Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei TTC:

Stijgend ben je zeker, dat zien we allemaal. 

En ge hebt nu het hele proces mogen meevolgen. Begonnen voor 6h, wakker voor de kiekes, foute keuze vastgesteld, een nog foutere/betere maken door over en weer bewegen, wachten. Zo eenvoudig Niet eenvoudig om winst te maken, dat heb ik daarbij niet gezegd.

Maar ge moet er echt niet teveel bij gaan nadenken of de kans is verkeken. Al wie daarnet aan 0,1375 kocht en verkocht op 0,152 deed 10% rendement winst. Minus fee.

Nog voor de middag...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Zojuist zei Fundamenteel:

En ge hebt nu het hele proces mogen meevolgen. Begonnen voor 6h, wakker voor de kiekes, foute keuze vastgesteld, een nog foutere/betere maken door over en weer bewegen, wachten. Zo eenvoudig Niet eenvoudig om winst te maken, dat heb ik daarbij niet gezegd. Maar ge moet er echt niet teveel bij gaan nadenken of de kans is verkeken. Al wie daarnet aan 0,1375 kocht en verkocht op 0,152 deed 10% rendement winst. Minus fee.

Je lijkt precies aan de winnende hand, kan je veel mensen jaloers mee maken. 

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

En ge hebt nu het hele proces mogen meevolgen.

Leerzaam is het, geen twijfel daarover.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei TTC:

Je lijkt precies aan de winnende hand, kan je veel mensen jaloers mee maken. 

Leerzaam is het, geen twijfel daarover.

Er is niet eens een wedstrijd. Ik wou u enkel iets voordoen. Maar dan werd duidelijk wat er zich achter de façade bevindt...

Moest ik met een kruk lopen en sukkelen, je zou me nog duwen ipv helpen. Zoveel is wel duidelijk.

Maar die zaken sterken en laat mij een goede vijand waarderen/liefhebben. Alleen is in dit geval de leerling zijn "meester" ontgroeiD.

0,16 en ge staat te blinken. Anders heb ik fictief verlies tot gerealiseerd in effectieve winst later... Geen mindgames hier, gewoon een ervaring die gedeeld werd.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is niet eens een wedstrijd. Ik wou u enkel iets voordoen. Maar dan werd duidelijk wat er zich achter de façade bevindt... Moest ik met een kruk lopen en sukkelen, je zou me nog duwen ilv helpen. Maar die zaken sterken en laat mij een goede vijand waarderen/liefhebben. Alleen is in dit geval de leerling zijn "meester" ontgroeit. 0,16 en ge staat te blinken. Anders heb ik fictief verlies tot gerealiseerd in effectieve winst later... Geen mindgames hier, gewoon een ervaring die gedeel werd.

Stel je voor, rendement laat dan ook verschillende interpretaties toe, evident. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Fundamenteel:

En dan stop ik daarna. Ik vond het wel even nodig de verwarring van een verstrooide oudere paranoïde man te scheiden van de realiteit. Verwarring != misleiding.

Misschien dat we het dan nu eens over de aansluiting met de echte wereld kunnen hebben, het potentieel aan rendement ligt daar immers nog veel hoger. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Moest ik met een kruk lopen en sukkelen, je zou me nog duwen ipv helpen. Zoveel is wel duidelijk.

De cryptowereld is een mooie getuigenis van wat er met non-lineaire systemen bedoeld wordt, het zegt echter niet dat het ook altijd op die manier geïnterpreteerd wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Het is nu begrijpen of nooit, want als 100% vandaag of later verkocht is, stop ik met sharen... ;)

Op andere fora zijn we wat realistischer met het monetaire.

Screenshot_20230912-123606_Pionex.jpg

Wat liefde en verbondenheid betreft, hebben we gemakshalve andere disciplines dan de onze buiten beschouwing gelaten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ge doet beter alles zelf en alleen want de liefde van de meeste mensen is een vermomd beest waarop ge u moet aanpassen om de liefde waard te zijn. Thanks but no thanks ;)

De volgende stap in het proces is overboord, technisch mogelijk gemaakt middels een SPV.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Gewoon de AI de rest nu laten doen, alles is opgestart en het negatieve staat weer positief. Maar wanneer gerealiseerd? Het mysterie....

Inductieve herkadering toegepast op systemen waarin zelfbedrog en bijhorende magie de normaal bepaalt, laat ons zien dat dat tijdstip enkel afhankelijk is van experten in van meer nog hetzelfde. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Inductieve herkadering toegepast op systemen waarin zelfbedrog en bijhorende magie de normaal bepaalt, laat ons zien dat dat tijdstip enkel afhankelijk is van experten in van meer nog hetzelfde. 

Ja ge moest er wel als de kiekes bij zijn om op tijd te kopen eh. Maar nu doe AI de rest, tenzij ik annuleer wegens te grote veranderde parameters....

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nog een order ingediend om al een deel van de hand te doen indien die geen 0,16 haalt. Dan kan ik nog traden terwijl ik wacht.

Natuurkundig is er geen probleem om water om te zetten in waterdamp, en andersom. In andere vakgebieden ligt dat volledig anders, enkel verdamping behoort tot de mogelijkheden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als het rendement van deze trades binnen is, weten we dus wie hier praatjes verkocht en wie niet.... En ik kom uit een dalletje want had een miskoop gedaan voor ik ging slapen.

Al lang voorbij broke even nu.

Als ik BTC tot vandaag had vastgehouden, had ik 2% behaald op meer dan een week (bovenop vorig rendement). Maar door te verkopen met een beetje verlies, heb ik toch meer behaald in de eindbalans, tenzij het fanatiek daalt...

Op die delen dat verkocht zijn laat ik dan bots met een stop loss traden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als het rendement van deze trades binnen is, weten we dus wie hier praatjes verkocht en wie niet.... En ik kom uit een dalletje want had een miskoop gedaan voor ik ging slapen. Al lang voorbij broke even nu. Als ik BTC tot vandaag had vastgehouden, had ik 2% behaald op meer dan een week (bovenop vorig rendement). Maar door te verkopen met een beetje verlies, heb ik toch meer behaald in de eindbalans, tenzij het fanatiek daalt... Op die delen dat verkocht zijn laat ik dan bots met een stop loss traden.

Als je het zo bekijkt,  gaat het altijd op en neer?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid