Spring naar bijdragen

Christendom en LHBTIQ+ ๐Ÿ’ž๐ŸŒˆ


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nu ga je weer je ocd laten gaan... Maar je hebt geen narcismestoornis of tunnelvisie natuurlijk. :D

Jij vergeleek dat met condoomgebruik. Je begreep niet eens dat de sterilisatie plaatsnam op een kind? Je ontkende de permanentie.

Ik denk dat ik u ga negeren om ons piepklein forumpje niet verder aan uw narcismestoornis te onderwerpen.

ย 

Klem zetten: idiote reactie. Voorspelbaar.

waar heb ik de permanentie ontkend ? Volgende leugen.

Ha narcisme. Dat GPT toch. Accepteer je dan ook GPT analyses van jezelf: onverzoenlijk, moeilijk constructieve discussie mee te voeren, weerstand tegen verandering, geen begrip, geen kennis, geen acceptatie.

GPT liet niets over van je verhaal en je gedrag. Zo erg dat je vervolgens GPT ging afkatten. Jaja, het is allemaal wat.ย 
Je weet het beter dan GPT, beter dan de bijbel en dan is iemand anders narcistisch.

Je hebt wel humor, dat dan weer wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

โ€œNederlands-gereformeerden willen homoโ€™s met relatie aan het avondmaal en in de kerkenraad NIEUWS ย Homoseksuele kerkleden die samenleven in een relatie van liefde en trouw moeten helemaal ku

Waarom wil jij het zo graag over extremen hebben en niet over je buurman die graag onbekommerd wil samenleven met een man in een huwelijk van liefde en trouw. Ja dat is wegkijken van het gewone l

Toch vind ik dit wel een lastige kwestie, zonder dat ik deze kinderen onrecht aan wil doen. De hersenen van kinderen zijn immers nog niet zodanig ontwikkeld, dat ze zulke ingrijpende keuzes helemaal t

Zojuist zei GaitJ:

Klem zetten: idiote reactie. Voorspelbaar.

waar heb ik de permanentie ontkend ? Volgende leugen.

Ha narcisme. Dat GPT toch. Accepteer je dan ook GPT analyses van jezelf: onverzoenlijk, moeilijk constructieve discussie mee te voeren, weerstand tegen verandering, geen begrip, geen kennis, geen acceptatie.

GPT liet niets over van je verhaal en je gedrag. Zo erg dat je vervolgens GPT ging afkatten. Jaja, het is allemaal wat.ย 
Je weet het beter dan GPT, beter dan de bijbel en dan is iemand anders narcistisch.

Je hebt wel humor, dat dan weer wel.

De quote staat erbij waar ge het zei.

5 minuten geleden zei GaitJ:

Klem zetten: idiote reactie. Voorspelbaar.

waar heb ik de permanentie ontkend ? Volgende leugen.

Ha narcisme. Dat GPT toch. Accepteer je dan ook GPT analyses van jezelf: onverzoenlijk, moeilijk constructieve discussie mee te voeren, weerstand tegen verandering, geen begrip, geen kennis, geen acceptatie.

GPT liet niets over van je verhaal en je gedrag. Zo erg dat je vervolgens GPT ging afkatten. Jaja, het is allemaal wat.ย 
Je weet het beter dan GPT, beter dan de bijbel en dan is iemand anders narcistisch.

Je hebt wel humor, dat dan weer wel.

Kerel geloof me, ik heb me jaren in de DSM5 verdiept en met heel veel specialiteiten gesproken. Laat u eens diagnosticeren:)

Doe uzelf en de wereld een plezier.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

De quote staat erbij waar ge het zei.

Ik snap je verwarring. Ik had het over sterilisatie op het vlak van anticonceptie. Dit omdat het vergeleken werd met een condoom. Sterilisatie is permanent, correct. En daarmee voorkom je het verwekken van kinderen. Dat het gevolgen heeft voor een niet-verwekt kind kan niet omdat er geen kind verwekt is.J

Jij haalt twee dingen door elkaar, vandaar de verwarring.

OCDโ€ฆโ€ฆ. Het volgende grote woord wat je gebruikt ( na tunnelvisie en genocide) waarvan je de betekenis klaarblijkelijk niet kent. Je gebruikt het met geen ander doel om een ander te beledigen en zwart te maken.

Het zegt niets over mij, maar alles over de ziekte in je hoofd.

Geen wonder dat je eenzaam op een klein forumpje bent geรซindigd waar je ook met niemand binding hebt. Je kunt namelijk nergens normaal en beheerst op reageren. En dan houd je dus niemand over.

8 minuten geleden zei Fundamenteel:

De quote staat erbij waar ge het zei.

Kerel geloof me, ik heb me jaren in de DSM5 verdiept en met heel veel specialiteiten gesproken. Laat u eens diagnosticeren:)

Doe uzelf en de wereld een plezier.

Alles om een ander te beledigen. Het zegt van alles over de ziekte in je hoofd. Daarom geen wonder dat je eenzaam op een kamertje bent geรซindigd op een piepklein forumpje waar je eveneens met niemand een binding hebt. Omdat je nergens normaal en beheerst op kunt reageren, wanhopig op zoek naar aandacht.

En dan eindeloos ouwehoeren over cryptoโ€™s en losgaan op alle andersdenkenden.

Doe uzelf en de wereld een plezier ? Pak dan eens je ASS aan. Dat is voor iedereen beter.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Ik snap je verwarring. Ik had het over sterilisatie op het vlak van anticonceptie. Dit omdat het vergeleken werd met een condoom. Sterilisatie is permanent, correct. En daarmee voorkom je het verwekken van kinderen. Dat het gevolgen heeft voor een niet-verwekt kind kan niet omdat er geen kind verwekt is.J

Jij haalt twee dingen door elkaar, vandaar de verwarring.

OCDโ€ฆโ€ฆ. Het volgende grote woord wat je gebruikt ( na tunnelvisie en genocide) waarvan je de betekenis klaarblijkelijk niet kent. Je gebruikt het met geen ander doel om een ander te beledigen en zwart te maken.

Het zegt niets over mij, maar alles over de ziekte in je hoofd.

Geen wonder dat je eenzaam op een klein forumpje bent geรซindigd waar je ook met niemand binding hebt. Je kunt namelijk nergens normaal en beheerst op reageren. En dan houd je dus niemand over.

Dus we zijn het eens dat safe seks een andere categorie is dan sterilisatie? Ja, beide anti conceptief; maar een heel andere categorie. Zeker als die chemische castratie gerushed wordt, op foute diagnose of pseudowetenschappen rust.

Ik ontken mijn stoornissen niet he? Maar jij herinnert mij er wel aan terwijl je superieur doet met praatjes als geen tunnelvisie te hebben edm. Door te denken dat ik mijn mening opdring, beledig, schreeuw en ga maar door. Ik heb intussen wel hoerengeduld gekweekt hoor, en een olifantenhuid. ;)

Ik ben niet eenzaam, ik verheug wel vaak de eenzaamheid. en dle uitspraak alleen al is ook een symptoom van narcisme he. Zit jij hier zelf niet dan? Wat weet jij van mijn sociaal leven? Of denk je superieur te zijn en het beter te weten? Laat je diagnosticeren;)

ย 

ย 

ย 

ย 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Dus we zijn het eens dat safe seks een andere categorie is dan sterilisatie? Ja, beide anti conceptief; maar een heel andere categorie. Zeker als die chemische castratie gerushed wordt, op foute diagnose of pseudowetenschappen rust.

Ik ontken mijn stoornissen niet he? Maar jij herinnert mij er wel aan terwijl je superieur doet met praatjes als geen tunnelvisie te hebben edm. Door te denken dat ik mijn mening opdring, beledig, schreeuw en ga maar door. Ik heb intussen wel hoerengeduld gekweekt hoor, en een olifantenhuid. ;)

Ik ben niet eenzaam, ik verheug wel vaak de eenzaamheid. en dle uitspraak alleen al is ook een symptoom van narcisme he. Zit jij hier zelf niet dan? Wat weet jij van mijn sociaal leven? Of denk je superieur te zijn en het beter te weten? Laat je diagnosticeren;

Safe sex is om soaโ€™s te voorkomen. Condooms kunnen daarvoor gebruikt worden, maar ook als anticonceptie. Anticonceptie is 1 categorie en daar vallen condooms en sterilisatie allebei in. Zie anticonceptie.nl, tenzij jij het natuurlijk beter weet dan de experts.ย 
Tunnelvisie is: maar 1 visie willen zien. Dus dat wat jij doet. Ik zie allerlei visies. Je hebt helemaal geen hoerengeduld, je bent wanhopig op zoek naar aandacht.ย 
Iemand die de hele dag, dag in dag uit op een kamertje op een piepklein forumpje zit te tikken, zonder ook maar met wie dan ook enige binding te hebbenโ€ฆ..eenzamer dan dat wordt het niet.

Als jij hier dag in dag uit zit, dan heb je geen sociaal leven. Want je bent altijd hier. Heeft niets met superioriteit te maken, is eenvoudig af te leiden aan al die uren dat je hier zit.

En dan nog maar weer eens een poging te beledigen. Treurig. Pak je ASS aan, is voor iedereen beter.

ย 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei GaitJ:

Alles om een ander te beledigen. Het zegt van alles over de ziekte in je hoofd. Daarom geen wonder dat je eenzaam op een kamertje bent geรซindigd op een piepklein forumpje waar je eveneens met niemand een binding hebt. Omdat je nergens normaal en beheerst op kunt reageren, wanhopig op zoek naar aandacht.

En dan eindeloos ouwehoeren over cryptoโ€™s en losgaan op alle andersdenkenden.

Doe uzelf en de wereld een plezier ? Pak dan eens je ASS aan. Dat is voor iedereen beter.

En dan durft die mens 10? posten geleden vragen waar de liefde voor hem is. Waarom ik beledig en stigmatiseer (wat ik niet doe). Maar zie wat hij bovenstaand etaleert?

Komen er symptomen van narcisme in voor? Wij bespreken gewone actuele zaken en deze kan moeilijk met andere meningen om en blijft ad hominem gaan na meermaals te vragen on topic te blijven?

Het gedrag dat je beschrijft, zoals het herhaaldelijk beledigen van anderen, het negeren van verzoeken om on topic te blijven en het gebruik van ad hominem-aanvallen, kan enkele kenmerken vertonen die geassocieerd worden met narcistische persoonlijkheidskenmerken. Narcisme wordt gekenmerkt door een gebrek aan empathie voor anderen, een gevoel van superioriteit, behoefte aan bewondering en vaak een neiging tot het neerhalen van anderen om zichzelf te verheffen.ย  Het is echter belangrijk op te merken dat het vaststellen van narcisme of andere persoonlijkheidsstoornissen complex is en meestal moet worden gedaan door gekwalificeerde professionals na een grondige beoordeling. Als je je zorgen maakt over iemands gedrag, kan het raadzaam zijn om professionele hulp in te schakelen en te proberen constructieve communicatie te handhaven wanneer je met deze persoon omgaat.

4 minuten geleden zei GaitJ:

Safe sex is om soaโ€™s te voorkomen. Condooms kunnen daarvoor gebruikt worden, maar ook als anticonceptie. Anticonceptie is 1 categorie en daar vallen condooms en sterilisatie allebei in. Zie anticonceptie.nl, tenzij jij het natuurlijk beter weet dan de experts.ย 
Tunnelvisie is: maar 1 visie willen zien. Dus dat wat jij doet. Ik zie allerlei visies. Je hebt helemaal geen hoerengeduld, je bent wanhopig op zoek naar aandacht.ย 
Iemand die de hele dag, dag in dag uit op een kamertje op een piepklein forumpje zit te tikken, zonder ook maar met wie dan ook enige binding te hebbenโ€ฆ..eenzamer dan dat wordt het niet.

Als jij hier dag in dag uit zit, dan heb je geen sociaal leven. Want je bent altijd hier. Heeft niets met superioriteit te maken, is eenvoudig af te leiden aan al die uren dat je hier zit.

En dan nog maar weer eens een poging te beledigen. Treurig. Pak je ASS aan, is voor iedereen beter.

ย 

Ja mijn telefoon gaat mee he?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar goed, dit was mij laatste reactie. Je zult wanhopig bij iemand anders aandacht moeten gaan zoeken. TTC zal wel behulpzaam zijn.

Kun je werkelijk de hele dag, dag in dag uit over cryptoโ€™s ouwehoeren en TTC beledigen.

Ik zou zeggen: ga nog รฉรฉn keer los op mij, je zal toch het laatste woord willen. Ik vind het helemaal prima, het raakt me niet.

Pak je ASS aan, dan kun je nog wat maken van je leven. Zoals vaker gezegd: je bent oprecht en je hart is oprecht, maar man man manโ€ฆโ€ฆwat maak jij een puinhoop van je leven. Je verdient meer dan dit. Geef jezelf eens een flinke schop onder je kont en ga eens wat van je leven maken en kwijn niet weg op een kamertje.

Ik ben hard tegen je geweest, zachte heelmeesters maken immers stinkende wonden.

Ik wens je oprecht alle goeds en tip: doe eens wat met alle spiegels die mensen je voorhouden.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei GaitJ:

Maar goed, dit was mij laatste reactie. Je zult wanhopig bij iemand anders aandacht moeten gaan zoeken. TTC zal wel behulpzaam zijn.

Kun je werkelijk de hele dag, dag in dag uit over cryptoโ€™s ouwehoeren en TTC beledigen.

Ik zou zeggen: ga nog รฉรฉn keer los op mij, je zal toch het laatste woord willen. Ik vind het helemaal prima, het raakt me niet.

Pak je ASS aan, dan kun je nog wat maken van je leven. Zoals vaker gezegd: je bent oprecht en je hart is oprecht, maar man man manโ€ฆโ€ฆwat maak jij een puinhoop van je leven. Je verdient meer dan dit. Geef jezelf eens een flinke schop onder je kont en ga eens wat van je leven maken en kwijn niet weg op een kamertje.

Ik ben hard tegen je geweest, zachte heelmeesters maken immers stinkende wonden.

Ik wens je oprecht alle goeds en tip: doe eens wat met alle spiegels die mensen je voorhouden.

Geef 1 quote waar ik hem beledig?

Beledigd voelen en beledigd zijn , zijn twee andere zaken. Kruidje roer me niet :D

_____

En dus is het laatste woord mijn on topic ocd:

Op basis van welke wetenschappen -methodiek en dus niet psychologie etc maar genetica etc- valideren we genderideologie om het toe te passen op kinderen?

Zolang er geen wetenschap is, is het pseudowetenschap.

Die vrouw in de laatste film getuigt dat gender affirming artsen geen wetenschap kunnen tonen en antwoorden: "we ontwerpen het vliegtuig terwijl we ermee vliegen."

Voldoende alarmbellen zijn getoond. Wie kijkt nu weg? Ik ? Want over whataboutism gesproken, what about children that are being diagnosed wrong? Wat van ex transgenders die het voortouw in de strijd namen om het te voorkomen bij volgende slachtoffers? What about them?!

Stop de genderideologie, het gaat lijf en ziel kosten!!!

------

Is het geen gevaarlijk parcours dat een generatie mensen, die steeds door de tijd gewezen worden op hun fouten, wetenschappen zonder solide basis toepassen op kleine kinderen? Als deze wetenschap fout blijkt te zijn en er werd onherroepelijke schade aangericht?

Het is begrijpelijk dat er zorgen kunnen zijn over het toepassen van wetenschappelijke inzichten op jonge kinderen, vooral als er onzekerheid bestaat over de langetermijneffecten. Het is van cruciaal belang dat wetenschappelijke ontdekkingen worden onderzocht, getoetst en voortdurend geรซvalueerd voordat ze worden toegepast in de klinische praktijk, vooral als het om kinderen gaat.ย  In de medische en psychologische gemeenschap worden normaal gesproken strenge ethische en veiligheidsprotocollen gevolgd bij de ontwikkeling en toepassing van behandelingen, vooral bij kinderen. Onderzoekers en clinici streven ernaar om de veiligheid en effectiviteit van procedures en behandelingen te waarborgen voordat ze op jonge patiรซnten worden toegepast.ย  Het is ook belangrijk dat ouders en verzorgers goed geรฏnformeerd zijn over eventuele behandelingen die worden overwogen voor hun kinderen, en dat ze de risico's en voordelen afwegen in overleg met zorgverleners voordat ze beslissingen nemen.ย  Kritisch denken, onderzoek en transparantie in de wetenschap zijn essentieel om ervoor te zorgen dat nieuwe benaderingen en behandelingen veilig en effectief zijn, vooral als ze op kwetsbare bevolkingsgroepen zoals kinderen worden toegepast.

En wat als er geen strenge protocols gevolgd werden. Klinieken sluiten wegens kort termijn effecten en de politiek dit negeert om de wetenschappen verder te praktiseren?

Als er zorgen zijn over het ontbreken van strenge protocollen, sluiting van klinieken vanwege korte-termijn effecten, en politieke verwaarlozing van deze kwesties, dan is dat inderdaad een zorgwekkende situatie. In een ethisch verantwoorde samenleving is het van groot belang dat medische en wetenschappelijke praktijken gebaseerd zijn op degelijk onderzoek, zorgvuldige evaluatie van de langetermijneffecten, en de bescherming van de gezondheid en veiligheid van patiรซnten.ย  In dergelijke gevallen is het belangrijk dat individuen en gemeenschappen zich bewust zijn van de situatie en mogelijke risico's, en dat ze zich uitspreken voor de noodzaak van verantwoorde praktijken en beleid. Dit kan onder andere betekenen dat er publieke druk wordt uitgeoefend op beleidsmakers en gezondheidsautoriteiten om strenge regelgeving en toezicht te implementeren.ย  Het is ook van belang dat onafhankelijke wetenschappelijke experts betrokken worden om kritische evaluaties uit te voeren en aanbevelingen te doen op basis van bewijs. Het waarborgen van de veiligheid en gezondheid van patiรซnten moet altijd prioriteit hebben bij medische en wetenschappelijke beslissingen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Petra.:

- Our gender, God's Prideย ๐Ÿฅฐ

ย 

ย 

Je beseft toch dat hier kindermishandeling duidielijk is gemaakt, tot men kan aantonen waarom genderideologie geen pseudowetenschap is.

Of is alleen incest, verkrachting, discriminatie en enkel wat niet politiek correct is het whataboutism waard?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Petra.:

Homoseksualiteit en geloofย 

ย 

Chatgpt: Als er zorgen zijn over het ontbreken van strenge protocollen, sluiting van klinieken vanwege korte-termijn effecten, en politieke verwaarlozing van deze kwesties, dan is dat inderdaad een zorgwekkende situatie. In een ethisch verantwoorde samenleving is het van groot belang dat medische en wetenschappelijke praktijken gebaseerd zijn op degelijk onderzoek, zorgvuldige evaluatie van de langetermijneffecten, en de bescherming van de gezondheid en veiligheid van patiรซnten.ย  In dergelijke gevallen is het belangrijk dat individuen en gemeenschappen zich bewust zijn van de situatie en mogelijke risico's, en dat ze zich uitspreken voor de noodzaak van verantwoorde praktijken en beleid. Dit kan onder andere betekenen dat er publieke druk wordt uitgeoefend op beleidsmakers en gezondheidsautoriteiten om strenge regelgeving en toezicht te implementeren.ย  Het is ook van belang dat onafhankelijke wetenschappelijke experts betrokken worden om kritische evaluaties uit te voeren en aanbevelingen te doen op basis van bewijs. Het waarborgen van de veiligheid en gezondheid van patiรซnten moet altijd prioriteit hebben bij medische en wetenschappelijke beslissingen.

-----

De lange termijn effecten zijn niet eens bekend en meerdere klinieken stopten na de korte termijneffecten. Is hiervoor wegkijken en politiekers tolereren die hiervoor wegkijken wel verstandig?

Lgbqt is de meest vrouw- en kindonvriendelijke ideologie sedert we met de radicale islam te maken kregen.

Ergo, de islam is beter voor vrouw en kind dan lgbqt. Als je als christen de zonde en niet enkel de zondaar aanvaardt, is dat als moslims die varkensvlees eten.

Je kan natuurlijk ook 99% van de Bijbel amputeren en denken te weten wat liefde is... Ik heb de stigmatisatie van autisten gezien, door mensen die liefde blaten en enkel liefde eruit cherrypicken; tot je ze presenteert met Bijbelse normen en waarden. :D Getriggerde SJW kunnen er een puntje aan zuigen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Fundamenteel:

Chatgpt: Als er zorgen zijn over het ontbreken van strenge protocollen, sluiting van klinieken vanwege korte-termijn effecten, en politieke verwaarlozing van deze kwesties, dan is dat inderdaad een zorgwekkende situatie. In een ethisch verantwoorde samenleving is het van groot belang dat medische en wetenschappelijke praktijken gebaseerd zijn op degelijk onderzoek, zorgvuldige evaluatie van de langetermijneffecten, en de bescherming van de gezondheid en veiligheid van patiรซnten.ย 

Lgbqt is de meest vrouw- en kindonvriendelijke ideologie sedert we met de radicale islam te maken kregen.

Petra:

Als er zorgen zijn over het ontbreken van strenge protocollen, sluiting van klinieken vanwege korte-termijn effecten, en politieke verwaarlozing van deze kwesties, dan is dat inderdaad een zorgwekkende situatie. In een ethisch verantwoorde samenleving is het van groot belang dat medische en wetenschappelijke praktijken gebaseerd zijn op degelijk onderzoek, zorgvuldige evaluatie van de langetermijneffecten, en de bescherming van de gezondheid en veiligheid van patiรซnten.

Is er zorgvuldig onderzoek gedaan naar homoseksualiteit ?

Is lbght een ideologie? en is Lgbqt is de meest vrouw- en kindonvriendelijke ideologie ?

ChatGPT

Homoseksualiteit is geen onderwerp dat gebaseerd is op "zorgvuldig onderzoek" zoals een medische aandoening of een ideologie. Homoseksualiteit is simpelweg een natuurlijke variatie in seksuele oriรซntatie, waarbij sommige mensen zich seksueel en emotioneel aangetrokken voelen tot mensen van hetzelfde geslacht. Het is niet iets dat kan worden veranderd of genezen, en het wordt wereldwijd erkend als een normale en gezonde seksuele oriรซntatie.

LGBTQ+ (lesbisch, homoseksueel, biseksueel, transgender, queer en meer) is geen ideologie, maar eerder een afkorting die wordt gebruikt om een diverse groep mensen en identiteiten te omvatten die buiten de traditionele normen van seksuele oriรซntatie en genderidentiteit vallen. Het is belangrijk op te merken dat LGBTQ+-rechten en -acceptatie streven naar gelijke rechten en inclusie in de samenleving, in plaats van een ideologie te zijn die schade zou kunnen toebrengen aan vrouwen, kinderen of anderen.

Het is cruciaal om respectvol en met begrip te praten over onderwerpen zoals seksuele oriรซntatie en genderidentiteit, en om vooroordelen en stigmatisering te vermijden. Wetenschappelijke consensus ondersteunt het begrip dat homoseksualiteit een natuurlijk voorkomende variatie is en dat LGBTQ+-rechten belangrijk zijn voor het bevorderen van gelijkheid en mensenrechten. Het is ook belangrijk om op feitelijke informatie en wetenschappelijke consensus te vertrouwen bij het bespreken van deze kwesties.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

Petra:

Als er zorgen zijn over het ontbreken van strenge protocollen, sluiting van klinieken vanwege korte-termijn effecten, en politieke verwaarlozing van deze kwesties, dan is dat inderdaad een zorgwekkende situatie. In een ethisch verantwoorde samenleving is het van groot belang dat medische en wetenschappelijke praktijken gebaseerd zijn op degelijk onderzoek, zorgvuldige evaluatie van de langetermijneffecten, en de bescherming van de gezondheid en veiligheid van patiรซnten.

Is er zorgvuldig onderzoek gedaan naar homoseksualiteit ?

Is lbght een ideologie? en is Lgbqt is de meest vrouw- en kindonvriendelijke ideologie ?

ChatGPT

Homoseksualiteit is geen onderwerp dat gebaseerd is op "zorgvuldig onderzoek" zoals een medische aandoening of een ideologie. Homoseksualiteit is simpelweg een natuurlijke variatie in seksuele oriรซntatie, waarbij sommige mensen zich seksueel en emotioneel aangetrokken voelen tot mensen van hetzelfde geslacht. Het is niet iets dat kan worden veranderd of genezen, en het wordt wereldwijd erkend als een normale en gezonde seksuele oriรซntatie.

LGBTQ+ (lesbisch, homoseksueel, biseksueel, transgender, queer en meer) is geen ideologie, maar eerder een afkorting die wordt gebruikt om een diverse groep mensen en identiteiten te omvatten die buiten de traditionele normen van seksuele oriรซntatie en genderidentiteit vallen. Het is belangrijk op te merken dat LGBTQ+-rechten en -acceptatie streven naar gelijke rechten en inclusie in de samenleving, in plaats van een ideologie te zijn die schade zou kunnen toebrengen aan vrouwen, kinderen of anderen.

Het is cruciaal om respectvol en met begrip te praten over onderwerpen zoals seksuele oriรซntatie en genderidentiteit, en om vooroordelen en stigmatisering te vermijden. Wetenschappelijke consensus ondersteunt het begrip dat homoseksualiteit een natuurlijk voorkomende variatie is en dat LGBTQ+-rechten belangrijk zijn voor het bevorderen van gelijkheid en mensenrechten. Het is ook belangrijk om op feitelijke informatie en wetenschappelijke consensus te vertrouwen bij het bespreken van deze kwesties.

De missie van de voorstanders is nu om aan te tonen waarom genderideologie geen pseudowetenschap is. En dus waarom kinder- en vrouwenrechten geschonden worden.

Ik wil de wetenschap van mensen en niet chatgpt zien. Methodieke wetenschap die voldoen aan dezelfde criteria waaraan mijn bronnen moesten voldoen.

Als niemand het kan tonen, worden kind en vrouw dus mishandeld en benadeeld met pseudowetenschappen. Zover het whataboutism en de consequentie.ย  Alleen verontwaardigd waar de tv ons verontwaardigd leert zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

De missie van de voorstanders is nu om aan te tonen waarom genderideologie geen pseudowetenschap is. En dus waarom kinder- en vrouwenrechten geschonden worden.

Ik wil de wetenschap van mensen en niet chatgpt zien. Methodieke wetenschap die voldoen aan dezelfde criteria waaraan mijn bronnen moesten voldoen.

Als niemand het kan tonen, worden kind en vrouw dus mishandeld en benadeeld met pseudowetenschappen. Zover het whataboutism en de consequentie.ย  Alleen verontwaardigd waar de tv ons verontwaardigd leert zijn?

Het is belangrijk om te begrijpen dat genderidentiteit en seksuele oriรซntatie wetenschappelijk onderzochte en erkende concepten zijn. Er zijn talrijke wetenschappelijke studies en onderzoeken die deze onderwerpen behandelen, en deze onderzoeken zijn uitgevoerd door gerenommeerde wetenschappers en instellingen over de hele wereld.

Genderidentiteit verwijst naar iemands diepe innerlijke gevoel van hun eigen gender, dat kan overeenkomen met hun biologische geslacht of niet. Deze kwestie wordt al lang bestudeerd in de psychologie en andere sociale wetenschappen.

Het idee dat genderidentiteit of LGBTQ+-rechten kinder- en vrouwenrechten zouden schenden, is een controversiรซle opvatting en wordt niet ondersteund door de meerderheid van de wetenschappelijke gemeenschap. De erkenning van genderdiversiteit en het respecteren van de rechten van LGBTQ+ individuen is gebaseerd op principes van gelijkheid, inclusie en mensenrechten.

Het is belangrijk om te onthouden dat wetenschap en wetenschappelijke consensus vaak complex zijn en dat verschillende opvattingen en ideeรซn kunnen bestaan. Het is echter cruciaal om op basis van feitelijke informatie en wetenschappelijk bewijs te redeneren en te discussiรซren over deze kwesties, in plaats van op basis van emotie of persoonlijke overtuigingen. Wetenschap is een continu proces van onderzoek en ontdekking, en het is belangrijk om open te staan voor nieuwe informatie en inzichten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Petra.:

Het is belangrijk om te begrijpen dat genderidentiteit en seksuele oriรซntatie wetenschappelijk onderzochte en erkende concepten zijn. Er zijn talrijke wetenschappelijke studies en onderzoeken die deze onderwerpen behandelen, en deze onderzoeken zijn uitgevoerd door gerenommeerde wetenschappers en instellingen over de hele wereld.

Genderidentiteit verwijst naar iemands diepe innerlijke gevoel van hun eigen gender, dat kan overeenkomen met hun biologische geslacht of niet. Deze kwestie wordt al lang bestudeerd in de psychologie en andere sociale wetenschappen.

Het idee dat genderidentiteit of LGBTQ+-rechten kinder- en vrouwenrechten zouden schenden, is een controversiรซle opvatting en wordt niet ondersteund door de meerderheid van de wetenschappelijke gemeenschap. De erkenning van genderdiversiteit en het respecteren van de rechten van LGBTQ+ individuen is gebaseerd op principes van gelijkheid, inclusie en mensenrechten.

Het is belangrijk om te onthouden dat wetenschap en wetenschappelijke consensus vaak complex zijn en dat verschillende opvattingen en ideeรซn kunnen bestaan. Het is echter cruciaal om op basis van feitelijke informatie en wetenschappelijk bewijs te redeneren en te discussiรซren over deze kwesties, in plaats van op basis van emotie of persoonlijke overtuigingen. Wetenschap is een continu proces van onderzoek en ontdekking, en het is belangrijk om open te staan voor nieuwe informatie en inzichten.

Als je geen methodieke wetenschap kan tonen en enkel met social constructs kan afkomen, zou er een belletje mogen rinkelen.

Ook de Bijbel leert dat er maar 2 genders zijn en dat is waarheid op alle mensen rond u en mij heen. Toen, nu, forever more.

Niet chatgpt, maar wetenschappers die voldoen aan de critetia die mij opgelegd werden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als je geen methodieke wetenschap kan tonen en enkel met social constructs kan afkomen, zou er een belletje mogen rinkelen.

Ook de Bijbel leert dat er maar 2 genders zijn en dat is waarheid op alle mensen rond u en mij heen. Toen, nu, forever more.

Niet chatgpt, maar wetenschappers die voldoen aan de critetia die mij opgelegd werden.

Hier zijn enkele voorbeelden van wetenschappelijk onderzoek en empirisch bewijs met betrekking tot genderidentiteit en seksuele oriรซntatie:

Biologische basis van seksuele oriรซntatie: Verschillende studies hebben aangetoond dat er biologische factoren kunnen zijn die de seksuele oriรซntatie van een persoon beรฏnvloeden. Onderzoek naar genetica, hormonen en hersenstructuur heeft aangetoond dat seksuele oriรซntatie deels genetisch en biologisch bepaald kan zijn.

Genderidentiteit en hersenstructuur: Studies met behulp van hersenscantechnologie hebben aangetoond dat er fysieke verschillen kunnen zijn in de hersenen van mensen met verschillende genderidentiteiten. Deze bevindingen suggereren dat genderidentiteit niet uitsluitend wordt bepaald door sociale constructies, maar ook door biologische factoren.

Langdurig welzijn van LGBTQ+-individuen: Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die zichzelf identificeren als LGBTQ+ vaak te maken hebben met discriminatie en stigmatisering, wat kan leiden tot negatieve gevolgen voor hun geestelijke en lichamelijke gezondheid. Deze bevindingen benadrukken het belang van gelijke rechten en acceptatie voor deze gemeenschap.

Ervaringen van transgender-individuen: Onderzoek heeft de uitdagingen en discriminatie aangetoond waarmee transgender-individuen worden geconfronteerd bij het zoeken naar medische zorg, tewerkstelling en sociale acceptatie. Deze bevindingen hebben bijgedragen aan het pleiten voor inclusiviteit en non-discriminatiebeleid.

Internationale consensus: Organisaties zoals de American Psychological Association, de World Professional Association for Transgender Health en de American Medical Association hebben verklaringen uitgegeven die de wetenschappelijke consensus over genderidentiteit en seksuele oriรซntatie ondersteunen en pleiten voor gelijke rechten en inclusie.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van het brede scala aan wetenschappelijk onderzoek dat de aard van genderidentiteit en seksuele oriรซntatie heeft verkend. Het belangrijkste is dat deze studies gebaseerd zijn op empirisch bewijs en methodologische benaderingen om een dieper begrip van deze kwesties te krijgen.

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Petra.:

Hier zijn enkele voorbeelden van wetenschappelijk onderzoek en empirisch bewijs met betrekking tot genderidentiteit en seksuele oriรซntatie:

Biologische basis van seksuele oriรซntatie: Verschillende studies hebben aangetoond dat er biologische factoren kunnen zijn die de seksuele oriรซntatie van een persoon beรฏnvloeden. Onderzoek naar genetica, hormonen en hersenstructuur heeft aangetoond dat seksuele oriรซntatie deels genetisch en biologisch bepaald kan zijn.

Genderidentiteit en hersenstructuur: Studies met behulp van hersenscantechnologie hebben aangetoond dat er fysieke verschillen kunnen zijn in de hersenen van mensen met verschillende genderidentiteiten. Deze bevindingen suggereren dat genderidentiteit niet uitsluitend wordt bepaald door sociale constructies, maar ook door biologische factoren.

Langdurig welzijn van LGBTQ+-individuen: Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die zichzelf identificeren als LGBTQ+ vaak te maken hebben met discriminatie en stigmatisering, wat kan leiden tot negatieve gevolgen voor hun geestelijke en lichamelijke gezondheid. Deze bevindingen benadrukken het belang van gelijke rechten en acceptatie voor deze gemeenschap.

Ervaringen van transgender-individuen: Onderzoek heeft de uitdagingen en discriminatie aangetoond waarmee transgender-individuen worden geconfronteerd bij het zoeken naar medische zorg, tewerkstelling en sociale acceptatie. Deze bevindingen hebben bijgedragen aan het pleiten voor inclusiviteit en non-discriminatiebeleid.

Internationale consensus: Organisaties zoals de American Psychological Association, de World Professional Association for Transgender Health en de American Medical Association hebben verklaringen uitgegeven die de wetenschappelijke consensus over genderidentiteit en seksuele oriรซntatie ondersteunen en pleiten voor gelijke rechten en inclusie.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van het brede scala aan wetenschappelijk onderzoek dat de aard van genderidentiteit en seksuele oriรซntatie heeft verkend. Het belangrijkste is dat deze studies gebaseerd zijn op empirisch bewijs en methodologische benaderingen om een dieper begrip van deze kwesties te krijgen.

Geen chatgpt Petra.

Komaan, jullie verdedigen iets waarvaย  je niet 1 arts kan citeren ofwat?

Een methodiek wetenschappelijk onderzoek dat genderideologie uit de pseudowetenschap haalt.

Dus geen chatgpt, social constructs, maar een onderzoek dat de methodiek weergeeft, deelt, herhaalt, aan falsificaties onderwerpt.

Kortom, laat de experten en hun onderzoeken spreken. Niet chatgpt en wat psychologen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Geen chatgpt Petra.

Komaan, jullie verdedigen iets waarvaย  je niet 1 arts kan citeren ofwat?

Een methodiek wetenschappelijk onderzoek dat genderideologie uit de pseudowetenschap haalt.

Dus geen chatgpt, social constructs, maar een onderzoek dat de methodiek weergeeft, deelt, herhaalt, aan falsificaties onderwerpt.

Kortom, laat de experten en hun onderzoeken spreken. Niet chatgpt en wat psychologen.

Hier zijn enkele gerenommeerde deskundigen en onderzoeksgebieden met betrekking tot genderidentiteit en seksuele oriรซntatie, evenals enkele belangrijke wetenschappelijke papers:

Dr. Simon LeVay: Dr. LeVay is een neurobioloog en auteur van het boek "The Sexual Brain". Hij is bekend om zijn onderzoek naar de hersenstructuren van homoseksuele mannen en vrouwen en heeft aangetoond dat er verschillen kunnen zijn in de hersenen van mensen met verschillende seksuele oriรซntaties.

Dr. Robert Spitzer: Dr. Spitzer was een vooraanstaande psychiater die onderzoek heeft gedaan naar de verandering van seksuele oriรซntatie (ook bekend als "reparatieve therapie"). Zijn werk hielp bij het beรซindigen van de classificatie van homoseksualiteit als een psychiatrische stoornis.

Dr. William Byne: Dr. Byne is een psychiater en neurowetenschapper die onderzoek heeft gedaan naar de biologische basis van genderidentiteit en seksuele oriรซntatie. Zijn werk heeft bijgedragen aan ons begrip van de complexe relatie tussen biologie en genderidentiteit.

Enkele belangrijke wetenschappelijke papers en bronnen:

"The Sexual Brain" door Simon LeVay: Dit boek bespreekt het onderzoek van Dr. LeVay naar de hersenstructuur en seksuele oriรซntatie.

"Sexual Orientation Change Efforts" (Spitzer, 2003): Dit is een van de bekendste papers van Dr. Robert Spitzer, waarin hij zijn onderzoek naar reparatieve therapie beschrijft.

"A Meta-Analysis of Disparities in Childhood Sexual Abuse, Parental Physical Abuse, and Peer Victimization Among Sexual Minority and Sexual Nonminority Individuals" (Marshal et al., 2011): Dit onderzoek onderzoekt de prevalentie van jeugdtrauma's onder LGBTQ+ individuen.

"Brain structure and function in gender dysphoria" (Savic & Arver, 2011): Dit artikel bespreekt hersenonderzoek bij mensen met genderdysforie, waarbij de hersenstructuur wordt geanalyseerd.

ย 

Deskundigen:

Dr. Caitlyn Jenner: Caitlyn Jenner is een bekende transgender activist en voormalig Olympisch atleet. Hoewel ze geen wetenschapper is, heeft ze veel aandacht gegeven aan transgenderkwesties en heeft ze bijgedragen aan het vergroten van het bewustzijn en begrip.

Dr. Anne Fausto-Sterling: Dr. Fausto-Sterling is een bioloog en genderwetenschapper die heeft geschreven over genderidentiteit en de sociale constructie ervan.

Dr. Julia Serano: Dr. Serano is een transgender auteur en bio-informaticus die heeft geschreven over gendertheorie en transgenderkwesties.

Relevante onderzoeksgebieden en bronnen:

"The Gender Identity/Expression and Sexual Orientation Survey of Older Adults" (Fredriksen-Goldsen et al., 2013): Dit onderzoek onderzoekt de ervaringen van LGBTQ+ ouderen en hun gezondheid.

"Lesbian, Gay, Bisexual, and Transgender Health Disparities: Executive Summary of a Policy Position Paper From the American College of Physicians" (Makadon et al., 2015): Dit artikel van de American College of Physicians benadrukt gezondheidsdispariteiten onder LGBTQ+ individuen.

"The World Professional Association for Transgender Health (WPATH) Standards of Care, version 7" (WPATH, 2011): Deze richtlijnen bieden informatie over de zorg voor transgender personen.

"Demographics, Mental Health, and Substance Use Characteristics of Transgender Sexual Minority Latinx Adults in the United States" (Molina et al., 2021): Dit onderzoek onderzoekt de gezondheid en welzijn van transgender seksuele minderheden.

"The Genderbread Person" door Sam Killermann: Hoewel dit geen wetenschappelijke paper is, is het een educatieve bron die genderidentiteit en seksuele oriรซntatie uitlegt op een toegankelijke manier.

ย 

Hier zijn nog enkele aanvullende bronnen en deskundigen die relevant zijn voor het begrijpen van genderidentiteit, seksuele oriรซntatie en LGBTQ+-kwesties:

Deskundigen:

Dr. Judith Butler: Dr. Butler is een vooraanstaande filosoof en gendertheoreticus. Haar werk, waaronder het boek "Gender Trouble," heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van gendertheorie.

Dr. Robert Garofalo: Dr. Garofalo is een kinderarts en heeft onderzoek gedaan naar de gezondheid van LGBTQ+ jongeren, waaronder kwesties met betrekking tot geestelijke gezondheid en hiv-preventie.

Dr. Kimberly McManama O'Brien: Dr. McManama O'Brien is een socioloog en onderzoeker op het gebied van gender, seksualiteit en onderwijs.

Relevante onderzoeksgebieden en bronnen:

"National Transgender Discrimination Survey Report on Health and Health Care" (Grant et al., 2010): Dit rapport onderzoekt de gezondheids- en gezondheidszorgervaringen van transgender personen in de Verenigde Staten.

"The Bisexual's Guide to the Universe: Quips, Tips, and Lists for Those Who Go Both Ways" door Nicole Kristal en Mike Szymanski: Dit boek biedt inzicht in de ervaringen van biseksuele individuen en kan bijdragen aan een breder begrip van seksuele oriรซntatie.

"Trans Bodies, Trans Selves: A Resource for the Transgender Community" (Redactie: Laura Erickson-Schroth): Dit boek is een uitgebreide bron voor transgender individuen en iedereen die geรฏnteresseerd is in transgenderkwesties.

"The Health of Lesbian, Gay, Bisexual, and Transgender People: Building a Foundation for Better Understanding" (Institute of Medicine, 2011): Dit rapport van het Institute of Medicine belicht gezondheidskwesties en -dispariteiten onder LGBTQ+ individuen.

"Transgender History" door Susan Stryker: Dit boek biedt een overzicht van de geschiedenis van transgenderrechten en -bewegingen.

ย 

Deze bronnen en deskundigen bieden een breder perspectief op genderidentiteit, seksuele oriรซntatie en de uitdagingen waarmee LGBTQ+ individuen te maken kunnen krijgen. Ze zijn nuttig voor diegenen die op zoek zijn naar verdere informatie en begrip van deze onderwerpen.

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Petra.:

hier zijn enkele gerenommeerde deskundigen en onderzoeksgebieden met betrekking tot genderidentiteit en seksuele oriรซntatie, evenals enkele belangrijke wetenschappelijke papers:

Dr. Simon LeVay: Dr. LeVay is een neurobioloog en auteur van het boek "The Sexual Brain". Hij is bekend om zijn onderzoek naar de hersenstructuren van homoseksuele mannen en vrouwen en heeft aangetoond dat er verschillen kunnen zijn in de hersenen van mensen met verschillende seksuele oriรซntaties.

Dr. Robert Spitzer: Dr. Spitzer was een vooraanstaande psychiater die onderzoek heeft gedaan naar de verandering van seksuele oriรซntatie (ook bekend als "reparatieve therapie"). Zijn werk hielp bij het beรซindigen van de classificatie van homoseksualiteit als een psychiatrische stoornis.

Dr. William Byne: Dr. Byne is een psychiater en neurowetenschapper die onderzoek heeft gedaan naar de biologische basis van genderidentiteit en seksuele oriรซntatie. Zijn werk heeft bijgedragen aan ons begrip van de complexe relatie tussen biologie en genderidentiteit.

Enkele belangrijke wetenschappelijke papers en bronnen:

"The Sexual Brain" door Simon LeVay: Dit boek bespreekt het onderzoek van Dr. LeVay naar de hersenstructuur en seksuele oriรซntatie.

"Sexual Orientation Change Efforts" (Spitzer, 2003): Dit is een van de bekendste papers van Dr. Robert Spitzer, waarin hij zijn onderzoek naar reparatieve therapie beschrijft.

"A Meta-Analysis of Disparities in Childhood Sexual Abuse, Parental Physical Abuse, and Peer Victimization Among Sexual Minority and Sexual Nonminority Individuals" (Marshal et al., 2011): Dit onderzoek onderzoekt de prevalentie van jeugdtrauma's onder LGBTQ+ individuen.

"Brain structure and function in gender dysphoria" (Savic & Arver, 2011): Dit artikel bespreekt hersenonderzoek bij mensen met genderdysforie, waarbij de hersenstructuur wordt geanalyseerd.

Aub Petra. Leg uw chatGPT opzij en weerleg de onderzoeken die jullie overtuigden waarom er meer dan 2 genders zijn ... als je al chatgpt nodig hebt, laat mij al zien dat je niet wetenschappelijk maar politiek correct naar genderideologie kijkt.

GaitJ verschuilde zich ook achter de wetenschap maar kon niet 1 onderzoek samenvatten laat staan citeren. Is dat werkelijk hoe mensen discussie voeren? Blindelings the narrative nablaten zonder 1 valide onderzoek te kunnen tonen?

Ik toonde al zaken van psychiaters, endocrinologen, gender affirming artsen , ouders en de patiรซnten!!!!!

Wat namedropping weergeeft geen URL dat leden doorverwijst naar de methodieke wetenschap waarom genderideologie geen pseudowetenschap is.

De voorstanders kennen dus niet 1 wetenschappelijk onderzoek. Ze volgen de wetenscchap niet, ze volgen een politiek correct narratief dat aan massavorming doet.

ย 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

ย genderideologie

LGBTQ+ (lesbisch, homoseksueel, biseksueel, transgender, queer en meer) is geen ideologie, maar eerder een afkorting die wordt gebruikt om een diverse groep mensen en identiteiten te omvatten die buiten de traditionele normen van seksuele oriรซntatie en genderidentiteit vallen. Het is belangrijk op te merken dat LGBTQ+-rechten en -acceptatie streven naar gelijke rechten en inclusie in de samenleving, in plaats van een ideologie te zijn die schade zou kunnen toebrengen aan vrouwen, kinderen of anderen.

Het is cruciaal om respectvol en met begrip te praten over onderwerpen zoals seksuele oriรซntatie en genderidentiteit, en om vooroordelen en stigmatisering te vermijden. Wetenschappelijke consensus ondersteunt het begrip dat homoseksualiteit een natuurlijk voorkomende variatie is en dat LGBTQ+-rechten belangrijk zijn voor het bevorderen van gelijkheid en mensenrechten. Het is ook belangrijk om op feitelijke informatie en wetenschappelijke consensus te vertrouwen bij het bespreken van deze kwesties.

Het idee dat genderidentiteit of LGBTQ+-rechten kinder- en vrouwenrechten zouden schenden, is een controversiรซle opvatting en wordt niet ondersteund door de meerderheid van de wetenschappelijke gemeenschap. De erkenning van genderdiversiteit en het respecteren van de rechten van LGBTQ+ individuen is gebaseerd op principes van gelijkheid, inclusie en mensenrechten.

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

LGBTQ+ (lesbisch, homoseksueel, biseksueel, transgender, queer en meer) is geen ideologie, maar eerder een afkorting die wordt gebruikt om een diverse groep mensen en identiteiten te omvatten die buiten de traditionele normen van seksuele oriรซntatie en genderidentiteit vallen. Het is belangrijk op te merken dat LGBTQ+-rechten en -acceptatie streven naar gelijke rechten en inclusie in de samenleving, in plaats van een ideologie te zijn die schade zou kunnen toebrengen aan vrouwen, kinderen of anderen.

Het is cruciaal om respectvol en met begrip te praten over onderwerpen zoals seksuele oriรซntatie en genderidentiteit, en om vooroordelen en stigmatisering te vermijden. Wetenschappelijke consensus ondersteunt het begrip dat homoseksualiteit een natuurlijk voorkomende variatie is en dat LGBTQ+-rechten belangrijk zijn voor het bevorderen van gelijkheid en ensenrechten. Het is ook belangrijk om op feitelijke informatie en wetenschappelijke consensus te vertrouwen bij het bespreken van deze kwesties.

GaitJ heeft wel gelijk dat je chatgpt niet als buikspreekpop moet gebruiken...

Degene die mij van wegkijken beschuligden, helpen mij niet eens kijken naar de zooi dat rechtvaardigd waarvoor zij wegkijken.

Ze volgen wetenschappen waarvan ze niet 1 wetenschapper bij naam kunnen noemen en google faalt hen onderzoeken te delen die voldoen aan de criteria die ze anderen opstellen.

Jullie volgen de wetenschap niet, jullie volgen social constructs en wat politiek correct is en dus peer pressure.

Dully noted.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geรฏntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid