Straks wordt het nog een aha-erlebnis, we hopen dat de schok niet al te groot zal zijn. 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Gewoon niet teveel over nadenken en bergjes van a naar b verplaatsen en weer naar a. Hoe simpeler kan men het hebben? Alsmaar wegredeneren wat er inhoudelijk gezegd wordt, in die zin werkt je malafide framing perfect. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 2 minuten geleden zei TTC: Straks wordt het nog een aha-erlebnis, we hopen dat de schok niet al te groot zal zijn. Alsmaar wegredeneren wat er inhoudelijk gezegd wordt, in die zin werkt je malafide framing perfect. Neen je dringt gewoon uw standpunt op. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Neen je dringt gewoon uw standpunt op. Blijven volhouden, dat standpunt ken je zelfs niet door alles buitenspel te plaatsen, onmogelijk om er een nuchter oordeel over te vellen dus. Maar ondertussen speel je je spelletjes rustig verder, zodat we dit voorbeeld goed kunnen gebruiken voor de volgende intervisie. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Blijven volhouden, dat standpunt ken je zelfs niet door alles buitenspel te plaatsen, onmogelijk om er een nuchter oordeel over te vellen dus. Maar ondertussen speel je je spelletjes rustig verder, zodat we dit voorbeeld goed kunnen gebruiken voor de volgende intervisie. Tejje gelijk verzekers zo Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Tejje gelijk verzekers zo Akelig, het is werkelijk om schrik van te krijgen, en we weten nog niet eens waar dit gaat eindigen. Wordt allemaal niet over nagedacht, omdat het enige doel is alsmaar meer rendement met wat smoezen die het nobel moeten doen lijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Akelig, het is werkelijk om schrik van te krijgen, en we weten nog niet eens waar dit gaat eindigen. Wordt allemaal niet over nagedacht, omdat het enige doel is alsmaar meer rendement met wat smoezen die het nobel moeten doen lijken. Niemand weet waar iets zal eindigen... Ieder zijn predicties en ondernemingen en het rendement spreekt dan voor zich. 15 minuten geleden zei Dat beloof ik: O nu ineens 1 uur. En net was het nog jaren ... Ik heb die aan €0,00000668 per stuk gekocht. Maar 0,1 behalen zal er niet inzitten, hoewel het mogelijk is. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Niemand weet waar iets zal eindigen. Ieder zijn predicties en ondernemingen en het rendement spreekt dan voor zich. We kieperen gewoon alle bronkennis overboord, maar ons rendement stijgt wel, Het is bijna een wonder, werkelijk een mirakel waarvan we de logica voor geen halve meter begrijpen, maar het werkt wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 3 minuten geleden zei TTC: We kieperen gewoon alle bronkennis overboord, maar ons rendement stijgt wel, Het is bijna een wonder, werkelijk een mirakel waarvan we de logica voor geen halve meter begrijpen, maar het werkt wel. Zie de screenshot in uw mailbox... rechtstreeks van mijn broker zonder te bewerken. QED Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten